Vraagje

19-03-2018 15:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier op het forum. Eind november ben ik gestopt met het gebruiken van de pil.

23 februari had ik mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Volgens de online apps had ik op/rondom 9 maart mijn ovulatie. De dagen ervoor had ik steken links onderin mijn buik.

Vandaag had ik een soort slijm prop wat leek op behang plaksel (haha, klinkt raar.) Zijn er meer dames die dit kennen? Komende vrijdag is mijn NOD

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Heb je seks gehad?
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Sowieso een drieling.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
@ruiva, Haha ook wel handig om te noteren. Ja, op 5 en 6 maart.
Alle reacties Link kopieren
zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... ges/389692

kun je al je vragen kwijt
Alle reacties Link kopieren
Slijmprop kan zijn dat je nu ovuleert. Rekent de app het uit of temperatuur je?
Alle reacties Link kopieren
De app rekent het uit. Maar als ik een cyclus heb van 28 dagen dan is nu ovuleren wel laat toch? Aangezien komende vrijdag mijn nod is. Ik kon er geen draden van maken het was gewoon echt een klodder, Wat niet uit elkaar te halen was.

Heb nu sinds 1.5 week ook veel last van witte afscheiding, heb ik anders ook niet.
Alle reacties Link kopieren
met de pil heb je geen echte cyclus natuurlijk. baseer je die 28 dagen op de periode vanaf november?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Nee, eind november ben ik gestopt. Ik kreeg toen een bloeding gelijk wat normaal is. Toen werd ik eind dec weer ongesteld. Dus sinds eind december is mijn cyclus 28 dagen, sindsdien elke maand op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, ben ik dat ook netjes geworden.
Alle reacties Link kopieren
Liesje999 schreef:
19-03-2018 16:16
De app rekent het uit. Maar als ik een cyclus heb van 28 dagen dan is nu ovuleren wel laat toch? Aangezien komende vrijdag mijn nod is. Ik kon er geen draden van maken het was gewoon echt een klodder, Wat niet uit elkaar te halen was.

Heb nu sinds 1.5 week ook veel last van witte afscheiding, heb ik anders ook niet.
Heb weleens gelezen dat sommige dames een week later ovuleerden dan ze dachten. Uitrekenen heb je niet veel aan.
Vrijdag heb je antwoord of het raak was.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, dat zou zomaar kunnen.. Maar dan alsnog is het raar dat ik paar dagen voor mijn ''verwachte'' eisprong echt ovulatiepijn had.. Toen had ik namelijk ook last van slijmerige afscheiding.. Maar dat van vandaag was echt een propje..
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook weleens voor mijn menstruatie.

Sterkte met afwachten. Hoop voor je dat het lukt dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven