Surfvakantie

11-12-2017 15:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren gaan we als gezin naar Frankrijk, om te surfen. Nu willen we eigenlijk wel eens ergens anders heen. Portugal of Spanje, maar dan wel aan de atlantische kust.
Hebben jullie tips, voor leuke plaatsjes met een surfschool?
Alle reacties Link kopieren
Wij zaten vorig jaar in Ericeira. Hadden een appartement aan het strand en zagen elke ochtend de surfers het water in gaan (was november, eind van het seizoen). Schijnen veel surfers te komen. Gezellig dorp ook, alles op loopafstand, leuk pleintje en leuke restaurantjes. En een speciaal surf-centrum geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Gran Canaria geen optie? Geweldig surfeiland (-:
Alle reacties Link kopieren
Op Lanzarote zagen wij ook veel surfers. Ik weet niet meer hoe dat plaatsje heet maar dat valt wel te googelen.
Alle reacties Link kopieren
Vieux bouceau
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
11-12-2017 16:44
Vieux bouceau
Mimizan
Hossegor
Zarautz is erg leuk. En inderdaad canarische eilanden. El medano, corralejo, playa de las americas (minder erg qua toerisme dan je zou denken)
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, ga me focussen op of Ericeira, of Lanzarote. We willen echt niet meer naar Frankrijk....
Als je aan de Canarische eilanden denkt, dan is Fuerteventura een betere optie dan Lanzarote.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar Oyambre national park in Spanje geweest met starsurf. beejte nasi maar goede surf. Ligt tussen Santander en Bilbao in Noord-Spanje. Er waren ook andere surfscholen en natuurlijk gewoon hotels enzo.

Super gesurfd daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven