Penvriendin gezocht 40+

12-09-2019 14:30 8 berichten
Sinds ik aan postcrossing ben begonnen lijkt het me ook leuk om een penvriendin te hebben.
In mijn tienerjaren heb ik dat ook gehad en vond dat zo leuk!
Ik zoek iemand tussen 40 en 50 jaar. Mijn hobbies zijn wandelen, tuinieren, postcrossing en nog zoveel meer! Ik heb 2 kinderen die inmiddels ook tiener zijn.
Het lijkt me leuk om over van alles te schrijven wat je bezig houdt in je leven en ook dingen kunt delen die je kwijt wilt.
Dus lijkt het je wat dan zou ik het leuk vinden om met je in contact te komen. Mochten er meerdere reacties komen dan kijk ik even wat goed bij me past want ik heb niet zoveel tijd om meerdere penvriendinnen te kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
hallo vind je app vriendin ook goed ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
sorry niks gekregen
Alle reacties Link kopieren
agab schreef:
14-09-2019 17:08
sorry niks gekregen
agab, ik bedoelde dat ik Take-a-break een pb heb gestuurd. Sorry voor het misverstand.
Alle reacties Link kopieren
Een 40+ penvriendin?
:rofl:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
ik krijg helemaal geen pb …...
Goedemiddag,

Wat een leuk idee. Het lijkt me erg leuk om weer ouderwets brieven te schrijven en weer post te ontvangen in mijn brievenbus.

Ik hou van papier en om te kleuren, poezie plaatjes, sticktertjes te plakken om de brieven nog mooier te maken.

Dus ik ben er klaar voor. Wil je meer van mij weten dan hoor ik het graag van je.
De basic gegevens van mij. 50 jaar, 1 dochter (uitwonend), getrouwd, wonend in Rotterdam met 2 kippen en 2 katten.

Alvast een fijn weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven