Dit is weer zo´n topic...

28-09-2011 20:20 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik twijfel al de hele dag of ik dit bericht zal posten.

Ik ken dit forum en haar forummers inmiddels goed genoeg om te weten dat ik het advies krijg om morgen weer te testen, glazen bollen worden tevoorschijn getoverd, etcetera.

Maar het laat me niet los en ik wil er niet met mijn vriend of vriendinnen over praten.



Ik heb vanochtend een Clearblue plus test gedaan. Meteen was er een smal verticaal lijntje in het testgedeelte te zien.

Vamiddag (eind van de middag) er een Kruitvat test tegenaan gegooid, negatief. Ik weet dat ik tot morgenochtend even moet wachten met een nieuwe test.

Maar ik vind het zo spannend. Ik ben zo bang voor een teleurstelling. Heb een aantal maanden geleden een positieve test in handen gehad, maar toen heeft het niet doorgezet. Daarom wil ik er liever niet met mijn vriend over hebben, totdat ik weet wat er aan de hand is.

Ik moest dit echt even kwijt, ik weet dat niemand me hier kan zeggen of ik zwanger ben of niet.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Phew, het lucht zeker op...
This is not kosher!
Je wil een kind met je vriend, maar wil dit testen niet met hem delen?

Apart, heel erg apart.
Alle reacties Link kopieren
Spannend he.. Kan het me zo goed voorstellen.

Waar is die goeie ouwe tijd, waarin vrouwen pas wisten dat ze zwanger waren, als de baby flink rond schopte (of al half naar buiten viel).. Grapje natuurlijk, maar soms lijken die testen eerder een vloek dan een zegen..

Hopelijk test je binnenkort gewoon hartstikke positief! Succes
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_131797 wijzigde dit bericht op 28-09-2011 20:27
Reden: dubbel, het forum is zo traag
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat een Clear Blue Plus test is, maar als hij extra gevoelig is, dan zou dat kunnen verklaren waarom de Kruitvat test negatief aangeeft.

Hoeveel dagen ben je al overtijd? En misschien is testen met ochtenurine morgenochtend wel een slim plan.

Succes met wachten en duimen!
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 28 september 2011 @ 20:23:

Je wil een kind met je vriend, maar wil dit testen niet met hem delen?

Apart, heel erg apart.Ligt (gelukkig) iets/veel genuanceerder. Maar ik begrijp dat je dit leest uit de OP.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor!! Inderdaad morgen even met ochtendurine proberen. Succes!
Ik vind dit helemaal niet 'zo'n topic', en ik ga voor je duimen!

En dat je je vriend niet meteen met die Clear Blue om zijn oren slaat snap ik geloof ik wel, iets met dooie mussen en zo.

Succes morgen .
Alle reacties Link kopieren
Thanks. Ik twijfel al een tijdje of ik zwanger ben.

Ik heb een soort van menstruatie gehad 2 weken geleden, maar geen krampen oid, duurde erg kort en was vrij weinig.

Heb pijntjes die bij een zwangerschap kunnen horen.

Heb pas 3x een een menstruatie gehad zonder pil, dus het zou kunnen dat mijn menstruatie anders wordt (denk ik)

Maar aangezien het eerder is voorgekomen dat ik dacht zwanger te zijn (en die keer dat het misging) ben ik voorzichtig met mijn hoofd op hol te brengen. De Clearblue test gaf echt meteen een heel blauwe streep. Afijn, het is gewoon spannend en ik kan erg slecht tegen onzekerheid, het blijft maar malen!



Ps. Forum knalt er telkens uit, dus hoop dat ik kan blijven reageren!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Spannend he. Morgenvroeg gewoon weer proberen. Ik hoop voor je dat het raak is.

Laat je weten of je zwanger bent of niet? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Oh, soms kan ik zo blij zijn dat we internet hebben en je dit soort zaken even eruit kan gooien!
This is not kosher!
Ik wil de pret niet drukken, maar moet er in de clearblue test geen plus verschijnen?

Dus zowel een horizontale als een verticale streep?
Alle reacties Link kopieren
Joh, wat spannend! Ik duim voor je op een positieve test..en kan me je gevoel ook helemaal voorstellen. Super spannend allemaal.

Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
Er stond een plusje Miss Moneypenny, streepje wat moest verschijnen was verticaal. En die verscheen.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal m opzetten, voor zover ik dat kan doen
This is not kosher!
Een plus is goed! Maar waarom de Kruidvat test dan negatief is? Vreemd...



Ik ga voor je duimen hoor, snap je onzekerheid helemaal.
Oh, ok, omdat je het maar over 1 lijntje had was ik al bang dat je de gebruiksaanwijzing niet goed had gelezen.

Spannend!
Alle reacties Link kopieren
zit je niet per ongeluk je eisprong te testen?

die kan meereageren met een zw-schapstest
Heeft Predictor niet zo'n test waarop te lezen staat 'zwanger' als je zwanger bent, en ook het aantal weken, zeg 2-3 weken?
Alle reacties Link kopieren
Ja man, retespannend, haha!

Die Kruitvat test heb ik eind van de middag gedaan, dat zou het kunnen verklaren. Of die Clearblue test klopt niet. Nondeju, spanning en sensatie!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Kun je een eisprong testen met een zwangerschapstest?
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, bedankt voor het 'luisterend oor' ik ga lekker slapen! Fijne avond allemaal.
This is not kosher!
Kun je een foto van die testen plaatsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven