Huwelijksreis tips

08-03-2017 10:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn partner en ik gaan half juni trouwen en willen graag dan ook op huwelijksreis (2 weken). We zijn ander half jaar geleden voor het eerst buiten Europa geweest naar Indonesië (rondreis) en was echt super! We houden ervan om afwisselend dingen te zien en tussendoor dagje strand/relaxen. We willen nu graag als huwelijksreis ook buiten Europa (nu hebben we geen kinderen dus we nemen het er van hihi)

De enige eis: bikini weer, we houden van zon. Wat zouden jullie aanraden?



groetjes Melissa
Alle reacties Link kopieren
Waarom draagt je man een bikini?
Alle reacties Link kopieren
Ga naar Tobago, daar is het echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar Februari naar Kerala geweest (zuiden van India). Daar hadden we een 'villa' met zwembad in het Vivanta by Taj Kumarakom.

We hebben relax dagjes aan het zwembad afgewisseld met dagtrips. Taxi geregeld voor een dag en dan op pad naar bijvoorbeeld Fort Kochi, Kottayam, bird sanctuary, backwaters.



Het jaar daarvoor zijn we een week naar Dubai geweest, maar ik denk dat twee weken dan te lang is.



Over een paar weken gaan we naar Guadeloupe voor twee weken. Ook daar willen we relaxed aan het strand afwisselen met activiteiten.
Alle reacties Link kopieren
Puerto vallarta Mexico
Dubai of elders in het Midden-Oosten zou ik zeker niet doen. Juni is de warmste periode met een gemiddelde temperatuur van 39 graden! (En uit ervaring kan ik vertellen dat die gemiddelden worden gehaald door flinke uitschieters naar boven). Ik ga er zelf in juni 3 dagen shoppen tijdens een stop-over en in de geaircode shoppingmalls is dat best te doen, maar als je er ook nog iets anders wil zien, dan kun je beter voor een andere periode kiezen.



Caribisch gebied is regenseizoen in juni, maar Tobago en ook de ABC-eilanden zijn door hun ligging minder vatbaar voor slecht weer. Eilandhoppen in de Caribean is best leuk!



Je zou ook kunnen denken aan Azië, bijv Sri Lanka in combi met een paar dagen Malediven. (Als je trips wil maken en dingen wil doen, ga dan niet te lang naar de Malediven, want daar is weinig te beleven).



Of Mauritius, dat is ook een leuk eiland voor een week of twee.
Thailand!

Alleen vliegtickets en eerste nacht hotel in bangkok boeken, de rest daar op de bonnefooi.

Dat was onze huwelijksreis, de leukste en relaxte vakantie ooit!
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk bedankt allemaal voor de tips! Vera78 regent het niet ontzettend veel in Thailand in juni?
Alle reacties Link kopieren
quote:mlisz schreef op 08 maart 2017 @ 11:35:

Hartelijk bedankt allemaal voor de tips! Vera78 regent het niet ontzettend veel in Thailand in juni?Koh Samui heeft een regenpiek in het najaar. De rest van het land heeft in juni veel regen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dominicaanse republiek?

Nicaragua of Costa Rica?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Kan ik niet zeggen, wij waren in september en hebben amper regen gehad, Sowieso, áls je regen hebt daar is het vaak 1 megaplensbui en is alles na een halfuur weer droog.

We waren o.a. in Chiang Mai, Bangkok en rond Phuket.

Ook geen mug gezien trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Seychellen en dan eiland hoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vera78 schreef op 08 maart 2017 @ 13:37:

Kan ik niet zeggen, wij waren in september en hebben amper regen gehad, Sowieso, áls je regen hebt daar is het vaak 1 megaplensbui en is alles na een halfuur weer droog.

We waren o.a. in Chiang Mai, Bangkok en rond Phuket.

Ook geen mug gezien trouwens!

September/oktober is ook een betere tijd om naar Thailand te gaan.

Dat is de tijd die wij altijd gaan als we die kant op gaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
costa rica, was onze huwelijksreis en zeer afwisselend!
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Ja Costa Rica! Prachtig land en hele mooie stranden.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook naar Thailand geweest, wat een geweldig land! We wilden vooral veel mooie eilandjes, strandjes en lekker duiken. We zijn op phuket gevlogen en zijn oa naar dKoh Lanta en Koh Ngai geweest. Onwijs genoten!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2017 16:49
Reden: spam
99.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven