Viva zoekt alle pijlers

Forummers gezocht!

28-04-2015 15:20 74 berichten
Gezocht!

Voor het speciale communitynummer van VIVA zoeken we forummers die in VIVA willen. We zouden het namelijk heel leuk vinden om jullie eens in VIVA te laten zien, anoniem of niet! Ons favoriete idee is: ‘de forummer in de beeld’, dus in je huiskamer, achter de pc, in de trein op je telefoon, aan het werk of in bad met de iPad. Als er forummers zijn die mee willen doen horen we dat graag! Opgeven en/of meer informatie vragen kan via babs.jansen@sanoma.com, graag voor 8 mei.
Alle reacties Link kopieren
Nee dank je.
.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee, vooral als de forumnaam er bij komt te staan. Dit is nou eens een Viva die ik wel zou willen lezen. Zou er alleen nooit in willen staan. Als ik hier in zou willen staan had ik wel een forumnaam gekoppeld aan mijn naam en een avatar met mijn hoofd ingesteld. Ben benieuwd of mensen dat wel willen.
Forummen die je toch anoniem (vandaar ook een nickname ipv een echt naam), waarom zou je dan wel met een foto in de viva willen staan, beetje herkenbaar toch?



En een foto van mij in bad met een ipad hoeft voor mij ook niet in de viva
Als bekende ANDEREN er in komen te staan dan is dat het eerste en enige nummer wat ik van Viva koop
Exactly. Leuk idee, maar never nooit niet dat ik met naam en toenaam en mijn nick in de viva wil staan.
Alle reacties Link kopieren




'De forummer in de beeld?' Wat betekent dit?
Dit is typisch zo'n geval van, nee, ik zou daar zelf absoluut geen zin in hebben maar ik zou het superleuk vinden als andere forummers wel meedoen. Iets met 'gezichten achter de namen'



Maar ja, ik denk niet dat hier heel veel gegadigden voor zijn?
Leuk idee, hoor, ik zou de Viva dan meteen kopen maar ik pas ( ook al ben ik geen bekende forumster ).
Alle reacties Link kopieren
Er zijn toch ook genoeg fototopics geweest dus vast wel forummers die wel in het blad willen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Leekje schreef op 28 april 2015 @ 15:33:

'De forummer in de beeld?' Wat betekent dit?Weet je dan niet dat de Vivaforummers de nieuwe BN 'ers zijn en dat de papierenViva daar een soort van Privé en Story reportage van kunnen/willen maken?
Nee, dank u. Ik heb er een tijd geleden wel over gedacht, maar ondertussen is de lol er wel af gegaan.



Als iemand een goedkope boormachine weet en een sterke kruimeldief (voor hoog reiken wat met een stofzuiger niet kan) dan mogen ze dat laten weten. Ik moet zo af en toe een gaatje boren in een muur en door een houtje voor een schroefgaatje.
quote:Leekje schreef op 28 april 2015 @ 15:33:

'De forummer in de beeld?' Wat betekent dit?



Dat is een soort monument voor de 'onbekende forummer', daar geen kip mee wil doen..

Zit je daar op de bank met een kopje thee en je allereerste en tevens laatste Viva ooit, te staren naar slecht geschreven verhalen over mensen die 'al jaren meelezen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 april 2015 @ 15:38:

Nee, dank u. Ik heb er een tijd geleden wel over gedacht, maar ondertussen is de lol er wel af gegaan.



Als iemand een goedkope boormachine weet en een sterke kruimeldief (voor hoog reiken wat met een stofzuiger niet kan) dan mogen ze dat laten weten. Ik moet zo af en toe een gaatje boren in een muur en door een houtje voor een schroefgaatje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tekenis schreef op 28 april 2015 @ 15:38:

[...]





Dat is een soort monument voor de 'onbekende forummer', daar geen kip mee wil doen..

Zit je daar op de bank met een kopje thee en je allereerste en tevens laatste Viva ooit, te staren naar slecht geschreven verhalen over mensen die 'al jaren meelezen'.Hahaha, maar ik bedoelde meer de formulering: 'De forummer in DE beeld.' Dat klopt toch niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Leekje schreef op 28 april 2015 @ 15:42:

[...]





Hahaha, maar ik bedoelde meer de ormulering: 'De forummer in DE beeld.' Dat klopt toch niet?klopt dat dat niet klopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 april 2015 @ 15:38:

Nee, dank u. Ik heb er een tijd geleden wel over gedacht, maar ondertussen is de lol er wel af gegaan.



Als iemand een goedkope boormachine weet en een sterke kruimeldief (voor hoog reiken wat met een stofzuiger niet kan) dan mogen ze dat laten weten. Ik moet zo af en toe een gaatje boren in een muur en door een houtje voor een schroefgaatje. Ik zou het geweldig vinden om jou in het echt in het blad te zien, ach toe....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie barbie moeten benaderen, die heeft er geen problemen mee in beeld te zijn volgens mij. Jammer dat het hele forum al fotos van haar heeft gezien. Verhaal achter de forummer wordt wel lekker dun zo 😁.
Alle reacties Link kopieren
Ah, jammer, ik forum niet via een iPad.
Spreuken 18:2
En dan allemaal van zulke foto's zeker:

Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 28 april 2015 @ 15:37:

Er zijn toch ook genoeg fototopics geweest dus vast wel forummers die wel in het blad willen.Goed idee! Ik zou mensen benaderen die daar eerder een foto geplaatst hebben. Lijkt me hartstikke leuk. En een interview met Barbie wil ik ook best lezen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 28 april 2015 @ 15:52:

Ah, jammer, ik forum niet via een iPad.Maar dat hoeft ook helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 28 april 2015 @ 15:52:

Ah, jammer, ik forum niet via een iPad.Maar dat hoeft ook helemaal niet?
"We zouden het namelijk heel leuk vinden om jullie eens in VIVA te laten zien, anoniem of niet! Ons favoriete idee is: ‘de forummer in de beeld’, dus in je huiskamer, achter de pc, in de trein op je telefoon, aan het werk of in bad met de iPad."



Kan je toelichten hoe je dat doet, anoniem vanuit mijn eigen huiskamer???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven