haar blonderen

31-12-2011 12:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wil het haar van mijn zus met blondspray doen mag dit

want ben 11 weken zwanger kan het inademen kwaad voor de baby

ik doe het met blondspray en haar droger



Ik hoop op reactie.
Alle reacties Link kopieren
Als je even kijkt wat de ingredienten zijn en dan Googelt kom je er vast wel uit.
Ik zou het niet doen. Blondeerspul bestaat uit chemicalien en daar kun je je maar beter verre van houden als je zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
Kom daar niet helemaal uit!



iemand die het weet?
Alle reacties Link kopieren
Ow maar ik heb het al een keer gebruikt bij haar maar

had er toen al geen goed gevoel bij dus ik denk

even navragen heb het ook gevraagd bij de D.A maar die zijden dat het geen kwaad kan is dit nu gevaarlijk voor de baby?
Waarom doet je zus dat niet zelf???



En met blondspray heb je niet direct resultaat. Als je dat wilt doen omdat ze vanavond met een nieuw kleurtje op stap wil, kun je het haar beter eerst ontkleuren en dan verven. Ook niet verstandig trouwens, maar goed. Verstandiger is om het door een kapper te laten doen.



Ik denk niet dat het heel veel kwaad kan. Je baby zit goed beschermd en kapsters werken ook gewoon door als ze zwanger zijn.
@exces

Maar kappers werken niet met die troep. Sterker nog, mijn kapper weigert om haar te verven wat eerder met spray blond is behandeld, omdat dit zelfs weken later hele vervelende chemische reacties kan geven met de verf die hij wel gebruikt.
Ik zou het je zus ernstig afraden, ziet er niet uit. Kun je het net zo goed meteen in de fik zetten, het vermoordt je haar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus is verstandelijk gehandicapt vandaar!

Nou ik ben er nu dus helemaal niet gerust op

ik had het nog nagevraagd maar goed ik had wel een raam open gezet maar dat zal ook wel niet veel uitmaken of wel?

ik hoop niet dat het nu schadelijk is voor de baby?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is niet waar want het ziet er heel mooi uit!
Alle reacties Link kopieren
Meid, waarom denk je daar nu pas over na? Je bent zwanger! Je hebt een levend wezentje in je buik die afhankelijk is van de beslissingen die jij neemt!
Ik gebruik het altijd net als mijn haar geknipt is. Elke zes weken dus. Even flink heet föhnen en je hebt vanavond al resultaat. Troep er wel even uitwassen voor het beste resultaat. Ik gebruikte het ook tijdens de zwangerschap, niet eens bij stil gestaan dat het schadelijk zou kunnen zijn. Waterstofperoxide is bij mijn spray het hoofd bestanddeel.
Alle reacties Link kopieren
Jeutje, wordt wel heftig gereageerd hoor! TO, neem even contact op met de fabrikant en stel je vraag daar. Persoonlijk zou ik me er niet zo druk om maken, wonen in een straal van 100 meter van een snelweg lijkt me gevaarlijker dan adem je constant fijnstof in en nu was het wellicht 10 ademteugen.



probeer rustig te blijven
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga het echt niet meer gebruiken hoor!



heb jij het dus ook gebruikt ?ik wil echt het beste voor mijn baby
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die het hebben gebruikt?

in de zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, laat het los... Er zullen ongetwijfeld meer meiden zijn die hun haar hebben behandeld met blondspray of het hebben gebruikt voor anderen, maar dat zegt niets over die keer dat jij het gebruikte.



Echt, maak je niet gek, er zijn zo verschrikkelijk veel factoren die gevaarlijk kunnen zijn tijdens een zwangerschap, als je overal rekening mee met houden heb je geen leven meer...
life ain't a perfect story, write it while you live it
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb je zeker gelijk in hoor!

Maar ik schrok een beetje van de reactie van Stampertje_78

Ik wil natuurlijk het beste voor mijn kleine!

ik ga het spul gewoon niet meer gebruiken.



Bedankt.
quote:nummerzoveel schreef op 31 december 2011 @ 13:05:

@exces

Maar kappers werken niet met die troep. Sterker nog, mijn kapper weigert om haar te verven wat eerder met spray blond is behandeld, omdat dit zelfs weken later hele vervelende chemische reacties kan geven met de verf die hij wel gebruikt.



Nee, kappers werken er niet mee. Maar zij werken wel de hele dag door met andere troep. Weliswaar met minder percentage maar wel dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit.



Die ene keer nevel lijkt me nou weer niet zo erg dat je je daar een paar maanden lang zorgen om moet maken. Roken en drinken tijdens de zwangerschap is veel schadelijker.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan meid, en bereidt je vast voor op de vele, vele opmerkingen á la Stampertje die je gaat krijgen in de rest van je zwangerschap. Ik word er ook mee doodgegooid en sluit me ervoor af. Ik gebruik wat ik wil gebruiken en waar ik een goed gevoel bij heb.



Als je dat vast houdt komt het goed!



Fijne zwangerschap meid
life ain't a perfect story, write it while you live it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven