Kortingscode nieuwe app H&M

05-02-2017 13:56 8 berichten
Dag allemaal,



Alvast mijn excuses als dit onder de verkeerde pijler staat, maar ik kon geen 'Gevraagd/Ik zoek..' ontdekken tot nu toe.



Heeft er iemand misschien de nieuwe H&M app onlangs geïnstalleerd en de kortingscode van gratis verzending + 15% korting over? Het gaat niet om de code die op de homepage staat waarvan de minimumwaarde €40-50 moet zijn, maar om een unieke code die in je mailbox van het H&M account staat. Je zou me er écht heel blij mee maken!



Onlangs heb ik namelijk een hele toffe jurk gekocht online bij de H&M die voor mij opzich wel heel prijzig is. Hierbij heb ik dan ook dankbaar gebruik gemaakt van de kortingscode, maar nu is de maat helaas niet goed en zou ik hem graag een maat groter bestellen maar de kortingscode heb ik dus niet meer..
Kan je niet gewoon ruilen voor grotere maat? Lijkt me dat prijs dan niet anders is.
4020



Werkt bij mij nog met 15% en gratis verzending
quote:MN-- schreef op 05 februari 2017 @ 14:05:

Kan je niet gewoon ruilen voor grotere maat? Lijkt me dat prijs dan niet anders is.Dat dacht ik dus ook.. Nagevraagd bij de klantenservice, maar nee dat kan niet en mijn korting komt te vervallen. Vind ik eigenlijk best raar, want in principe heb ik helemaal niet gebruik gemaakt van mijn korting nu.
quote:Dexx schreef op 05 februari 2017 @ 14:18:

4020



Werkt bij mij nog met 15% en gratis verzending4020 Werkt hier helaas niet, zegt dat het geen geldige kortingscode is Maar toch bedankt voor de tip! De code die ik had ingevoerd van die mail bestond volgens mij uit letters en cijfers
quote:KyloRen schreef op 05 februari 2017 @ 14:04:

Ik kan hem wel even downloaden en je de code geven, zo vaak bestel ik niet online Als je dat zou willen doen, heeel graag! Zonder de korting kan ik het me eigenlijk niet veroorloven om hem voor de normale prijs te bestellen op dit moment. Ook omdat ik nu dus eerst nog moet wachten op terugbetaling van de te kleine jurk..
Ik denk dat ik twee codes met elkaar heb verward en dat ik die unieke code in mijn normale mail had gekregen in plaats van de app en dat ik die dus niet kan krijgen door iemand die de app download, want dat is wel die 4020 Toch bedankt voor het meedenken allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oh super! Wilde net iets bestellen en zag dit staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven