Vriendinnen/moeders omg eindhoven

12-09-2019 13:29 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi
Ik ben 33 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 1.5 jaar. In de nabij omgeving geen vriendinnen met kindjes (gelukkig wel op komst). Zou graag mijn netwerk uitbreiden met vriendinnen met kids.
anoniem_175669 wijzigde dit bericht op 22-07-2020 22:57
12.09% gewijzigd
Verander wat je niet kunt accepteren, accepteer wat je niet kunt veranderen
Alle reacties Link kopieren
Dat is bij mij nogal vanzelf gegaan aan de schoolpoort (in BE vanaf 2.5 jr). Gaat jouw kindje naar een kinderopvang? Misschien liggen daar nog mogelijkheden als je hier geen reactie krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Poloppie schreef:
12-09-2019 14:21
Dat is bij mij nogal vanzelf gegaan aan de schoolpoort (in BE vanaf 2.5 jr). Gaat jouw kindje naar een kinderopvang? Misschien liggen daar nog mogelijkheden als je hier geen reactie krijgt?
Volgens mij is dat niet zo gemakkelijk.. hier gaat kind naar de opvang, maar echt meer dan 'hoi' zeg je niet tegen de ouders. Je staat niet te wachten op een bepaalde tijd, maar zet je kind daar af op de tijd die jou goed uitkomt. Denk dat dat wel anders is dan bij een basisschool bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb redelijk recent een cursus bij het cb gevolgd, en daar zaten uiteraard andere ouders bij me in de groep met kinderen uit dezelfde leeftijdscatagorie. Ideaal, ik heb er een paar leuke contacten aan overgehouden :-D (en gelijk ook nog informatie over peuters aan opgestoken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven