Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: vrouwen met een geweldige voorraadkast!

21-05-2015 14:08 9 berichten
Heb jij een geweldige voorraadkast? Ben jij een fanatieke hamsteraar? Een koopjesjager of couponknipper? Of is jouw kast extreem overzichtelijk?



Wil je daarover vertellen in VIVA? Dan zoeken we jou! Je wordt voor, in of op je voorraadkast gefotografeerd. Aanmelden kan via contact@amandavanschaik.nl.
ik zie het al voor me, vivavrouwen op de kast. Hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voorraadkast waar je u tegen zegt, maar ik moet er niet aan denken om gefotografeerd te worden voor de voorraadkast.

Lijkt me nou echt geen bal aan voor anderen om te zien en om een verhaal erbij te lezen.

Maar dat is mijn mening, vrouwen op de kast kan best leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 21 mei 2015 @ 14:12:

ik zie het al voor me, vivavrouwen op de kast. Hilarisch!
Al een account? Log dan hier in.
Ik ben heel voorzichtig begonnen met een voorraadkast. Op de kast wordt moeilijk want het zijn ingebouwde kasten. In de kast ook niet.
Alle reacties Link kopieren
In mijn kast kan niet, want die zit vol, op mijn kast ook niet want bijna tegen t plafond en er voor wil ik niet..... Wat nu?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 21 mei 2015 @ 14:13:

Ik heb een voorraadkast waar je u tegen zegt, maar ik moet er niet aan denken om gefotografeerd te worden voor de voorraadkast.

Lijkt me nou echt geen bal aan voor anderen om te zien en om een verhaal erbij te lezen.

Maar dat is mijn mening, vrouwen op de kast kan best leuk zijn Plus dit.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Geen doorkomen aan. De rest van het jaar bruine bonen en rijst.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Seriously? Wat mutserig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven