niet fit

19-05-2018 17:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
vriendin van me houdt vanavond haar verjaardag. de bedoeling is eerst wat drinken en daarna opstap. ik weet dat t waarschijnlijk 6 uur gaat worden voordat we thuis zijn.
ik woon een klein uurtje rijden van haar vandaan en de bedoeling is dat ik daar blijf slapen. morgen wil ze een dagje naar zee gaan.
maar ik voel me absoluut niet fit. ik heb niet meer dan 3 uur geslapen, vanmiddag nog even gelegen maar de hoofdpijn is erger geworden en ben misselijk. ik zie al tegen de autoreis op, laat staan opstap gaan tot 6 uur sochtends.
had haar vanochtend geappt dat ik kom maar niet weet of ik mee opstap ga. nu weet ik niet eens of ik wel uberhaupt moet gaan. wat zouden jullie doen?
Ziekmelden
Niet gaan. Spreek gewoon voor morgenmiddag af om samen naar zee te gaan, dan kun je vannacht lekker bijslapen.
redbulletje schreef:
19-05-2018 17:32
Niet gaan. Spreek gewoon voor morgenmiddag af om samen naar zee te gaan, dan kun je vannacht lekker bijslapen.
Onder voorbehoud dan maar
redbulletje schreef:
19-05-2018 17:32
Niet gaan. Spreek gewoon voor morgenmiddag af om samen naar zee te gaan, dan kun je vannacht lekker bijslapen.
Dit vind ik een goed idee. Zo zeg je niet het hele weekend af.

Wel vraag ik me af waarom je maar 3 uur geslapen hebt als je wist dat je vanavond een feestje van een vriendin hebt?
IJskoffie schreef:
19-05-2018 17:33
Dit vind ik een goed idee. Zo zeg je niet het hele weekend af.

Wel vraag ik me af waarom je maar 3 uur geslapen hebt als je wist dat je vanavond een feestje van een vriendin hebt?
Omdat ze niet lekker was?....
gizzmo-returns schreef:
19-05-2018 17:34
Omdat ze niet lekker was?....
Oh dat had ik niet zo begrepen. Ik dacht dat ze misschien op stap was geweest ofzo.
Dan inderdaad gewoon afbellen. Ziek is ziek.
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb weinig geslapen omdat ik niet fit ben.
IJskoffie schreef:
19-05-2018 17:35
Oh dat had ik niet zo begrepen. Ik dacht dat ze misschien op stap was geweest ofzo.
Dan inderdaad gewoon afbellen. Ziek is ziek.
Zo vatte ik het ook op hoor, alsof ze een kater heeft.

Maakt verder niet uit. Bel haar op en spreek wat af voor een andere dag. Neem aan dat ze niet enkel met jouw heeft afgesproken, dus haar feestje gaat toch wel door.
Alle reacties Link kopieren
ik heb haar gebeld maar ze was best wel kortaf. er kwamen zowiezo niet veel vriendinnen op haar feest. hopelijk voel ik me morgen beter, kan ik nog met haar naar zee gaan. het voelt alsof ze boos op me is. ik snap het ook wel maar kan er ook niks aandoen. als we nou dichterbij elkaar hadden gewoond had ik t misschien nog geprobeerd. dan had ik altijd nog naar huis kunnen gaan. maar met een uur rijden qua afstand is dat niet echt te doen..
voel me echt schuldig.
Lullig van je vriendin. Ze kan niet verwachten dat je een hele nacht gaat stappen als je niet lekker bent.
Alle reacties Link kopieren
kan je niet een koffie (of redbulletje :mrgreen: ) nemen en toch even erheen? soms moet je je even over jezelf heen zetten, dan ziet zij dat je moeite hebt gedaan en ga je vanavond lekker je bedje in en kan je de rest van dit lange weekend uitzieken :)
Ik zou geen topic openen om in te gaan zitten janken.

Ga dan net als je het niet aankan.
Als ik me echt beroerd voel zou ik het afzeggen. Als het echt een dierbare vriendin is zou ik zeggen dat ik het dan en dan goed maak en met haar ga lunchen op mijn kosten. Als het een kennis is die ik liever kwijt dan rijk ben zou ik het erbij laten en alleen zeggen dat ik ziek ben.
Alle reacties Link kopieren
Kater van gisteravond?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven