3 daagse verassingsstedentrip in europa

09-12-2017 15:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben zelf iets te enhiousiast geweest en heb meerdere vakanties gewonnen. Wat eigenlijk geen probleem hoefde te zijn. Maar de vriendin die met mij deze stedentrip zou maken heeft af laten weten, vandaar dat ik deze ter overname aanbied voor 130.

Groet Sara

hieronder de beschrijving van de stedentrip.


Zin in een stedentrip, maar heb je nog geen idee waarheen? Laat je verrassen! Misschien vlieg je wel naar een stad in het warmere zuiden of winterse noorden. Terwijl je vlucht en hotel worden geregeld blijft de bestemming nog even geheim; tot 1 week na reserveren.

3 dagen naar een Europese stad
Verblijf 2 nachten in een 3-sterrenhotel o.b.v. logies
Retourvlucht incl. handbagage (10 kg)
T.w.v. € 259,-
Voor 2 personen
Data

• Heenreis mogelijk van september t/m maart 2018. M.u.v. 22 december t/m 3 januari
• Beperkte beschikbaarheid tijdens feestdagen en vakantieperiodes
• Voor deze veiling is een vast aantal plaatsen beschikbaar per aankomstdatum. Boek dus snel
• Zie kalender bij ''Beschikbaarheid'' voor beschikbare dagen en eventuele toeslagen per datum

Toeslagen
• Bij vertrek op donderdag, vrijdag en zaterdag geldt een toeslag van € 30,- p.p.
Luchthavens
• Vertrek van Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Weeze, Bremen, Keulen-Bonn, Brussel, Charleroi of Lille
• Je kunt een voorkeur aangeven voor minimaal 4 van deze luchthavens. Je hoort binnen 7 dagen na reserveren vanaf welke van de 4 gekozen luchthaven je vertrekt
Bij dit soort 'aanbiedingen' is het vaak zo dat je op onmogelijke tijden vliegt en dus uiteindelijk maar heel weinig tijd ter plaatse hebt. Good luck met je kat in de zak!
Verrassing ipv verassing in je op
gekocht ipv gewonnen
gizzmo-returns schreef:
09-12-2017 15:36
gekocht ipv gewonnen
dat ook nog ja

Als je slim googled kun je voor dat bedrag 'n vlucht, hotel én stad naar keuze vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat stom, ik zie het staan. Weet alleen niet hoe ik de titel dat kan aanpassen 🙈.

@ redbull, als ik kijk naar de ervaringen van de mensen die van dit soort “aanbiedingen” gebruik hebben gemaakt, zijn de geluiden veelal positief. Er zitten uiteraard ook een paar bij die wat te zeggen hebben over de tijden. Maar ik denk dat als je kiest voor een verrassingsreis, je hier uiteraard ook rekening mee dient te houden. Je moet een beetje flexibel zijn zegmaar...

Thx! Mocht het niet lukken moet ik maar overwegen om alleen te gaan 🙈
Je moet altijd wel een toeslag betalen voor een luchthaven naar keuze. En toestlagen om bepaalde steden uit te sluiten, meestal ga je naar warschau, oh en toeslagen omdat die data die jij wilt NET niet beschibaar zijn. Oh en op dag 1 kom je in de avond aan, en dag drie vlieg je de eerste vlucht terug. Je bent dus net iets meer dan 1 dag in de stad. Oh en wil je niet in dat specifieke aggenebishotel dan kost je ook weer 40euro pp. Tegen die tijd heb je minimaal al 200pp de man extra uitgegeven

Klacht.nl staat echt bomvol met deze klachten hierover de laatste weken. De geluiden zijn dus niet veelal positief....

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 15:51
8.02% gewijzigd
Ik zou sowieso alleen gaan, anders moet je je kamer nog delen ook!
https://www.klacht.nl/het-zijn-oplichters/

En dat wat je MAG opgeven zijn voorkeuren. Dat wil dus niet zeggen dat je vliegt van een van de luchthavens van je voorkeur. Idem met de steden die je wegstreept. En de data. Uiteindelijk krijg je gewoon een datum, ook is het niet je voorkeur. Wil je een andere datum? Drie maal raden..... bij betalen.
Mijn dochters gaan dit weekend.
Idd om 5 uur in de morgen boarden. En maandag terug.
Ik vind het toch heel leuk voor ze.
Ze hebben net de weersverwachting gehoord. rond de 16 graden.
Spannend!

Ze gaan de laatste trein nemen en op schiphol slapen. Anders moesten ze in een hotel en met een taxi en dat geld hadden ze er niet voor over.
Orangetree schreef:
09-12-2017 15:48
Je moet altijd wel een toeslag betalen voor een luchthaven naar keuze. En toestlagen om bepaalde steden uit te sluiten, meestal ga je naar warschau, oh en toeslagen omdat die data die jij wilt NET niet beschibaar zijn. Oh en op dag 1 kom je in de avond aan, en dag drie vlieg je de eerste vlucht terug. Je bent dus net iets meer dan 1 dag in de stad. Oh en wil je niet in dat specifieke aggenebishotel dan kost je ook weer 40euro pp. Tegen die tijd heb je minimaal al 200pp de man extra uitgegeven

Klacht.nl staat echt bomvol met deze klachten hierover de laatste weken. De geluiden zijn dus niet veelal positief....

https://www.klacht.nl/verrassingstickets-nl/
Ze gaan niet naar Warschau en ze konden gewoon gratis 3 opties opgeven waar ze niet heen wilden of al waren geweest, en London, Barcelona en Parijs zijn uitgesloten van deelname. Het is in Europa en max 6 uur vliegen (gemiddeld 4) en ze vertrekken om 5 uur smorgens dus zijn voor de middag in de stad. Maandag middag weer terug.
Dat is kort maar 199 incl hotel en transfer etc.
Mijn dochters vonden het verrassingsaspect juist het leukste van allemaal!!

Onze dochters gaan via surpriseme
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de kosten van de transfer naar het hotel? Die kan oplopen tot 100 euro pp, via gomundo of bepsy
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
09-12-2017 16:24
Mijn dochters gaan dit weekend.
Idd om 5 uur in de morgen boarden. En maandag terug.
Ik vind het toch heel leuk voor ze.
Ze hebben net de weersverwachting gehoord. rond de 16 graden.
Spannend!

Ze gaan de laatste trein nemen en op schiphol slapen. Anders moesten ze in een hotel en met een taxi en dat geld hadden ze er niet voor over.
Dit is waarschijnlijk sprs.me. Die zijn wel goed.

Waar to het over heeft is meestal vakantie veiligen oid
Alle reacties Link kopieren
[quote=Yggdrasil- post_id=27879316 time=1512833247 user_id=212069]
Ze gaan niet naar Warschau en ze konden gewoon gratis 3 opties opgeven waar ze niet heen wilden of al waren geweest, en London, Barcelona en Parijs zijn uitgesloten van deelname. Het is in Europa en max 6 uur vliegen (gemiddeld 4) en ze vertrekken om 5 uur smorgens dus zijn voor de middag in de stad. Maandag middag weer terug.
Dat is kort maar 199 incl hotel en transfer etc.
Mijn dochters vonden het verrassingsaspect juist het leukste van allemaal!!

Onze dochters gaan via surpriseme
[/quote

Wat ik al zei. To gaat met heel wat anders hoor ;). Sprs.me is leuker :). Wel prijzig. Zelf boeken is voordeliger
gizzmo-returns schreef:
09-12-2017 15:36
gekocht ipv gewonnen
Dit.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen daar nog in trappen, dat je geluk moet hebben zo´n reis "gewonnen" te hebben.
Sprs.me is anders dan het bedrijf via vakantieveilingen. Een aangezien de TO zegt dat ze hem ‘gewonnen’ had (beter gezegd ‘gekocht’) is het dus niet via sprs me. Het bedrijf via vakantieveilingen heet ‘supercitytrips’ ook opererend onder ‘verrassingstickets’
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat een paar jaar geleden ook 'gewonnen'.. Viel uiteindelijk inderdaad tegen. Er werd ons verteld dat we naar Barcelona zouden gaan, maar we vlogen op Girona, hadden daar een hotel buiten de stad, dus als we met taxi/bus/trein naar Barcelona wilden zou ons dat nog 1,5/2 uur duren. Uiteindelijk zijn we dus gewoon de 2 dagen die we hadden in Girona gebleven. Ook een mooie stad, maar qua tijden inderdaad onhandig, we vlogen heen laat in de middag en terug al op tijd 's ochtends, dus je bent maar 2 dagen in die stad.
Alle reacties Link kopieren
Mocht je op een donderdag op vrijdag of zaterdag vliegen komt er inderdaad een toeslag van 30 pp bij. Het is via VakantieVeilingen dus zoals orangetree zegt via verrasingstickets.nl. Je kan drie opties opgeven waar vandaan je zou willen vliegen. Daar hoef je geen extra bijdrage voor te betalen. Dus als met al komen er niet veel bijkomende kosten bij. Vooral als je niet perse in de weekend hoeft te reizen kom je relatief “goedkoper” uit dan dat je je reis zelf samenstelt.
@redbulletje het is mij nog nooit gelukt om voor twee personen een hotel en retourvlucht voor twee personen voor dat bedrag samen te stellen. Maar misschien ben ik daar niet so handig in. Maar mocht je tips hebben dan lees ik die graag!

Het concept leek me ook erg leuk om eens niet te weten waar je heen gaat. Zo kom je op plekken waar je normaal gesproken helemaal niet aan zou denken. Best spannend toch.

@ Yggdrasil leuk voor je dochters! Hoop dat ze het naar hun zin zullen hebben 👍🏽
Zomaar 'n willekeurige zoekopdracht voor je gedaan.
Barcelona 20 maart heen, 23 maart terug.
Vanaf Brussel Charlerlois naar El Prat Int. Airport vanaf 42,66 met Ryanair (incl handbagage, excl ruimbagage)
Vanaf Eindhoven naar El Prat met Transavia vanaf 75 euro op dezelfde datum.
Ze naaien je het meest met incheckbagage dus als je het met handbagage af kan zit je voordelig.

En hotels bij Booking.com vind je al vanaf 40 euro per nacht voor 'n 2-persoonskamer met 'n beoordeling boven de 7 down town Barcelona.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
09-12-2017 16:53
Sprs.me is anders dan het bedrijf via vakantieveilingen. Een aangezien de TO zegt dat ze hem ‘gewonnen’ had (beter gezegd ‘gekocht’) is het dus niet via sprs me. Het bedrijf via vakantieveilingen heet ‘supercitytrips’ ook opererend onder ‘verrassingstickets’

Dat zeg ik toch ook ? To gaat niet met sprs.me. Ygg’s dochters wel
IJskoffie schreef:
09-12-2017 16:48
Dit.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen daar nog in trappen, dat je geluk moet hebben zo´n reis "gewonnen" te hebben.
Op vakantieveilingen.nl hetzelfde verhaal. Zie bijna elke veiling gaan voor bedragen waar dan nog 5 euro administratiekosten en 6 euro verzendkosten bijkomt. 9 van de 10 keer is bestellen direct of via bol.com gewoon goedkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven