Negatief bloedtest maar niet zwanger

22-02-2018 14:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Wij al 7 maanden bezig om een kindje te krijgen.
Ik heb progestan gekregen die ik elke dag 2 pilletjes vaginaal innemen moet en een soort prikje om eisprong te stimuleren. Nou mijn cyclus is altijd regelmatig 24 dagen. En gisteren zou ik ongesteld moeten worden maar ben het nog niet geworden en vandaag had ik ook bloedtest gedaan en is negatief. Kan het ook zijn als mijn ongesteldheid uitblijft dat ik zwanger ben?

Graag goede reacties
Alle reacties Link kopieren
wat zei de arts waar je de bloedtest deed?
Alle reacties Link kopieren
Je berichtje roept wat vragen op:
Waarom binnen 7 maanden al bezig met progestan?
Waarom gelijk een bloedtest ipv een zwangerschapstest?

Als je ongesteldheid uitblijft zou ik met een paar dagen nog een keer een zwangerschapstest doen.
Alle reacties Link kopieren
De progesteron kan je menstruatie uitstellen, meestal wordt progesteron gebruikt om de luteale fase te ondersteunen/verlengen. Dit om de innesteling te kunnen bewerkstelligen.
Een totale cyclus van 24 dagen is kort. Als je dag 14 je eisprong hebt zou je moeilijke zwanger kunnen raken als je nu al ongesteld zou zijn.

Wanneer was je eisprong?

Wat heeft de arts gezegd over hoe lang progesteron na eisprong?
Alle reacties Link kopieren
De Utrogestan kan ervoor zorgen dat je menstruatie later komt dan normaal.

Over een paar dagen misschien nog een keer testen.
Alle reacties Link kopieren
De arts zei is gewoon negatief dus niet zwanger. En moet komende dagen mijn bloedingen krijgen.

Progestn heb ik alleen deze cyclus gekregen. Nu moet ik ermee stoppen om mijn lichaam te laten rusten. 7 maanden omdat het niet lukte.

Maar mijn vraag is heeft iemand ervaring mee met ook al heeft die een negatieve bloedtest en later omdat die ongesteldheid uitblijft toch zwanger kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Butterflyoo schreef:
22-02-2018 14:41

Progestn heb ik alleen deze cyclus gekregen.
maar dan is het toch logisch, dat je nu wat later ongesteld wordt? (hoe rottig ook)
Alle reacties Link kopieren
Butterflyoo schreef:
22-02-2018 14:41
De arts zei is gewoon negatief dus niet zwanger. En moet komende dagen mijn bloedingen krijgen.
Dan zou ik daar maar vanuit gaan....
Alle reacties Link kopieren
Ja gelijk hebben jullie. Als ik meer weet laat ik jullie weten. Bedankt voor jullie raad
Je hoopt hier te horen dat je toch zwanger bent, ook al weet je best dat je niet zwanger bent. Natuurlijk is het elke keer een teleurstelling als je niet zwanger bent, maar je bent nog niet lang bezig, dus het is niet raar dat het nog niet is gelukt. Heb geduld.
Ten eerste: Ál 7 maanden? O_o

En wat wil je nu: dat wij zeggen dat je vast toch echt wel zwanger bent? Na 7 maanden al?
Hunniebunnie schreef:
22-02-2018 15:51
Ten eerste: Ál 7 maanden? O_o

En wat wil je nu: dat wij zeggen dat je vast toch echt wel zwanger bent? Na 7 maanden al?
Wat onaardig zeg
Natuurlijk valt het nog binnen de normale periode,maar kan je je nou echt niet voorstellen dat het voor to lang duurt. Ik dat het voor hun zo voelt. Juist omdat ze het zo graag willen
Alle reacties Link kopieren
Ja eerlijk gezegd duurt het wel lang voor mij 7 maanden. Vandaag heb ik zo erg gehuild en heel mijn leven was gewoon zwart. Bij onze eerste kind zoon had het bij de eerste keer al geraakt.
Sorry, maar 7 maanden is echt niet raar lang ofzo. Been there, done that. Uiteindelijk dan. Na veel meer dan 7 maanden. Maar sorry... ik snap ook wel dat je ongeduldig bent. Maar dan maakt vissen naar mensen die zeggen dat je toch wel zwanger bent, je echt niet gelukkiger.
Welke arts schrijft er na 6 maanden al hormonen voor? Zeker als TO al eens snel en dus makkelijk zwanger is geraakt.
Of doen ze dat daar zo, in Scandinavië?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben eerst 4 maanden zelf geprobeerd daarna naar de arts. En ik woon in duitsland dus in duitsland schrijven ze best wel snel hormonen voor.
Butterflyoo schreef:
22-02-2018 18:52
Wij hebben eerst 4 maanden zelf geprobeerd daarna naar de arts. En ik woon in duitsland dus in duitsland schrijven ze best wel snel hormonen voor.
Nah, je kan hele zinnen schrijven.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2018 09:18
Reden: Op de man
96.08% gewijzigd
Butterflyoo schreef:
22-02-2018 23:45
[...]
Bedoel je mij? Ik heb 46 chromosomen, dus dat hoef ik niet te laten checken.

Klopt het bij jou ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2018 09:19
Reden: Quote verwijderd
11.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij klopt het 100 %

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven