Vrouwen met hobby in de auto wereld

29-08-2019 12:10 4 berichten
Hoi hoi

Ik vroeg mijn af of er hier vrouwen zijn die het net als ik leuk vind om te hobbyen met dingen die te maken heeft met auto zaken. Ik zelf heb sins een ander halve jaar nu een leuke hobby waarbij ik auto velgen opknapt. Ik maak velgen schade vrij, ik spuit ze en polijst ze ook. Het is voor mijn een hele leuke ontspannende hobby die ik savonds in me vrije tijd graag doet als de kinderen op bed leggen. In mijn omgeving ken ik niemand als vrouw zijnde die ook de zelfde hobby/interessen deelt. Dus ik vroeg me af of er hier wel iemand is die dit ook doet/leuk vind.
Ik roadtrip graag in stoere SUV's ;-D
Alle reacties Link kopieren
zo zie je maar, dat te veel spaties een tekst vrijwel onleesbaar maken
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Mijn naam is Kim, ik ben 31 jaar en ik heb van mijn werk mijn hobby gemaakt Ik vind het super leuk om met mensen te werken. Daarnaast ben ik gek op auto's. Daarom heb ik gesolliciteerd bij een auto bedrijft. Renault. ik ben aangenomen. Ik werk nu als service adviseur bij de Renault Dealer in Delfgauw. Ik werk dus bij de Renault Dealer. Ik doe het onderhoud inplannen voor de mensen. Daarnaast ben ik gek op Formule 1. Mijn favo is Kimi Raikkonen. Daarnaast hou ik ook van 101 andere dingen. Op stap gaan, lezen, model bouw auto's maken, dansen en nog heel veel meer.

xxxx Kim
Ja, ja, precies, ja,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven