Zomervakantie Salou

06-04-2018 15:47 20 berichten
Hoiihoi allemaal!

Aankomende zomervakantie ga ik samen met mijn vriendin voor 10 dagen naar Salou.
Ik ben zelf nog nooit in Salou geweest, en ben benieuwd of er hier mensen wat leuke tips of To-do's hebben ! De meeste standaard dingen in of rondom Salou ken ik al.. Portaventura, Ferarriland, de trein naar Barcelona, de vele winkeltjes, het strand, etc..
Ik hoor het graag!

Groetjess :hyper:
Alle reacties Link kopieren
stappen.
Alle reacties Link kopieren
Mmm, volgens mij was dat het wel.
Uitstapjes naar:

Montserrat
Sitges
Montserrat en Tarragona
Zuipen
En friet van piet.
guppekop schreef:
06-04-2018 15:48
stappen.
En waar kun je dan goed stappen ?
guppekop schreef:
06-04-2018 15:48
stappen.
En waar kun je dan goed stappen ?
Alle reacties Link kopieren
En heel veel seks natuurlijk! (waarom zou je anders naar zo'n plaats gaan)
misschien aquopolis in la pineda
als je daarvan houdt.
jo12345 schreef:
06-04-2018 16:42
En heel veel seks natuurlijk! (waarom zou je anders naar zo'n plaats gaan)
Ik snap het verband niet. Waarom zou ik met mijn vriendin meer/vaker seks hebben in een hotelkamer in Salou, dan in een andere plaats ?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een serieus topic?
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
06-04-2018 16:42
En heel veel seks natuurlijk! (waarom zou je anders naar zo'n plaats gaan)
ik was daar, op mijn 18de met 4 vriendinnen. Geen seks gehad. niet met die vriendinnen of iemand anders. wat nu? :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Appelflapje21 schreef:
06-04-2018 19:36
Ik snap het verband niet. Waarom zou ik met mijn vriendin meer/vaker seks hebben in een hotelkamer in Salou, dan in een andere plaats ?
Goed geantwoord TO!
Alle reacties Link kopieren
Appelflapje21 schreef:
06-04-2018 19:36
Ik snap het verband niet. Waarom zou ik met mijn vriendin meer/vaker seks hebben in een hotelkamer in Salou, dan in een andere plaats ?


Omdat sommige plaatsen daarom bekend staan....Bangkok, Manilla, Amsterdam, Salou, San Fransisco voor gays, Ibiza etc etc
Alle reacties Link kopieren
-World- schreef:
06-04-2018 16:52
misschien aquopolis in la pineda
als je daarvan houdt.
Nadeel van dat park vind ik dat ze een dolfijnenshow hebben (en het bad ervan op de plattegrond er wel erg klein uitzag).
Brommerpech
Alle reacties Link kopieren
Appelflapje21 schreef:
06-04-2018 19:36
Ik snap het verband niet. Waarom zou ik met mijn vriendin meer/vaker seks hebben in een hotelkamer in Salou, dan in een andere plaats ?
Nou je gaat alleen maar naar Salou om met dronken Nederlanders een week lang keihard te zuipen, kotsen en sex te hebben.

Of wilde jij er heen voor een romantische cultuurvakantie met je vriendin? Och, dat gaat een harde landing worden :)
Stampertje12 schreef:
07-04-2018 12:27
Nou je gaat alleen maar naar Salou om met dronken Nederlanders een week lang keihard te zuipen, kotsen en sex te hebben.

Of wilde jij er heen voor een romantische cultuurvakantie met je vriendin? Och, dat gaat een harde landing worden :)
Dan alsnog snap ik het verband niet, maar goed. En nee, ik ga daar niet heen om een week lang te zuipen, kotsen en seks te hebben, volgens mij zijn er genoeg andere leuke dingen te doen in Salou !
Alle reacties Link kopieren
Appelflapje21 schreef:
04-05-2018 17:37
Dan alsnog snap ik het verband niet, maar goed. En nee, ik ga daar niet heen om een week lang te zuipen, kotsen en seks te hebben, volgens mij zijn er genoeg andere leuke dingen te doen in Salou !
Als dat je niet aantrekt, dan zijn er vele plekken die leuker en mooier zijn dan Salou. Weet je zeker dat je daar heen wil?
Alle reacties Link kopieren
Appelflapje21 schreef:
04-05-2018 17:37
Dan alsnog snap ik het verband niet, maar goed. En nee, ik ga daar niet heen om een week lang te zuipen, kotsen en seks te hebben, volgens mij zijn er genoeg andere leuke dingen te doen in Salou !
Salou is nu eenmaal een bestemming die erg populair is onder mensen die wél een week lang willen zuipen, kotsen en seks hebben. Dus ik snap dan niet zo goed waarom je van alle badplaatsen dan precies deze uitzoekt... Ik hoef niet zo nodig patat en kroketten te eten op vakantie en tussen de dronken Nederlanders en Engelsen te zitten...

Maar natuurlijk, je kunt je vakantie zo uitvoeren als je zelf wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven