Werk & Studie alle pijlers

Leuke uitspraken in de zorg

17-06-2019 09:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die zijn er vast genoeg! Leek me een vermakelijk onderwerp.

Ik werk met verstandelijk beperkte mensen op een woongroep. We zitten met zijn allen te lunchen, vraagt een cliënt: "Jynta, wat doe jij eigenlijk voor werk?".

Nu jullie!
Haha. Ik ben sinds een jaartje uit de gehandicaptenzorg.
* Client kijkt verbaast toen ik melde dat ook ik een wii heb en dus ook er iets van afweet met spellen.. en dat ik ook naar de bios ga enz. Ja ik ben niet alleen begeleidster maar ook een echt mens met prive leven.
*2 clienten tegen elkaar: de ene heeft sinds kort een bril. Zegt de andere client tegen hem; je kan nu wel een bril op hebben, maar knap word je niet en slimmer al helemaal niet :hihi:
Alle reacties Link kopieren
werk-studie/acties-van-patinten-en-zwar ... ges/443474

daar kun je vast je ei kwijt, TO
In de kliniek waar ik werkte werd een film gedraaid, waarbij de heldin na veel gedoe de wereld had gered.
Een vrouw (fysiek heel slecht, rollator) heel gretig:
'zou je dan champagne mogen? Ik bedoel, als je dan in behandeling bent en je doet zoiets mag je toch wel een paar flesjes champagne?'
Begeleider: ja maar dan krijg je wel een waarschuwing en wordt je voor drie dagen geschorst
(Zag de bui al hangen, ineens volgende dag door minimaal vier cliënten een supergeheime FBI missie uitgevoerd waarbij heel veel gedronken moest worden).
Vrouw: 'dan laat ik het maar tot na de behandeling, als ik zoiets zou moeten doen'.
Alle reacties Link kopieren
Cliënt terwijl ik hem help zijn rug te wassen onder de douche: "zeg zuster, hoe wast ú uw rug eigenlijk??".
Alle reacties Link kopieren
Jynta1981 schreef:
17-06-2019 11:46
Cliënt terwijl ik hem help zijn rug te wassen onder de douche: "zeg zuster, hoe wast ú uw rug eigenlijk??".
:rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven