hoe leer ik leuke mensen kennen?

28-09-2007 18:30 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Ik ben hier vandaag voor het eerst, en dit is dan ook mijn eerste berichtje dat ik schrijf.



We zijn afgelopen zondag verhuisd van Haaksbergen naar Zeist. We hebben dit gedaan omdat we allebei werk hier in de buurt gevonden hebben. Ik ben blij met deze stap en ook met ons nieuwe huis. Weet nu alleen niet zo goed hoe ik in contact met meiden hier in de buurt kan komen. Ben aan het bedenken om bij een vereniging te gaan maar weet eigenlijk nog niet goed waarbij.



Toen kwam een collega van me met deze site. Dus vandaar dit berichtje.



Ik ben op zoek naar leuke meiden om eens een keer wat mee te ondernemen. Natuurlijk eerst via mail elkaar leren kennen en als het klikt eens iets samen gaan doen.



Wie ben ik?



Ik ben een vrouw van 28 jaar. Getrouwd, geen kinderen. Wel 3 katten en 2 honden. Ben assistent bedrijfsleider in een Supermarkt en werk dus fulltime. Ben spontaan, eerlijk, af en toe een beetje gek en altijd vrolijk. Maar ik kan ook serieus zijn als het nodig is. Houdt van winkelen, cafebezoek, bioscoopje pakken, sauna, dansen, filmpje kijken thuis, lekker eten, thee drinken, uitslapen en lekker niets doen.



Lijkt het jou leuk om in contact te komen met mij, laat dan een berichtje achter.



Groetjes Peetje



ps: als mensen sugesties hebben hoe ik in contact kan komen met andere mensen hoor ik het natuurlijk ook graag.
Alle reacties Link kopieren
Welkom hier Peetje,



Oproepjes mogen hier niet. Die kan je zetten op het prikbord hier bij Viva. Dan weet je iig de reden als je posting hier weg gehaald wordt.



Ik woon ergens anders maar veel succes en verder veel forum plezier hier.



Kijk anders eens op nieuwemensenlerenkennen.nl en www ervoor. Is om leuke aktiviteiten met anderen te ondernemen, geen datingsite.



Succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Je kan beter een oproepje op het prikbord doen,daar mag het nl wel,op het forum niet.

Mensen kijken ook meer dáár denk ik.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Bijna tegelijk MV!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie snelle reactie.



Zoals ik al zei ik ben hier vandaag voor het eerst.



Ga het op het prikbord zetten.



Groetjes Peetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven