Werk & Studie alle pijlers

Bedank kado ideeën gezocht

27-06-2019 18:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hoor ik opeens dat onze projectgroep deze week voor het laatst bij elkaar komt. Mijn manager heeft gevraagd een bedankje te regelen voor alle personen (budget 3 a 4 euro). Het is "meer het idee" dan dat het echt iets moet voorstellen. Ze krijgen dit mee aan het einde van een bbq die voor deze vrijdagavond gepland staat.

Jullie een idee waar ik voor morgenavond 30 bedankjes vandaan kan halen?

Mag iets zijn in de trant van "bedankt voor je inzet" of "je bent een topper".
Alle reacties Link kopieren
30 Dezelfde van iets is vaak lastig in een winkel. Misschien een mok (action) met zakje cappuccino/ chocolademelk/ thee/ cup a soup en een kaartje erbij?
Alle reacties Link kopieren
Of een reep tony chocolade met een kaartje erbij?
Alle reacties Link kopieren
Rollen topdrop in de supermarkt halen met een klein kaartje er aan met 'Je bent een topper'

Zakken Chocotof met een kaartje 'Tof dat je je zo hebt ingezet'

Kleine vetplantjes met een kaartje 'Vet dat mee meedacht'

Voor iedereen een doos Merci
Alle reacties Link kopieren
Of iets met bloembollen/ bloemzaadjes?

Gewoon een plantje?
Bakmix voor brood? Kaart er aan met je inzet was broodnodig.
Zonnebloempitjes: dankzij jou inzet gaan we groeien in......(doel project benoemen)
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
27-06-2019 18:48
Of een reep tony chocolade met een kaartje erbij?
Heel persoonlijk: een tony reep maar dan met een zelfgemaakte wikkel er om heen. Is niet moeilijk, mooi gekleurd printpapier kopen en een tekst er op verzinnen (project naam, bedankje, namens wie, waar en wat) en indien aanwezig een groepsfoto.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Klein doosje bonbons?
Alle reacties Link kopieren
Polsjef schreef:
27-06-2019 18:56
Zonnebloempitjes: dankzij jou inzet gaan we groeien in......(doel project benoemen)
Ohw, erg mooi deze :-)
Een bloeiende zonnebloem, zo'n lage met heel veel knoppen. Die kost bij Intratuin onder de 4 euro.
Alle reacties Link kopieren
Chocola is altijd lastig, zitten veel dames in het team die niet aan chocolade doen. Hebben we wel vaker bij vergaderingen gehad, werd weinig van gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Een aardbeienplant? Die kun je ook nog in je vensterbank of op een balkon zetten.
Boarn schreef:
27-06-2019 19:28
Ohw, erg mooi deze :-)
Had alleen jouW inzet moeten staan zie ik nu🤐
Ik zou echt niet van die tekstjes gaan gebruiken.

Is al infantiel bij de basisschoolleerkrachten met die juffen en meesterdagkadootjes... als het zogenaamd van kindjes af komt.
Maar bij volwassenen onderling is het echt vreselijk.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 19:46
14.63% gewijzigd
huisduif schreef:
27-06-2019 19:38
Een aardbeienplant? Die kun je ook nog in je vensterbank of op een balkon zetten.
Dat is leuk!
Lucifer2018 schreef:
27-06-2019 19:44
Ik zou echt niet van die tekstjes gaan gebruiken. Is al infantiel bij je leerkrachten als het zogenaamd van kindjes af komt maar bij volwassenen onderling is het echt vreselijk.
Ben ik niet met je eens.....soms is het leuk als er over nagedacht is. Ik zou een tekst leuker vinden dan de eeuwige fles wijn.
Polsjef schreef:
27-06-2019 19:46
Ben ik niet met je eens.....soms is het leuk als er over nagedacht is. Ik zou een tekst leuker vinden dan de eeuwige fles wijn.

Wie heeft het over wijn. Of wel kadootje dan ook.

Ik heb het over die 'bijpassende' tekstjes.

Over nagedacht is wat anders dan kleuterrijmelarij, wat ook echt door ouders bij kadootjes uit naam van de kleuters met zulke tekstjes word gegeven, al jaren.
Alle reacties Link kopieren
De aarbeiplantjes zijn wel leuk, ik zie ze bij de Hema staan. Hoop alleen dat ze er zo veel op voorraad hebben. Anders moet ik morgen nog naar een andere stad rijden.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
27-06-2019 19:44
Ik zou echt niet van die tekstjes gaan gebruiken.
Nouja, vaak probeer je het toch ergens aan op te hangen of te koppelen toch?
Tekst hoeft er ook niet letterlijk op te staan. Maar met het "groei&bloei" thema kan ik wel wat.
Polsjef schreef:
27-06-2019 19:46
Ben ik niet met je eens.....soms is het leuk als er over nagedacht is. Ik zou een tekst leuker vinden dan de eeuwige fles wijn.
Ben ik het gloeiend mee eens, maar daar is het ook (dikwijls) Lucifer voor. Altijd de negatieve kaart trekken. Waarom zou er bij een volwassene geen kaartje mogen zitten, waar op een originele manier wordt gezegd dat de inzet werd geapprecieerd? Zou niet weten wat daar melig aan is.

TO, misschien zit je al definitief bij het idee van de zonnebloemen maar die chocolade in deze tropische hitte-tijden? Ik zou niet diegene willen zijn die het moet uitdelen!
Lucifer2018 schreef:
27-06-2019 19:49
Wie heeft het over wijn. Of wel kadootje dan ook.

Ik heb het over die 'bijpassende' tekstjes.

Over nagedacht is wat anders dan kleuterrijmelarij, wat ook echt door ouders bij kadootjes uit naam van de kleuters met zulke tekstjes word gegeven, al jaren.
Je zult het toch ergens aan moeten koppelen. Sta je daar met je aardbeienplant..... Dan is het toch fijn dat je het kan toelichten. ben het wel eens dat het niet teveel rijmelarij moet zijn maar er zit wel iets tussenin.
Alle reacties Link kopieren
30 "toppers"dus, tegenwoordig niet echt uniek meer om een topper te zijn. Ik zou die bloemzaadjes niet doen, want het is nu volgens mij geen zaaitijd. Liggen die zaadjes nog een jaar ergens in een la en volgend jaar worden ze vergeten.
Doe dan gewoon allemaal een zonnebloem of een roos met een kaartje Bedankt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
27-06-2019 20:10
De aarbeiplantjes zijn wel leuk, ik zie ze bij de Hema staan. Hoop alleen dat ze er zo veel op voorraad hebben. Anders moet ik morgen nog naar een andere stad rijden.
De Hema kan ook thuisbezorgen of je haalt je bestelling op in de winkel. ;)
Heb je geen tuincentrum in de buurt waar je plantjes kunt halen die al groeien? Met zaadjes is het maar afwachten of ze gaan groeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn team weleens een pak Kanjer-stroopwafels gehaald (bij AH in verschillende smaken), kaartje eraan ‘Je bent een kanjer’. Werd erg goed ontvangen.

Plantje of zaadjes zou ik trouwens ook leuk vinden om te krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven