Werk & Studie alle pijlers

Bedrijfsnaam nodig

07-12-2017 12:36 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een bedrijfsnaam voor mijn online marketing bureau.
Welke creabea hier weet een goede? Een kleine beloning voor degene die de beste naam bedenkt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden mensen een marketingbureau inhuren die niet eens zelf een bedrijfsnaam kan bedenken (.nl)

Of is dat te negatief? ;)
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
marla862 schreef:
07-12-2017 12:36
online marketing bureau

Is het door anderen laten verzinnen van goede begdrijfsnaam niet een beetje een devaluatie als het gaat om een marketingbureau (één woord)? Jij zou toch juist van de marketing moeten zijn?

Als je Bea heet zou ik Crea Bea doen. Anders ook.
s-groot wijzigde dit bericht op 07-12-2017 12:40
1.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
07-12-2017 12:38
Waarom zouden mensen een marketingbureau inhuren die niet eens zelf een bedrijfsnaam kan bedenken (.nl)

Of is dat te negatief? ;)
Ssst
Alle reacties Link kopieren
KLinkt als een klus voor een marketingbureau!
Gezocht: logo voor bureau voor grafisch design.

Gevraagd: pakkende tekst voor website Copywriter.

sorry, flauw.
Alle reacties Link kopieren
Marqeting.nl
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Marlaketing862.nl
Alle reacties Link kopieren
Iets waarmee je makkelijk bent te vinden in je omgeving en via google.

Je zou dit met jou achtergrond toch zelf het beste moeten weten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Marla Online Marketing
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Groot schreef:
07-12-2017 12:40
Is het door anderen laten verzinnen van goede begdrijfsnaam niet een beetje een devaluatie als het gaat om een marketingbureau (één woord)? Jij zou toch juist van de marketing moeten zijn?

Als je Bea heet zou ik Crea Bea doen. Anders ook.
CreaBea is al een (succesvol en groot) marketingbureau. Ik ken de eigenaar daarvan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gezocht: naam voor mijn kind.
Bring a vampire around, people start discovering religion.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
07-12-2017 12:46
CreaBea is al een (succesvol en groot) marketingbureau. Ik ken de eigenaar daarvan ;-)

Maar dat is niet hetzelfde als Crea Bea :loveit: .
Alle reacties Link kopieren
www.uBetaaltVoorUwEigenIdeeen.nl
Alle reacties Link kopieren
sigaaruiteigendoos.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zelf verzinnen. Je hebt ook geen briefing gegeven. Maak een lijst van 25 namen en stel je top 3 samen. Vervolgens slaap je er een nachtje over.
Alle reacties Link kopieren
Is er een bepaalde sector waarin je veel wenst te gaan/gaat werken? Wat is jouw marketing stijl? Heb jij een typisch iets waarvan mensen zeggen: ah, dat is Marla!?

Met slechts een viva gebruikersnaam kom je meestal niet zo ver qua inspiratie. Het is lastig hoor, een bedrijfsnaam vastleggen, maar van iemand die een online marketingbureau op wilt richten verwacht ik toch op z'n minst dat je zelf een idee hebt welke richting je op wilt.
I think I have a problem - I think I think too much.
Als de kleine vergoeding inhoudt dat je 1 jaar mijn marketing doet (wel natuurlijk op basis van mijn eigen creatieve ideeën), dan weet ik heel veel namen ;-D
OpenHaardVuur schreef:
07-12-2017 12:38
Waarom zouden mensen een marketingbureau inhuren die niet eens zelf een bedrijfsnaam kan bedenken (.nl)

Of is dat te negatief? ;)
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam. Maar misschien richten ze zich op iets anders. SEO ofzo.
Ga je voor jezelf beginnen na alle reacties op je andere topic over parttime werken en carrière maken? Succes in ieder geval.
Come to Marla
Alle reacties Link kopieren
Marketingbureau de Vries, of wat je achternaam ook maar is.
.
anoniem_329555 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 06:57
Reden: .
98.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Donald Maples Marketing
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven