Nub theorie

18-05-2019 08:42 43 berichten
Ik kan zo je naam en geboortedatum zien. Niet echt slim om dat openbaar op internet te zetten.

Daarbij ben ik geen voorstander van deze theorie en echt betrouwbaar is het ook niet. Gewoon nog een paar weekjes geduld hebben. En je persoonlijke info even weghalen hier.
Alle reacties Link kopieren
In onze groep hadden een aantal verkeerde, 'uitslag' van de nub achteraf..
Dusja zegt niet veel.
Ik gok een meisje.

Ik zou alleen wel inderdaad de foto even weghalen en bijknippen xd
CherryBlossom- schreef:
18-05-2019 08:45
In onze groep hadden een aantal verkeerde, 'uitslag' van de nub achteraf..
Dusja zegt niet veel.

Het zegt inderdaad niet veel. Men geeft normaal ook geen geslacht op basis hiervan.
Het is en blijft gokken. Soms gok je goed en soms fout.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
18-05-2019 08:48
Het zegt inderdaad niet veel. Men geeft normaal ook geen geslacht op basis hiervan.
Het is en blijft gokken. Soms gok je goed en soms fout.
Nub is betrouwbaarder dan gokken, voor een geoefend oog althans.
Ik geloof iets van 75% betrouwbaar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-05-2019 09:21
Nub is betrouwbaarder dan gokken, voor een geoefend oog althans.
Ik geloof iets van 75% betrouwbaar.
Ja het heeft wel meer betrouwbaarheid dan gokken, maar wat heb je eraan. Bij mij dacht echt iedereen een jongen op basis van 12 weken echo (incl zeer ervaren echoscopist, die 90% zeker was). Het is toch echt een meisje. En dat soort dingen komt vaak voor

Maar goed, ik zou bij deze gokken op een meisje.
Alle reacties Link kopieren
sprietgras schreef:
18-05-2019 09:27
Ja het heeft wel meer betrouwbaarheid dan gokken, maar wat heb je eraan. Bij mij dacht echt iedereen een jongen op basis van 12 weken echo (incl zeer ervaren echoscopist, die 90% zeker was). Het is toch echt een meisje. En dat soort dingen komt vaak voor

Maar goed, ik zou bij deze gokken op een meisje.
Nee, je hebt er niks aan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik ben op dit moment 12 weken zwanger. De echo die ik heb gedeeld is van 12 weken. Wie heeft er verstand van de Nub theorie? Hierbij heb ik 2 echo’s toegevoegd, zou iemand mij kunnen vertellen wat ik ga krijgen😊. Ik weet dat het niet 100% betrouwbaar is maar ik ben wel benieuwd naar jullie reacties!

https://www.mupload.nl/img/cpeh1qr54.jpeg

https://www.mupload.nl/img/57gnvrh.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Waarom een tweede topic openen?
12 weken is niet ideaal voor de nub theorie, met 13 weken is het een stuk beter te zien. Op basis van deze echo's zou ik zeggen dat het een meisje is.

Ik vond het altijd wel grappig bij mijn verloskundige, zij maken standaard met 15 weken een echo om het geslacht te bepalen. Bij de eerste zei ik voordat ik de 15 weken echo kreeg: Het is een meisje (aan de hand van mijn 13 weken echo). Bleek ook te kloppen. Bij de tweede zei ik tijdens de 13 weken echo: 'Het is een meisje.' De verloskundige zei dat ze dat eigenlijk nog niet wilde zeggen, maar zei wel dat ze dat ook dacht, bleek inderdaad ook zo te zijn.

Het blijft hoe dan ook een gok en is het eigenlijk gewoon puur toeval dat ik het beide keren goed had.
badmuts111 schreef:
18-05-2019 11:55
Waarom een tweede topic openen?
Denk dat topic is verwijderd vanwege de foto’s met naam en geboortedatum.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt de eerste is verwijderd stond mijn naam en geboorte datum bij vandaar dat ik een nieuwe heb geplaatst. Ik hoop stiekem ook wel op een meisje ik heb nu 2 zoontjes dus een meisje zou wel leuk zijn😊
Meisje! :cheer2:
Dat weet je meestal zeker bij de 20 -weken echo. Waarom is het belangrijk om sneller dan gewoonlijk te weten of je een jongen of meisje krijgt?
Marigold1986 schreef:
18-05-2019 12:08
Dat weet je meestal zeker bij de 20 -weken echo. Waarom is het belangrijk om sneller dan gewoonlijk te weten of je een jongen of meisje krijgt?
In 99% van de gevallen kun je dat al zeker weten met 15 à 16 weken.
Marigold1986 schreef:
18-05-2019 12:08
Dat weet je meestal zeker bij de 20 -weken echo. Waarom is het belangrijk om sneller dan gewoonlijk te weten of je een jongen of meisje krijgt?
Is toch gewoon leuk.. Een beetje speculeren. Dat doe je automatisch. Ook zonder een topic te hoeven openen. Niet zo serieus joh..
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
18-05-2019 12:08
Dat weet je meestal zeker bij de 20 -weken echo. Waarom is het belangrijk om sneller dan gewoonlijk te weten of je een jongen of meisje krijgt?

Ik denk niet dat het belangrijk is, ik denk dat het leuk is.

Ik denk ook dat het een meisje is :)
Ik denk ook een meisje
Belangrijk niet. Leuk is het wel! Ik zie het alleen nooit TO. Sterker nog ik zie zelden iets in een echo :proud:

Een meisje zou dan inderdaad wel de kers op de taart zijn! :cheer2:

Of mag ik dat ook niet zeggen, want 'als het maar gezond is'. Als het dan toch gezond is, wat gelukkig heel vaak zo is, is een meisje heel erg leuk!
ClaireSophie schreef:
18-05-2019 12:17
Belangrijk niet. Leuk is het wel! Ik zie het alleen nooit TO. Sterker nog ik zie zelden iets in een echo :proud:

Een meisje zou dan inderdaad wel de kers op de taart zijn! :cheer2:

Of mag ik dat ook niet zeggen, want 'als het maar gezond is'. Als het dan toch gezond is, wat gelukkig heel vaak zo is, is een meisje heel erg leuk!
Een gezond meisje dan :proud:
Iedereen weet wel dat we allemaal uitgaan van een gezond kind,maar als ouder mag je echt wel dubbel blij zijn met gezond én een meisje. Hier 3 jongens en een meisje. Zo leuk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 het is ook niet belangrijk maar speculeren mag toch? Ik was gewoon even benieuwd naar de reacties! Je hoeft ook niet te reageren, no problem😊. Het is leuk thats it. Had jij misschien een idee wat het zou kunnen zijn?😂😂
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames voor jullie reacties! Heel leuk dat iedereen denkt een meisje, het zou zeker de kers op de taart zijn 😃😃 want zelf dacht ik ook stiekem een meisje.. maar heb mijn zoontjes maar voorbereid op een jongen voor het geval, aangezien ze graag een zusje willen
Alle reacties Link kopieren
@to spannend. Laat je over een aantal weken nog weten wat het word?
Ik zelf ben erg slecht in de nub theorie dus aan mij heb je niks.
Mientje2011 schreef:
18-05-2019 12:21
Marigold1986 het is ook niet belangrijk maar speculeren mag toch? Ik was gewoon even benieuwd naar de reacties! Je hoeft ook niet te reageren, no problem😊. Het is leuk thats it. Had jij misschien een idee wat het zou kunnen zijn?😂😂
Nou goed.. eens even kijken zo of ik er wat van kan maken :) . Ik denk dat ik zelf een saaie uitzondering ben. Ik heb zelf gewoon gewacht tot het met de 20-wk echo werd gezegd en daar voor was ik er niet zo mee bezig. Maar ik ben voor dat soort dingen gewoon te simpel... :facepalm:
Ik zou het écht niet weten, afgaande op de foto's... Ik hoop voor jou een meisje ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven