Efteling

10-06-2015 12:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben 2 kaartjes thuis liggen voor de Efteling. We willen niet in de zomervakantie heen gaan ivm de enorme drukte in het park. We zijn van plan om niet dit weekend, maar het volgende weekend heen te gaan.



Weten jullie of de drukte mee valt in deze maand? Een half uurtje wachten in een rij vinden we niet erg, als het maar geen 1.5 uur is, of kunnen we beter na de zomervak gaan?
Alle reacties Link kopieren
op de efteling site kun je zelf nakijken of ze grote drukte verwachten of niet.alvast veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat op de site van de efteling een kalender met dagen waarop ze meer of minder grote drukte verwachten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op de site, daar staat zo'n kalender met de verwachte drukte.
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
De efteling heeft een hele mooie website waarop precies aangegeven staat per dag hoe druk ze verwachten dat het wordt. Volgend weekend verwachten ze gezellige bedrijvigheid, kortom druk bij de populaire attracties, maar verder goed te doen.
anoniem_147209 wijzigde dit bericht op 10-06-2015 12:15
Reden: Onnodig streng
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
site efteling
Alle reacties Link kopieren
We zijn het eens... Slotje.
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Op vaderdag schijnt het nooit zo druk te zijn. Maar een half uurtje wachten bij een attractie lukt je alleen als je op een doordeweekse dag gaat, vrees ik. Misschien een dagje vrij nemen van jullie werk?
Alle reacties Link kopieren
Gister geweest! Het was ideaal!

Konden zo doorlopen, 1 keer 20/30 min moeten wachten door een storing.

(Vliegende hollander)



We wisten niet van gekheid waar we allemaal in wilde😁😄👍
Geen prima, prima is geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Een half uurtje wachten op een weekenddag in juni is niet reëel. Dan moet je op een doordeweekse dag gaan. Of het moet pokkenweer zijn maar dan is er veel dicht en de hele dag door de regen lopen is ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen weekend geweest en toen was het behoorlijk druk (45 min in de wachtrij oid), maar het weer was toen ook perfect. Het beste kun je doordeweeks gaan, als dat mogelijk is met je werk natuurlijk. De verwachting op de site van de efteling is gekeken naar hoe de bezoekersaantallen voorgaande jaren waren, maar kijk ook naar het weer. Bij 20 graden, zonnetje, geen regen zal het namelijk erg druk worden, terwijl bij 10 graden, heel de dagen regen het waarschijnlijk best rustig is.
Weekend voor of na zomervakantie zal qua drukte niet veel verschillen, maar als je een dagje vrij pakt zoals pamela voorstelt dan zou ik dat echt na de zomervakantie doen, want op dit moment is het alsnog druk met alle schoolreisjes.

vaderdag is misschien inderdaad wel een slim idee... ik weet wel dat een collega van mij dat ook dacht met koningsdag maar toen was het juist heel druk!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk juist dat veel gezinnen er op vaderdag tussen uit gaan, bijv naar de efteling.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:VakantieNL15 schreef op 10 juni 2015 @ 12:19:

Gister geweest! Het was ideaal!

Konden zo doorlopen, 1 keer 20/30 min moeten wachten door een storing.

(Vliegende hollander)



We wisten niet van gekheid waar we allemaal in wilde😁😄👍Heerlijk! Dat is in het weekend wel anders haha. Helaas moet ik doordeweeks werken dus moet wel op een zaterdag of zondag.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosekapje schreef op 10 juni 2015 @ 12:23:

Weekend voor of na zomervakantie zal qua drukte niet veel verschillen, maar als je een dagje vrij pakt zoals pamela voorstelt dan zou ik dat echt na de zomervakantie doen, want op dit moment is het alsnog druk met alle schoolreisjes.

vaderdag is misschien inderdaad wel een slim idee... ik weet wel dat een collega van mij dat ook dacht met koningsdag maar toen was het juist heel druk!Ik heb net een nieuwe baan waar ik morgen mijn eerste werkdag heb. Ik moet alle doordeweekse dagen werken, dus kan nog geen vrij vragen.
Alle reacties Link kopieren
Na 1 juli pas gaan en niet in vakantie . Na - juli is baron 1898 open
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 10 juni 2015 @ 12:30:

Ik denk juist dat veel gezinnen er op vaderdag tussen uit gaan, bijv naar de efteling.Ik weet ook niet of die informatie klopt, laatst zei iemand dat tegen mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 10 juni 2015 @ 12:43:

Na 1 juli pas gaan en niet in vakantie . Na - juli is baron 1898 openDie heb ik gezien. Ik hou wel van achtbanen (ook de Python bijvoorbeeld), maar no way dat ik in die Baron 1898 ga!
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 10 juni 2015 @ 12:43:

Na 1 juli pas gaan en niet in vakantie . Na - juli is baron 1898 open



Als je niet in de Baron wilt zou ik juist vlak voor 1 juli gaan, veel mensen wachten daarop dus het zal, voor een weekenddag, meevallen met de drukte. En ik zou dus niet in juli gaan, dan komt iedereen die gewacht heeft ;)



Dus als de Baron je niet boeit, dan is dit een goede timing, anders wachten tot na de vakantie.



Mijn ervaring is trouwens sowieso dat de weekenden vlak na de zomervakantie erg meevallen tov de andere weekenden. Veel mensen zijn al in de vakantie geweest en gaan niet nog een keer.

Misschien is dit effect er ook wel voor de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan juist voor de baron . Gek van achtbanen 🎉
Alle reacties Link kopieren
Neem er 'n vrije dag voor en pas ook op met de schoolreisjesperiode.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Als de website het heeft over 'gezellig druk', reken er dan maar op dat je heel lang moet wachten overal.
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven