Werk & Studie alle pijlers

Ander werk

17-01-2019 15:13 10 berichten
Hoi allemaal,
Werk in de zorg en heb lichamelijke klachten.
Onlangs bij een bedrijfs arts geweest die adviseerde me Om een ander beroep te gaan doen! Ik vind het erg moeilijk om te weten wat er bij me me past , ben namelijk niet echt een haantje de voorste. Wat zouden jullie doen ?? Tipsss
Thankyouuu
Loopbaancoach. Graag gedaaaaanzzzzzz!
Slotjuhhhhhhhhh!
Heb je een vaste aanstelling? Dan vind ik dat de werkgever hier wel wat meer in kan doen. Sta je wel ziekgemeld?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een baan gericht op activiteiten rondom de zorg maar dan meer in de hoek van, adminstratie, management, leidinggeven?
En anders gewoon even een beroepskeuzetest invullen of langsgaan bij een Jobcoach, dat is heel hip tegenwoordig.
gizzmo-returns schreef:
17-01-2019 15:57
Heb je een vaste aanstelling? Dan vind ik dat de werkgever hier wel wat meer in kan doen. Sta je wel ziekgemeld?
Ik heb een vast contract , maar geven aan dat niemand me kan helpen alleen ik. Dus een andere opleiding zou moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Starlight19 schreef:
17-01-2019 22:13
Ik heb een vast contract , maar geven aan dat niemand me kan helpen alleen ik. Dus een andere opleiding zou moeten doen
De uiteindelijke beslissing ligt bij jezelf, maar zo zwart wit als het nu gesteld wordt is het niet. Werkgever kan ook het een en ander faciliteren, die loopbaancoach bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
17-01-2019 17:21
Misschien een baan gericht op activiteiten rondom de zorg maar dan meer in de hoek van, adminstratie, management, leidinggeven?
En anders gewoon even een beroepskeuzetest invullen of langsgaan bij een Jobcoach, dat is heel hip tegenwoordig.
Er is veel vraag naar arbeidskrachten, behalve in de administratieve hoek

Bovendien weet ik niet hoe oud TO, maar even heel snel afgaande op haar openingspost denk ik nog vrij jong. managing en lg valt af, ook gezien het feit dat ze het zelf allemaal niet weet, en de schrijfstijl daarin ontdek ik ook niets van iemand die het in zich heeft om leiding te geven

Ik zou eerder denken aan een beroep in de zorg wat minder lichamelijk is, bv een opleiding doktersassistente of tandartsassistente gaan volgen
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het zo erg om een ander beroep te doen? Hoe oud ben je? Misschien vind je wel een opleiding en een beroep dat je met net zo veel passie kan doen. Je kunt dit ook aanpakken als een kans. Vraag om loopbaanadvies.
Alle reacties Link kopieren
Wij weten toch ook niet wat bij je past? Aan welke hoek denk je zelf? En wat voor lichamelijke klachten heb je?

Volgens mij is er veel vraag naar apothekersassistenten. Is zoiets niets voor je? Je kunt in een zelfstandige apotheek werken of in een ziekenhuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven