Help, ben ik nu zwanger of niet?

01-10-2011 23:20 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje voor jullie.



Ongeveer 15 weken geleden heb ik voor het eerst sex gehad met een jongen (ook de enige x tot nu toe). Ik was aan de pil, maar diezelfde week 2 pillen vergeten. We hebben dan ook sowieso een condoom gebruikt.



Ik was dus ook nergens bang voor, ik had het toch veilig gedaan? Echter, mijn buik wordt steeds dikker en ik ben altijd best dun geweest, dus voor mij is het echt goed te zien. Ook ben ik 's avonds gemiddeld zo'n 2 tot 2,5 kilo zwaarder dan 's ochtends, terwijl dat eerder meestal maar 1 kilo was. Omdat dit me allemaal erg ongerust maakt heb ik twee zwangerschapstesten gedaan, eentje na 10 weken en eentje eergisteren. Deze waren allebei negatief. Dat luchtte heel erg op, maar nu zie ik dat mijn buik weer dikker is geworden. Ook mijn borsten lijken iets groter te zijn geworden, maar doen verder geen pijn en ik pas nog gewoon in mijn normale beha's.



Toch blijf ik bang dat ik zwanger ben omdat ik zo dikker blijf worden. Ik slik overigens wel nog steeds de pil, daar ben ik gewoon mee verder gegaan omdat ik nergens bang voor was en nu juist bang ben dat mijn menstruatie heel lang uitblijft (door het ontpillen of dus juist zwangerschap). Wat moet ik doen?



Daarnaast moet ik erbij vertellen dat ik van april tot en met juni 2 uur in de week sportte (rugby). Tussen juni en eind augustus heb ik helemaal niet gesport en nu sport ik ongeveer 4 tot 6 uur in de week (ook rugby). Kunnen het misschien ook mijn spieren zijn? Als lijkt het me dan dat mijn buik niet bol wordt.. Ik ben helemaal ten einde raad en dit levert me veel stress en slapeloze nachten op. :(



Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Liefs, anoniemm22
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent zwanger

Van een tweeling, gefeli

Een jongen en een meisje!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
schijnzwanger heet dat
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt een avondkind van 2 kilo. Overdag is ie weer verdwenen.



Zou maar oppassen met knoflook en zilveren staken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Meid, ga maandag even naar je huisarts. Je maakt een zooitje van je pil.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 oktober 2011 @ 23:27:

Je krijgt een avondkind van 2 kilo. Overdag is ie weer verdwenen.



Zou maar oppassen met knoflook en zilveren staken.
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer.. koop maandag een zwangerschapstest.. wij kunnen toch niet weten dat je zwanger bent??

kan ook nog zijn dat je schijnzwanger bent. Huisarts lijkt me ook een goeie eerste/tweede optie.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
clearblue is hier blij mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 01 oktober 2011 @ 23:28:

Meid, ga maandag even naar je huisarts. Je maakt een zooitje van je pil.



Ik vergeet eigenlijk nooit de pil. Ik woon op kamers en toevallig dat ik hem dat weekend niet had meegenomen naar huis. Echter, de sex kwam dan ook volledig ongepland (aangezien het ook de eerste keer was). Normaal gesproken zou ik dus gewoon de pil normaal hebben geslikt.

Maar in elk geval denk ik dat ik toch maar even een bezoekje aan de huisarts breng idd. ;)
Alle reacties Link kopieren
naar de huisarts???? Waarom???? In vredesnaam???? TO de test is negatief. Je bent NIET zwanger je bent gewoon dik geworden. Je steeds wegen is abnormaal. gooi die weegschaal weg
Alle reacties Link kopieren
Denk je nou echt dat je zwanger bent pfffffff

Nou je bent niet zwanger!!!!



Ik denk eerder dat je schijnzwanger bent,je bent jezelf helemaal gek aan het maken!!
Alle reacties Link kopieren
Ja.



Zoals het aloude gezegde zegt : 2 negatieve testen maakt 1 positieve test.



Van harte gefeliciteerd !!!! en :kissy:
Alle reacties Link kopieren
arme huisarts
Alle reacties Link kopieren
Meds, duidelijk een geval voor de huisarts. Laat die haar maar vertellen dat de pil een grote mensen ding is en geen speelgoed.
Alle reacties Link kopieren
En dit is pas de eerste keer dat ze sex heeft gehad,en nu al naar de huisarts ,dat worden nog heel wat bezoekjes
Alle reacties Link kopieren
Jij vind dus dat iemand die dergelijke vragen heeft en duidelijk niet helemaal op de hoogte is van wat ze slikt en hoe dat nou precies werkt, die info niet bij de ha moet halen? Hier krijgt ze het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ze kan het eventueel ook googlen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ze weet wel dat ze van een wip zwanger kan raken ,ze weet dat ze veilig is als ze de pil slikt en erbij nog een condoom gebruikt!

Dus wat niet op de hoogte.............



Nee gek He'dat ze dat hier niet krijgt als je met zo een verhaal aan komt pfffff
Alle reacties Link kopieren
Ze is blijkbaar in 15 weken tijd niet ongesteld geworden. Dan zou ik toch naar de dokter gaan. Als je de pil slikt, krijg je na een strip een bloeding. Die is er blijkbaar niet geweest. Reden genoeg voor een bezoekje aan de huisarts lijkt mij.
Waarom zo lullig reageren?



@ TO: ik denk niet dat je zwanger bent. Wat jij nu hebt heb ik ook gehad toen ik jonger was: zo bang zijn dat je zwanger bent en dat is dan op een gegeven moment alles nog waar je aan kunt denken. Gevolg: ingebeelde zwangerschaps symptomen en een uit blijvende menstruatie. Echt meid, je bent niet zwanger. Angst kan rare dingen met jou en je lichaam doen.



Dat je wat dikker wordt komt waarschijnlijk omdat je minder sport, en omdat je volwassen wordt. Dan dij je soms helaas wat uit.



10 tegen 1 dat als je hier niet meer zo mee zit je gewoon weer ongesteld wordt, en je symptomen als sneeuw voor de zon verdwijnen.



Succes
Alle reacties Link kopieren
Huisarts is echt overdreven, TO zou eens kunnen beginnen bij het lezen van de bijsluiter en bij het te rade gaan bij vriendinnen of haar moeder. Ik lees nergens dat ze niet heeft gevloeid tijdens de stopweek. Het kan maar zo dat ze heeft doorgeslikt
Alle reacties Link kopieren
Als je goed leest WAS ze aan de pil en ze denkt nu dat haar menstruatie uitblijft door het ontpillen of een zwangerschap.

Na het stoppen met de pil kan het maanden duren voordat je weer een menstruatie kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
maanden? Jaren zelfs, staat gewoon in de bijsluiter
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik zie ook nergens dat ze wel heeft gevloeid. Ik zie ook niet staan dat ze is gestopt met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik overigens wel nog steeds de pil,



zegt TO, dat lijkt me niet zo goed voor de baby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven