Viva zoekt alle pijlers

Vertel ons jouw datingconfession

11-05-2014 15:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
VIVA zoekt véél datingconfessions (van hem en haar) voor een special. Mag anoniem!



Dus: wat is de meest briljante/wanstaltige openingszin die tegen je gezegd is? Wat zeg je wel en niet tijdens de eerste date? Wat was jouw beste of slechtste date ooit? Wel eens iemand laten zitten? Heb je hilarische, leuke, smeuïge verhalen die je met ons wilt delen? Mail je anekdote naar marloes@viva.nl.
TO begint.....
Via Lexa een date met een mega knappe gozer die vrijwel direct vertelde dat hij Paranoïde Schizofreen was en manisch depressief.

Ik dacht, waarschijnlijk heeft hij het onder controle dat hij het zo openlijk deelde..Meteen met de billen bloot, ofzo? Ik was er al een tijdje uit, wist wel dat er een 'ik ben zo mezelf' hype gaande was geweest maar was dit net zoiets?



Afijn.

Ik hoorde nauwelijks wat hij verder over zijn lagere schooltijd te melden had, deze prachtige man kon toch nooit een psychopaat zijn? Het moest Moest gewoon meevallen vond ik.



Helaas, tien minuten in het gesprek.. Wat waren onze sterrenbeelden...?

Ik begon; Mijn sterrenbeeld is...

Hij werd onrustig en ik werd nerveus... Hij bleef naar beneden kijken en ik vroeg of alles goed ging, ondertussen opzoek naar de exit bordjes. Hij keek me aan en vertelde dat zijn 'mentor' op dat ogenblik bij hem stond en hij een moment stilte nodig had. Ik keek nog even of hij een grapje maakte maar z'n ogen waren heel .. ik kan het alleen omschrijven als 'priemerig'.



En toen begon het... Hij vertelde dat hij astroloog was en dat zijn mentor hem verteld had dat mijn geboortecijfer(?) een 9 was (later opgezocht, klopte inderdaad, dat is misschien het bizarste) en dat hij met mij op den date wilde omdat hij me dingen over mezelf moest leren. Hij gaf me een uitgebreide uitleg over wie ik ben, alleen klopte het totaal niet. Tegen beter weten in wilde ik hem vertellen wat hij wel en niet goed had gezien.. Maar hij werd woedend dat ik hem tegensprak en gewoon echt intens gemeen!



Geprobeerd het gesprek af te kappen met een 'aaaanyway, heb je nog plannen voor de vakantie' maar daar trapte hij niet in.

Ik ben opgestaan en zei dat ik een sigaret ging roken buiten en ben heul snel naar huis gelopen en m'n Lexa account opgezegd.



Ik vond het echt heel erg zielig voor hem en kon niet bevatten dat hij Echt gewoon knetter de knetter was, dat verwacht je op de een of andere manier niet als iemand er goed uit ziet.

Maar hij heeft me nog een tijdje per mail verbaal aangevallen en zelfs gedreigd me te verkrachten want dat wilde ik zelf... Gelukkig had hij mijn adres niet.



Ik heb hem aangegeven bij de politie en ben pas afgelopen week na maanden weer eens op een deetje geweest. Dit keer een niet zo een prachtexemplaar maar redelijk bij de dag. Voorlopig is dat voldoende.



Ik heb trouwens wel vaker rare mannen aan m'n broek gehad. Misschien ligt het aan m'n sterrenbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Al lang gelden vroeg een man aan me, ik heb net je tweelingzus gesproken, maar ik vind jou veel leuker.

Ik stond paf, heb me omgedraaid en ben weggelopen, wat een looser!
Alle reacties Link kopieren
Ik had afgelopen december een RP date gehad met een man waar het zooooo goed mee klikte... Jawel: ik fladderde in mijn autootje naar huis en trok met een vriendin een fles champagne open! Ik ben verliefd!

En,.... hij ook! We wilden elkaar gelijk weer zien, helaas was het vanwege kerst megadruk op zijn werk en ook ik kwam om, dus moesten we acht hele dagen wachten voor we elkaar weer konden zien! We mailden en appten wat af in die dagen! Meneer in kwestie had zijn account al gedeactiveerd, ik kreeg geen hap meer door mijn keel en eindelijk zagen we elkaar weer! Had me de hele ochtend mooi gemaakt, onthaard, haren gekruld, nagels gelakt, maskertjes... en zelfs mijn beddengoed verschoond want hij zou vast blijven slapen... Ik had mijn supersexy laarzen-met-hoge-hak aangetrokken en we liepen stralend hand en hand langs de kraampjes van de kerstmarkt... Toen hij me ineens iets wou vragen. En op een knie ging.... jawel!

Zonder een woord te zeggen draaide ik me om en ben weggerend! Schoenen kon ik daarna naar de schoenmaker brengen wegens kapotte hakken Wat een lijpo.

Blokkeren en nooit meer iets van me laten horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven