Malta met pubers

21-05-2017 14:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen in de herfst vakantie een week naar Malta. Met onze pubers..... Hebben jullie tips, ideeën wat er te doen is voor jongeren?
En wat is jullie indruk van Malta?
Alle reacties Link kopieren
Op Malta was er een bloeiend uitgaansleven in Saint Julian. Verder kunje lekker zwemmen en is er veel cultuur uit verschillende tijdsperioden, van Romeins tot 2e wereldoorlog, dus dat kan interessant zijn als de puber daar interesse in heeft. Ik vond Malta mooi en fijn. Vond 2 weken wel genoeg, toen hadden we wel veel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je overal heen kunt gaan met pubers. Mijn ouders brachten ons al vóór die tijd belangstelling voor historische gebouwen of andere bezienswaardigheden bij, en we vonden het geweldig, met name omdat mijn vader er ook veel over kon vertellen. En gewoon doseren: na een paar uurtjes sightseeing, gewoon ook tijd om even te relaxen, in het zwembad te plonzen, of lui op een bedje te liggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Malta :love:

In St Julian en Sliema vind je veel uitgaansleven, St Paul Bay vond ik ook leuk alleen wat rustiger.
Er is sowiso heel veel historie te vinden met name over de ridders en Valetta is ook een must see met de oude binnenstad, GOT wordt is er opgenomen weet niet of jullie GOT fan zijn is misschien ook leuk
Je kan er ook een uitstapjes maken naar de kleine zusjes van Malta :Gozo & Comino of een dagje Sicilië met de boot ligt tegenover Malta
Mellieha Bay zou ik overslaan met pubers, daar is het erg rustig
weet niet hoe warm het is in Okt maar zou je wel aanraden om goed te drinken, ik ben er 2x geweest in de zomer en het kan er flink heet worden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat vinden je pubers leuk? Aan het strand liggen kan sowieso, natuurlijk, de zee is nog heel fijn in oktober.
Met de boot naar de Blue Lagoon is leuk (kun je zelf kiezen of je gaat wandelen op Comino, dat vond ik erg leuk of verder gaat naar Gozo). Je kunt met de veer naar Gozo (de citadel van Victoria is erg mooi). De tempels zijn indrukwekkend, de mensen zijn aardig en het is er verschrikkelijk druk.
Hoe oud zijn de pubers?
Alle reacties Link kopieren
Mellieha malta!!
Zeker een aanrader! Mooie zandstrand met tentjes enz. Superleuk plaatsje met een hoop te doen! Ook vanuit mellieha naar andere plaatsen is heel erg goed te doen!
Alle reacties Link kopieren
Pubers zijn tussen 19 en 14 jaar......erg sportief, surfen, skiën , en vinden 1 museum wel aardig, maar meer overdreven......
Alle reacties Link kopieren
Houden ze van wandelen of fietsen? Je kunt mooi wandelen en fietsen op Malta. Windsurfen misschien ook wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven