Nieuwe jaar en vooruitzicht van de kleine op komst....

01-01-2012 09:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal vast niet de enige zijn hier op het forum die in 2012 hoopt moeder te gaan worden. Ik ben in april uitgerekend en kan soms echt niet wachten om mijn kleine meisje in het echt te gaan zien. Ben daarbij natuurlijk ook erg benieuwd hoe de bevalling zal gaan en of de kleine helemaal gezond ter wereld komt.



Deze jaarwisseling was dus best een bijzondere.. Volgend jaar hoop je immers met z'n drietjes te zijn. We waren er allebei wel een beetje 'emo' onder.....



Hoe hebben jullie, andere zwangere dames hier op het forum, oudejaarsavond beleefd ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in mei uitgerekend, en heb gisteren lekker in pyama op de bank gezeten met een kopje thee en een filmpje.

Nu vind ik oud en nieuw verder zowiezo niet zo heel speciaal of bijzonder, dus heb me prima vermaakt.



Is het je eerste? Dat maakt het natuurlijk wel allemaal wat extra spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorig jaar met oud en nieuw 15 weken zwanger, uitgerekend in juni 2011. Veel heb ik er niet van meegemaakt, ik ben om 21:00 in slaap gevallen, zo moe was ik Maar met kerst heb ik ook veel zitten mijmeren dat het de laatste kerst met zijn tweetjes was. Heel bijzonder! Ik kreeg er een heel warm gelukzalig gevoel van.



Veel geluk met jullie aanstaande gezinsleven!
Alle reacties Link kopieren
Hihi ik ben gaan slapen om 22u. Morgen wordt onze zoon geboren met een geplande ks en de laatste tijd ben ik echt alleen maar een broedmachine, zo moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in juli uitgerekend vd tweede. Ben in de medische molen zwanger geraakt en we hebben hier drie jaar op gewacht. Keer op keer met oud en nieuw proostten we weer op een vruchtbaar jaar waarin het hopelijk mag gaan lukken. En het is nu zover. Nog steeds niet te geloven. Ik was er dan ook behoorlijk emotioneel onder op 00.00 uur...
Alle reacties Link kopieren
13 Jaar geleden wisten wij nét dat we in 1999 vader en moeder zouden worden. Een heel onwerkelijk idee toen maar spánnend!

We hadden het nog aan niemand verteld, dat maakte het gevoel voor ons nog specialer.



Nu zitten we met vier kids op de bank blij te wezen dat er in 2012 níet een kind bijkomt, haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 36 weken, en ik herken het gevoel. Heel raar dat mensen zeggen: volgend jaar weet je niet meer hoe het was, dat je ooit met z'n 2en was. Ik heb constant iets gehad van: in 2012 komt de baby en werd net wakker... jeeh, nu is het 2012. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook even bij stilgestaan om middernacht..hopelijk over 4-6 weken ons kleintje eindelijk verwelkomen! Wel spijt van t uitgaan tot half 3, dikke voeten!



Loco wat spannend! Succes! Hoop dat het voorspoedig verloopt.
Alle reacties Link kopieren
@habiba: dank je, het is zeker spannend. Onze eerstgeborene is overleden en daardoor is het allemaal extra beladen. Ik geloof pas dat buikbaby gezond is als ik het zelf gezien heb.

Jee, joh, jij nog uitgaan, waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gister uitgerekend en van mij kon het niet snel genoeg nieuw jaar zijn. 5% die maar op de dag zelf geboren wordt, dus tja.. dan wordt (nu zeker) een januarikindje.



Maar ik moet zeggen dat ik er best emo onder was. Dit jaar wordt wel een heel speciaal en bijzonder jaar. Het jaar waarin ik moeder word en kennis ga maken met mijn ongetwijfeld mooie dochter.
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 7 weken zwanger en vond het gister de saaiste jaarwisseling sinds jaren, ik mocht geen alcohol , geen peuk en ik was moeeeee! en daarna ben ik misselijk mijn bed ingestort. Maar he , dit jaar krijgen we een baby!
Alle reacties Link kopieren
@beetjegek. Ik herken dat ook. Ik heb 30 dec positief getest, dus het is allemaal heel pril. Maar iedereen had een flinke borrel op en als enige nuchtere was het toch anders. Bovendien was ik ook nog eens heel moe. Toch hebben we het gisteren wel ervaren als een bijzondere jaarwisseling. Volgend jaar zijn we, als alles goed gaat, met z'n drieeen.



Iedereen een heel gelukkig jaar gewenst met gezonde baby's.
Alle reacties Link kopieren
hihi 2 jaar geleden was ik precies 20 weken zwanger met oud en nieuw...eind mei uitgerekend...het was zooo speciaal...alle 'laaste gebeurtenissen' met zijn tweetjes....en nu heeft zoonlief voor het eerst vuurwerk gezien en vond het zooo mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven