Treinkaartjes reserveren Srilanka

15-03-2018 18:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Over een aantal weken ga ik naar Srilanka. Ik wil op twee trajecten reizen op gereserveerde plaatsen. Van Ella naar Kandy en de nachttrein van Polonaruwa naar Colombo.

Heeft iemand ervaring met een goed en betrouwbaar (reis)bureau om dit te laten regelen?
Alle reacties Link kopieren
Kan je toch daar ter plekke regelen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dit ook gewoon ter plaatse gedaan, was een makkie.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het ter plekke regelen, maar dat wil ik nu net niet :)
Vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met een bureautje die dat voor je kan regelen.
Alle reacties Link kopieren
Van Ella naar Kandy is een druk traject. Toen ik er een jaar geleden was, viel dat overigens wel mee. Maar als je geen risico wil lopen, en wat luxe wil, kan je voor dat traject online een ticket reserveren bij expo rail. Dit is een extra coupé voor de reguliere trein (op een paar momenten op de dag), luxer en met meer ruimte en een gereserveerde plek. Voor Sri lankaanse begrippen is het duur, stuk duurder dan de reguliere tickets, maar voor Nederlandse begrippen is het prima betaalbaar.
Sri Lanka
Alle reacties Link kopieren
Followthesun90 schreef:
15-03-2018 22:29
Van Ella naar Kandy is een druk traject. Toen ik er een jaar geleden was, viel dat overigens wel mee. Maar als je geen risico wil lopen, en wat luxe wil, kan je voor dat traject online een ticket reserveren bij expo rail. Dit is een extra coupé voor de reguliere trein (op een paar momenten op de dag), luxer en met meer ruimte en een gereserveerde plek. Voor Sri lankaanse begrippen is het duur, stuk duurder dan de reguliere tickets, maar voor Nederlandse begrippen is het prima betaalbaar.
Dankje voor je reactie. De expo heeft al zijn treinstellen in onderhoud en rijdt helemaal niet op het moment. Het gaat dus om de normale gereserveerde plaatsen die ik zoek. En voor de nachttrein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven