Kind Identificatie Systeem

29-06-2009 12:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben laats me oudste zoon kwijtgeraakt tijdens het winkelen. En raakte kompleet in paniek. Gelukkig was het maar heel kort. Maar hierna ben ik gaan zoeken op internet, om te zien of ik iets kon vinden om me volgende keer te helpen en ben op de volgende site gekomen;

www.k-ids.nl



Super, ze hebben alles wat ik nodig heb.



Zeker even kijken.
Alle reacties Link kopieren
laat maar.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Je kwam tijdens het zoeken terecht op je eigen site. Hoe is het mogelijk zeg! Heb je nog iets van jezelf gekocht?
Alle reacties Link kopieren
En dit heeft wat te maken met lezen?!? Moeten wij jouw website soms lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 07 juli 2009 @ 07:42:

Je kwam tijdens het zoeken terecht op je eigen site. Hoe is het mogelijk zeg! Heb je nog iets van jezelf gekocht?



Zó houd je de economie in stand!
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk wat een slechte site. Ik zou als ik jou was écht iets aan de teksten doen.



Je strooit met komma's in zinnen daar waar ze niet horen en door onderstaande zinnen wordt je natuurlijk helemáál niet meer serieus genomen:



Om jouw en je kind weer snel bij elkaar te brengen.





Van geen enkel kind worden zonder toestemming vingerafdrukken of foto’s gemaakt.



Past in portemonnee en groot formaat.



Daarnaast zijn de zinnen echt krom en onnodig voorzien van moeilijke taal. (tenminste... het lijkt alsof het 'duur' moet klinken)



Kortom: totaal niet professioneel, sorry!
quote:Ghada1970 schreef op 29 juni 2009 @ 12:18:

Hallo,



Ik ben laats me oudste zoon kwijtgeraakt tijdens het winkelen. En raakte kompleet in paniek. Gelukkig was het maar heel kort. Maar hierna ben ik gaan zoeken op internet, om te zien of ik iets kon vinden om me volgende keer te helpen en ben op de volgende site gekomen;

www.k-ids.nl



Super, ze hebben alles wat ik nodig heb.



Zeker even kijken.



Ghada, sorry.....maar je OP én site is écht een aanfluiting...je maakt jezelf echt belachelijk met deze actie.



Sluit me dan ook volledig bij Vinyl aan.
quote:loomii schreef op 07 juli 2009 @ 07:42:

Je kwam tijdens het zoeken terecht op je eigen site. Hoe is het mogelijk zeg! Heb je nog iets van jezelf gekocht?
quote:Ainne schreef op 26 juli 2009 @ 09:33:

[...]





Lachen hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven