Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11
zaterdag 25 mei 2019 om 10:15
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
| Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden | [/
| Maya88 | 29-10 | 19 | 31/33 | Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+) |
| Zonnetje1989 | 14-11 | 15 | 30 | 1e kindje |
| Mallelein | 17-11 | 11 | 32/37 | 1e kindje, miskraam in december '18 |
| AmericanGirl1983 | ? | 17 | 35/36 | IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken |
| Mies22 | ? | 17 | 29/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn) |
| Maída | ? | 1 | 23/31 | 1e kindje, geen idee van cyclus |
| Lynntje22 | ? | 3 | 27/27 | Geen |
| Maillootje | ? | 3 | 28/32 | Geen |
| Bacon | ? | 5 | 29/31 | Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e |
| Vanessakusje1987 | ? | 14 | 32/45 | 2e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk |
| Karavaan |
| Troela89 |
| Kirstenvdveen |
| Flamingos |
| OkkiePetite |
| Babyboom |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
maandag 1 juli 2019 om 21:56
Lieve Moos! Je zou haast een keer een date plannen met allen hier
maareh mijn buik is inmiddels wel echt formaat ‘hallo buik, waar gaat u met die vrouw naartoe’
zo’n mooi hangvelletje van m’n keizersnede eronder
en het is wel compleet. Maarja de tijgerstrepen en de gedachte dat er wat moois in groeit maakt het meteen weer prima natuurlijk!
maandag 1 juli 2019 om 22:27
Haha Koekoek, hangvelletje! Fijn dat je zo’n mooie dikke buik hebt, lijkt me prachtig!!
Naatje wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien zeg, al kan ik me voorstellen dat je het spannend vind. Je staat er toch ook niet helemaal onbezorgd in hè, net zoals velen. Maar zoals je zelf ook al heel vaak hebt geschreven, je bent NU zwanger dus NU genieten!
Leeuw ja dat zou wel leuk zijn om samen te schrijven in een uitgerekend topic! Genetisch gezien heb ik ook kans op een tweeling dus wie weet hebben we dubbel pret
Mijn bruinverlies was vandaag alleen bij het afvegen zegmaar, donkerbruin. Maar vanavond was het was grijsbruin vermengd in een dot slijm. Lekker hè! Nou ja je weet toch nooit zeker wat het is. Heb dit tussendoor geloof ik nog maar één keer eerder gehad in al die tijd. Afwachten maar
Naatje wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien zeg, al kan ik me voorstellen dat je het spannend vind. Je staat er toch ook niet helemaal onbezorgd in hè, net zoals velen. Maar zoals je zelf ook al heel vaak hebt geschreven, je bent NU zwanger dus NU genieten!
Leeuw ja dat zou wel leuk zijn om samen te schrijven in een uitgerekend topic! Genetisch gezien heb ik ook kans op een tweeling dus wie weet hebben we dubbel pret
Mijn bruinverlies was vandaag alleen bij het afvegen zegmaar, donkerbruin. Maar vanavond was het was grijsbruin vermengd in een dot slijm. Lekker hè! Nou ja je weet toch nooit zeker wat het is. Heb dit tussendoor geloof ik nog maar één keer eerder gehad in al die tijd. Afwachten maar
maandag 1 juli 2019 om 23:06
Ik hoop hard voor je Maya! En dan meteen twee 
En dat hangvelletje is wel echt een ding hahaha is echt gewoon een soort van dood stuk huid ofzo, nahja dat dus. Maar Moos; mijn lijf voelt goed, maar moe. Het wordt zwaarder en dan met hitte, dwarse peuter en man met weinig energie toch best heel pittig langzaamaan. Deze week veel dagen voor ‘mezelf’ om dingen te regelen dus ik hoop dat dat wat helpt. Het is gewoon even zoeken naar een rustiger tempo, hoort erbij.
Kijk je er naar uit dat je bijna mag stoppen met pil en weer door kunt? Hoe is het voor je vriend? Oeh en even meegenieten van vakantiepret; waar gaat de reis naartoe en wat gaan jullie doen?
En dat hangvelletje is wel echt een ding hahaha is echt gewoon een soort van dood stuk huid ofzo, nahja dat dus. Maar Moos; mijn lijf voelt goed, maar moe. Het wordt zwaarder en dan met hitte, dwarse peuter en man met weinig energie toch best heel pittig langzaamaan. Deze week veel dagen voor ‘mezelf’ om dingen te regelen dus ik hoop dat dat wat helpt. Het is gewoon even zoeken naar een rustiger tempo, hoort erbij.
Kijk je er naar uit dat je bijna mag stoppen met pil en weer door kunt? Hoe is het voor je vriend? Oeh en even meegenieten van vakantiepret; waar gaat de reis naartoe en wat gaan jullie doen?
maandag 1 juli 2019 om 23:48
Naatje en beetje bijgekomen van echo?
Leeuw en jij? Bijgekomen van test? Haha deal leeuw! Moet nog ff op wachtbankje
Maya wat spannend! Deze ronde nog “zelf” of is zknhuis traject gestart?. Ben het even kwijt
Voor degene die emotionele vaatdoek zei
Lies hoe gaat met jou? Hopelijk is pijn afgenomen!
Nijntje hoe ben je vandaag doorgekomen? Komt er iets op gang?
voor jou
Moos hoe is bij jullie?
Hier
Leeuw en jij? Bijgekomen van test? Haha deal leeuw! Moet nog ff op wachtbankje
Maya wat spannend! Deze ronde nog “zelf” of is zknhuis traject gestart?. Ben het even kwijt
Voor degene die emotionele vaatdoek zei
Lies hoe gaat met jou? Hopelijk is pijn afgenomen!
Nijntje hoe ben je vandaag doorgekomen? Komt er iets op gang?
Moos hoe is bij jullie?
Hier
dinsdag 2 juli 2019 om 08:44
Super herkenbaar dit Koekoek. Misschien een tip: laat je boodschappen bezorgen! Ik ben daar vorige week mee begonnen toen het 35 graden was, via de Jumbo, en blijf het lekker doen zo. Als je meteen voor een hele week aan boodschappen bestelt kost het ook niks extra's. Alleen even wat denkwerk, maar het scheelt een hoop ritjes naar drukke winkels met dwarse peuters en dus veel energieKoekoekK schreef: ↑01-07-2019 23:06Maar Moos; mijn lijf voelt goed, maar moe. Het wordt zwaarder en dan met hitte, dwarse peuter en man met weinig energie toch best heel pittig langzaamaan. Deze week veel dagen voor ‘mezelf’ om dingen te regelen dus ik hoop dat dat wat helpt. Het is gewoon even zoeken naar een rustiger tempo, hoort erbij.
dinsdag 2 juli 2019 om 10:33
Lieve meiden,
De pijn heeft 2 dagen geduurd, ik heb toch even voor de zekerheid toen gebeld. Mogelijk was het toch weer overstimulatie. Ze twijfelde om me te laten komen voor infuus, maar dat ik wilde ik zelf liever ook nog niet.
Dus heb ik heel veel gedronken en toen is het gelukkig afgenomen.
Nu alleen nog wel steeds een opgeblazen buikje maar verder voel ik me oké! Mrja zo kan ik er misschien vast aan wennen hoe 't daarlijk een keer echt voelt
Nog 9 daagjes dan zit ik op dag 14 na de inseminatie..
Maar ik ga denk ik pas dag 16 (op advies van ziekenhuis testen) en ik en me vriend zijn dan ook vrij dus dat is ook fijn!
Al wordt het geduld wel weer op de proef gesteld....
Nijntje hoe gaat het met je?
En troela hoe is het met jou?
Groetjes liesje, fijne dag allemaal X
De pijn heeft 2 dagen geduurd, ik heb toch even voor de zekerheid toen gebeld. Mogelijk was het toch weer overstimulatie. Ze twijfelde om me te laten komen voor infuus, maar dat ik wilde ik zelf liever ook nog niet.
Dus heb ik heel veel gedronken en toen is het gelukkig afgenomen.
Nu alleen nog wel steeds een opgeblazen buikje maar verder voel ik me oké! Mrja zo kan ik er misschien vast aan wennen hoe 't daarlijk een keer echt voelt
Nog 9 daagjes dan zit ik op dag 14 na de inseminatie..
Maar ik ga denk ik pas dag 16 (op advies van ziekenhuis testen) en ik en me vriend zijn dan ook vrij dus dat is ook fijn!
Al wordt het geduld wel weer op de proef gesteld....
Nijntje hoe gaat het met je?
En troela hoe is het met jou?
Groetjes liesje, fijne dag allemaal X
dinsdag 2 juli 2019 om 10:41
@Nijn-tje Ben heel benieuwd naar hoe het met jou gaat? 
@Naatje2000 Nog lekker aan het nagenieten van je mooie echo? Fijn dat jullie over twee weken al weer terug mogen komen. Klinkt als een fijne arts!
@Leeuw Fijn dat het vertrouwen groeit. Weet je al wanneer je wilt gaan bellen voor een echo?
@Koekoekk Poeh best pittig met zo'n bolle buik in die hitte van de afgelopen tijd. Hoop dat het niet weer zo'n hete zomer wordt als vorig jaar. Doe maar lekker rustig aan hoor als dat kan.
@Starsuus Jij hebt nu ook vast een prachtige bolle buik? Ben ook wel heel benieuwd net als Moos
@Mallelein Ben jij een beetje bijgekomen van de teleurstelling?
@Maya Alles wat afwijkt geeft weer hoop voor deze ronde
@Lies Fijn dat de pijn minder is geworden!
Wij hebben donderdag inderdaad een pretecho voor de geslachtsbepaling. Heb echt geen flauw idee... Kan echt alle kanten op dus dat maakt het extra spannend

We nemen onze ouders mee dus ik hoop voor ons allemaal dat hij/ zij het wel wil laten zien natuurlijk
Kijk er iig ontzettend naar uit. Dit is weer een enorme mijlpaal waar we zo lang naar uit hebben gekeken. We genieten nu echt dubbel van dit soort dingen
@Naatje2000 Nog lekker aan het nagenieten van je mooie echo? Fijn dat jullie over twee weken al weer terug mogen komen. Klinkt als een fijne arts!
@Leeuw Fijn dat het vertrouwen groeit. Weet je al wanneer je wilt gaan bellen voor een echo?
@Koekoekk Poeh best pittig met zo'n bolle buik in die hitte van de afgelopen tijd. Hoop dat het niet weer zo'n hete zomer wordt als vorig jaar. Doe maar lekker rustig aan hoor als dat kan.
@Starsuus Jij hebt nu ook vast een prachtige bolle buik? Ben ook wel heel benieuwd net als Moos
@Mallelein Ben jij een beetje bijgekomen van de teleurstelling?
@Maya Alles wat afwijkt geeft weer hoop voor deze ronde
@Lies Fijn dat de pijn minder is geworden!
Wij hebben donderdag inderdaad een pretecho voor de geslachtsbepaling. Heb echt geen flauw idee... Kan echt alle kanten op dus dat maakt het extra spannend
We nemen onze ouders mee dus ik hoop voor ons allemaal dat hij/ zij het wel wil laten zien natuurlijk
Kijk er iig ontzettend naar uit. Dit is weer een enorme mijlpaal waar we zo lang naar uit hebben gekeken. We genieten nu echt dubbel van dit soort dingen
dinsdag 2 juli 2019 om 11:13
Heey lieve meiden
Alles goed hier?
Fijn Naat een goede echo
Leeuw gefeliciteerd meid
Hier een kut week gehad... Woensdag begonnen met bloeden zette ook goed door. Maar sinds vrijdag zo vreselijke rugpijn dat ik nog amper kan lopen en heel fijn aan de tramadol zit en echt heel veel slaap. Bloedverlies is sinds vandaag nog enkele drupjes.. Gister bloed geprikt hcg is nu 240 vorige week maandag lag dit nog rond de 450 dus denk dat er schot in zit. Wil zo graag gewoon weer verder.. Nu maandag weer bloedprikken kijken hoe het er dan uit ziet maar hoop dan echt dat het gewoon zo goed als weg is. Hebben jullie hier ervaringen mee?
Nijn ik denk veel aan je hoe gaat het met je?
Naat weet jij trouwens wanneer de poli dichtgaat? Dat is me helemaal ontgaan en heb er niet opgelet of er ergens een briefje hing?
Lies me duimen draaien dit moet jou ronde worden
Alles goed hier?
Fijn Naat een goede echo
Leeuw gefeliciteerd meid
Hier een kut week gehad... Woensdag begonnen met bloeden zette ook goed door. Maar sinds vrijdag zo vreselijke rugpijn dat ik nog amper kan lopen en heel fijn aan de tramadol zit en echt heel veel slaap. Bloedverlies is sinds vandaag nog enkele drupjes.. Gister bloed geprikt hcg is nu 240 vorige week maandag lag dit nog rond de 450 dus denk dat er schot in zit. Wil zo graag gewoon weer verder.. Nu maandag weer bloedprikken kijken hoe het er dan uit ziet maar hoop dan echt dat het gewoon zo goed als weg is. Hebben jullie hier ervaringen mee?
Nijn ik denk veel aan je hoe gaat het met je?
Naat weet jij trouwens wanneer de poli dichtgaat? Dat is me helemaal ontgaan en heb er niet opgelet of er ergens een briefje hing?
Lies me duimen draaien dit moet jou ronde worden
dinsdag 2 juli 2019 om 11:18
@Troelaaa89 Wat vervelend zeg allemaal. Alsof het nog niet verdrietig genoeg is... Mijn ervaring is dat HCG echt wel een aantal weken in je lichaam kan blijven na een miskraam. Ik testte nog tot aan mijn volgende menstruatie heel licht positief. Hopelijk gaat het bij jou sneller, maar hou er dus ook rekening mee dat het een tijdje kan duren. Sterkte!
dinsdag 2 juli 2019 om 11:22
@ Stippel, lief dat je naar me vraagt.
Ik heb er flink de P in. Keihard uitgehuild bij vriend. Ik wil het zo graag en al zo lang. Mijn grootste angst was altijd dat het niet zo lukken en ik begin me er een beetje zorgen over te maken. Terwijl dat rationeel gezien helemaal niet nodig is en we best nog wat tijd hebben. Maarja, gevoel kan je niet sturen.
Waar ik ook elke ronde dat het niet lukt last van heb is het gevoel dat ik geen goede moeder zal zijn. Dan denk ik elke keer weer "moeten we het nog wel proberen of is dit de manier van het universum om me te vertellen dat ik beter kan stoppen?"
Zo....zo frustrerend.
Ik heb er flink de P in. Keihard uitgehuild bij vriend. Ik wil het zo graag en al zo lang. Mijn grootste angst was altijd dat het niet zo lukken en ik begin me er een beetje zorgen over te maken. Terwijl dat rationeel gezien helemaal niet nodig is en we best nog wat tijd hebben. Maarja, gevoel kan je niet sturen.
Waar ik ook elke ronde dat het niet lukt last van heb is het gevoel dat ik geen goede moeder zal zijn. Dan denk ik elke keer weer "moeten we het nog wel proberen of is dit de manier van het universum om me te vertellen dat ik beter kan stoppen?"
Zo....zo frustrerend.
dinsdag 2 juli 2019 om 12:14
Ach lieve Mallelein, het feit dat je je er nu al zorgen om maakt of je een goede moeder wordt, maakt jou bij voorbaat al een goede moeder! Een slechte moeder zou hier namelijk niet van wakker liggen. Dus dat komt wel goed lieverd. En jouw tijd komt echt dat je die prachtige roze streep ziet verschijnen en dan is het of de zon doorbreekt en is het allemaal niet voor niets geweest. En tuurlijk mag je er nu even helemaal doorheen zitten. Maar uiteindelijk sta je weer op, haal je diep adem schud je het stof van je af en ga je met rechte schouders gewoon weer verder met goede hoop op volgende maand. En er komt een volgende maand waarin het wel raak is. Echt waar!
Lieve Troela, wat naar allemaal! Poli is dicht van 27 juli tot en met 11 augustus, twee weken dus.
Ik hoop dat het snel afneemt!
Lieve Stippel wat spannend! Bedenk wel dat het nog wat vroeg is hoor, om jet geslacht 100 procent te bepalen! Pas met 16 weken mogen ze het met zekerheid zeggen.
Leeuw fijn dat je je zekerder voelt!
Hier moet het echt nog indalen hoor, ik heb wel mijn ouders en zus verteld van de goede echo maar verder ook nog niet eens mijn tante met wie ik heel close ben en mijn beste vriendinnen! Alsof ik het dan jinx of zo....
Lieve Troela, wat naar allemaal! Poli is dicht van 27 juli tot en met 11 augustus, twee weken dus.
Ik hoop dat het snel afneemt!
Lieve Stippel wat spannend! Bedenk wel dat het nog wat vroeg is hoor, om jet geslacht 100 procent te bepalen! Pas met 16 weken mogen ze het met zekerheid zeggen.
Leeuw fijn dat je je zekerder voelt!
Hier moet het echt nog indalen hoor, ik heb wel mijn ouders en zus verteld van de goede echo maar verder ook nog niet eens mijn tante met wie ik heel close ben en mijn beste vriendinnen! Alsof ik het dan jinx of zo....
dinsdag 2 juli 2019 om 12:22
Moos dat AMH is wel een mindfuck hoor om te weten, want toen ik mijn waarde voor het eerst hoorde had ik geen idee wat het was maar ging het toen googlen en schrok me te pletter hoe laag die was!
Maar het hoeft dus niet zo veel te betekenen ( okee bij mij geeft het wel heel duidelijk aan dat mijn vruchtbare periode op zijn einde loopt, maar wanneer dat einde is weet niemand)
Maar het hoeft dus niet zo veel te betekenen ( okee bij mij geeft het wel heel duidelijk aan dat mijn vruchtbare periode op zijn einde loopt, maar wanneer dat einde is weet niemand)
dinsdag 2 juli 2019 om 12:29
@Mallelein Meisje toch wat een verdrietige gedachten allemaal
Natuurlijk ga jij een fantastische moeder worden!! Jullie kindje is zo ontzettend gewenst 
Kan me je onzekerheid wel heel goed voorstellen. Had je maar een garantie dat het sowieso binnen nu en x aantal maanden zou lukken hé? Die onwetendheid is zo moeilijk. Dat terwijl de wens met de dag meer en meer groeit. Ik hoop echt dat het voor jullie heel snel raak mag zijn!
@Naatje2000 Laat het mooie nieuws maar lekker indalen. Hopelijk groeit het vertrouwen met de dag. De laatste keer was er niet zo'n sterke hartslag toch? Dat dat nu wel zo is, is echt al een hele hele hele mooie basis voor jullie frummel om lekker verder te groeien bij zijn of haar lieve mama!
We gaan bij een pretecho bureau. Op de site staat dat het zelfs al vanaf 13 weken zou kunnen. Donderdag ben ik 15+3 dus ik hoop heel erg dat ze het dan goed kunnen zien. En we hebben sowieso een week later met 16+3 weer een afspraak in het ziekenhuis dus hopelijk kunnen ze dan nog eens extra bevestigen
Kan me je onzekerheid wel heel goed voorstellen. Had je maar een garantie dat het sowieso binnen nu en x aantal maanden zou lukken hé? Die onwetendheid is zo moeilijk. Dat terwijl de wens met de dag meer en meer groeit. Ik hoop echt dat het voor jullie heel snel raak mag zijn!
@Naatje2000 Laat het mooie nieuws maar lekker indalen. Hopelijk groeit het vertrouwen met de dag. De laatste keer was er niet zo'n sterke hartslag toch? Dat dat nu wel zo is, is echt al een hele hele hele mooie basis voor jullie frummel om lekker verder te groeien bij zijn of haar lieve mama!
We gaan bij een pretecho bureau. Op de site staat dat het zelfs al vanaf 13 weken zou kunnen. Donderdag ben ik 15+3 dus ik hoop heel erg dat ze het dan goed kunnen zien. En we hebben sowieso een week later met 16+3 weer een afspraak in het ziekenhuis dus hopelijk kunnen ze dan nog eens extra bevestigen
dinsdag 2 juli 2019 om 12:46
Ach Stippel, ik zit nog met 12 weken in mijn hoofd maar jij bent natuurlijk al verder nu! Spannend hoor, ja 15 en halve week zou je wel wat kunnen zien denk ik, als de frummel in kwestie er even goed voor gaat liggen
Ik schijn op de echo toen wijdbeens gelegen te hebben en zwaaide met mijn handje. Typisch vindt mijn man
Mijn zus daarentegen heeft met elke echo met de benen tegen elkaar of met de rug naar de echo gelegen. Tot de geboorte wisten mijn ouders niet of ze een jongetje of meisje zouden krijgen dus op haar baby foto’s zie je haar in allemaal van die super neutrale pakjes
Ik schijn op de echo toen wijdbeens gelegen te hebben en zwaaide met mijn handje. Typisch vindt mijn man
Mijn zus daarentegen heeft met elke echo met de benen tegen elkaar of met de rug naar de echo gelegen. Tot de geboorte wisten mijn ouders niet of ze een jongetje of meisje zouden krijgen dus op haar baby foto’s zie je haar in allemaal van die super neutrale pakjes
dinsdag 2 juli 2019 om 13:22
Ruim 15 weken alweer, Stippel wat gaat het snel! De nub theorie is dan al zo goed als 100% betrouwbaar. Bij mij zag de vlos het met 11 weken en 5 dagen al (ze gaf me toen 75% zekerheid) en met 13 weken en 5 dagen was de echoscopist er voor 99% zeker van dat het een meisje was. En dat is zo gebleven!
Kijk, deze website gaat erover: http://www.ingender.com/gender-ultrasou ... uracy.aspx
Ik zie er inmiddels uit alsof ik een voetbal onder m’n shirt heb gepropt. (Ik mis m'n normale kleren ook echt ontzettend, meer nog dan rode wijn en biefstuk haha!) Van achteren niks te zien maar als je me van de zijkant ziet is er geen twijfel mogelijk. Kan amper m’n veters strikken en m’n teennagels lakken daar begin ik al helemaal niet meer aan
De kleine meid was de afgelopen dagen súper druk. De hele dag salto’s en toestanden. Morgen alweer 27 weken! Mag komende week m’n hb weer even laten checken. Voel me inmiddels (meestal) wel wat fitter dan een maand geleden. Maar het kan per dag nog erg verschillen.
Kijk, deze website gaat erover: http://www.ingender.com/gender-ultrasou ... uracy.aspx
Ik zie er inmiddels uit alsof ik een voetbal onder m’n shirt heb gepropt. (Ik mis m'n normale kleren ook echt ontzettend, meer nog dan rode wijn en biefstuk haha!) Van achteren niks te zien maar als je me van de zijkant ziet is er geen twijfel mogelijk. Kan amper m’n veters strikken en m’n teennagels lakken daar begin ik al helemaal niet meer aan
dinsdag 2 juli 2019 om 13:57
Ah Suus dat brengt heerlijke herinneringen terug aan de zwangerschap van mijn dochtertje, de dagen dat ik me kapot lachte om wat ze allemaal deed. Alsof ze de Macarena danste daar binnen.
Ik heb een tijd gedacht dat haar hoofdje elke keer een beetje naar buiten kwam als zo’n bobbeltje op je buik, dusvik liefdevol over haar hoofdje aaien. Bleek bij de volgende echo dat t r billetjes waren
Billetjes zijn goed geaaid dus wekenlang hier
Ik heb een tijd gedacht dat haar hoofdje elke keer een beetje naar buiten kwam als zo’n bobbeltje op je buik, dusvik liefdevol over haar hoofdje aaien. Bleek bij de volgende echo dat t r billetjes waren
dinsdag 2 juli 2019 om 14:03
dinsdag 2 juli 2019 om 14:23
@Naatje2000 Wat een heerlijk verhaal
Hoop toch wel dat ons kindje meer een Naatje is dan jouw zus... Ben zooooo nieuwsgierig dus dat zou best moeilijk zijn dan haha
@Starsuus Jij klinkt prachtig zwanger! En wat heerlijk lijkt me dat om die kleine zo te voelen bewegen
@Troelaaa89 Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld. Wat ik dacht was dat bij een hele lage waarde je wel weer een eisprong zou kunnen hebben. Meen me te herinneren dat dat bij mij wel het geval was. Maar het kan ook zijn dat je cyclus nog wat door de war is en je eisprong pas later komt dan normaal. Sowieso hebben ovulatietesten geen zin zolang je nog HCG hebt. Want deze slaan dan vals positief uit.
Bij mij kon de gynaecoloog tijdens een controle wel zien dat er weer een eitje onderweg was. De laatste keer dat ze dat zag is dat eitje uiteindelijk uitgegroeid tot deze zwangerschap. Zou mooi zijn als dat voor jou ook zo loopt!
@Mallelein Wat een mooie positieve instelling heb jij!
@Starsuus Jij klinkt prachtig zwanger! En wat heerlijk lijkt me dat om die kleine zo te voelen bewegen
@Troelaaa89 Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld. Wat ik dacht was dat bij een hele lage waarde je wel weer een eisprong zou kunnen hebben. Meen me te herinneren dat dat bij mij wel het geval was. Maar het kan ook zijn dat je cyclus nog wat door de war is en je eisprong pas later komt dan normaal. Sowieso hebben ovulatietesten geen zin zolang je nog HCG hebt. Want deze slaan dan vals positief uit.
Bij mij kon de gynaecoloog tijdens een controle wel zien dat er weer een eitje onderweg was. De laatste keer dat ze dat zag is dat eitje uiteindelijk uitgegroeid tot deze zwangerschap. Zou mooi zijn als dat voor jou ook zo loopt!
@Mallelein Wat een mooie positieve instelling heb jij!