In welke landen ben jij al geweest??

27-05-2018 08:40 187 berichten
Ik ben dol op reizen en zou nog veel meer van de wereld willen zien.
Naar aanleiding van het andere topic vraag ik mij af:

In welke landen ben jij al geweest???
Welke was favoriet en welke niet?

Ik trap af:

Guatemala
Costa Rica
Verenigde Staten
Zuid Korea
Verenigde Arabische Emiraten
Zuid Afrika

Belgie
Frankrijk
Italie
Zweden
Noorwegen
Denemarken
Engeland
Griekenland
Spanje
Portugal
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Tunesie
Turkije

Een flink lijstje, in sommige landen ben ik meerdere keren geweest, maar het is voor mij nog lang niet genoeg!!

Overigens gaan we van de zomer weer naar Italie en in de zomer van 2019 weer met een rv door de USA!
anoniem_25507 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:16
3.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen indrukwekkende lijst om eerlijk te zijn.

Duitsland,
België,
Frankrijk,
Luxemburg,
Spanje,
Oostenrijk,
Slovenië,
Kroatië,
Engeland,
Israël.
Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Groot-Britannie, Ierland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechië, Slowakije, Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië, Hongarije, Kroatië, Griekenland, Spanje, Portugal, Italië, Turkije, Tunesië, Marokko, Egypte, Malta.

Wat mij betreft hou ik het hier ook zo'n beetje bij, ik heb er al spijt genoeg van dat ik naar boevenlanden gereisd heb.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 08:49
18.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Australië
Singapore
Aruba
Turkije
Griekenland
Frankrijk
Italië
Tsjechië
Duitsland
België
Spanje
Engeland
Schotland
Oostenrijk
Zwitserland
Luxemburg
Slovenië

Op de wensenlijst staan nog
Denemarken
Noorwegen
Canada
lente19251003 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:00
2.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben snel klaar: nederland, duitsland, belgie, sri lanka en italie.
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag TO, wat wil je met dit topic bereiken?
Lijstjes met landen lezen is niet zo boeiend toch? Ik zou vragen naar het lijstje en dan welk land je het tofste vond oid.
Zanahoria schreef:
27-05-2018 08:50
Oprechte vraag TO, wat wil je met dit topic bereiken?
Lijstjes met landen lezen is niet zo boeiend toch? Ik zou vragen naar het lijstje en dan welk land je het tofste vond oid.
Jonge, dan kunnen we toch allemaal een beetje patsen met wat we allemaal van de wereld gezien hebben!
Maar je hebt uiteraard gelijk. Ik vind Spanje altijd het leukst en kan me niet schelen dat mensen dat bejaard vinden.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
27-05-2018 08:51
Jonge, dan kunnen we toch allemaal een beetje patsen met wat we allemaal van de wereld gezien hebben!
Maar je hebt uiteraard gelijk. Ik vind Spanje altijd het leukst en kan me niet schelen dat mensen dat bejaard vinden.
Ik vind Spanje ook heerlijk!
Nederland en wat wil dat zeggen over mij?
yourlocalhero schreef:
27-05-2018 08:52
Ik vind Spanje ook heerlijk!
En ik ook! Er is zoveel meer dan de stranden, het binnenland is zo mooi.
Zanahoria schreef:
27-05-2018 08:50
Oprechte vraag TO, wat wil je met dit topic bereiken?
Lijstjes met landen lezen is niet zo boeiend toch? Ik zou vragen naar het lijstje en dan welk land je het tofste vond oid.
En dan daar over in discussie gaan? Zoveel mensen zoveel smaken.
Alle reacties Link kopieren
België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië en Griekenland.
Dat was voor mijn 20e. Daarna wilde ik meer gaan reizen en werd ik helaas ziek. Nu jaren later gaat het beter maar van reizen komt weinig met een heel jong gezin. Ooit.... (droomt verder)
Nieuw Zeeland, Australie, Indonesie, Thailand, Cambodja, Laos, Myanmar, India, Nepal, Sri Lanka, China, Hongkong, Singapore, Maleisie, Macao, Zuid Afrika, Lesotho, Swasiland, Namibia, Botswana, Zambia, Gambia, Senegal, Marokko, Egypte, Tunesie, Jordanie, Brazilie, Peru, Cuba, USA, Canada, St. Maarten, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Monaco, Spanje, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Tjechie, Roemenie, Joegoslavie (nu genaamd Kroatie), Griekenland, Engeland, Schotland

En mijn favoriet is USA!
Alle reacties Link kopieren
België
China
Duitsland
Egypte
Engeland
Frankrijk
Guadeloupe
India
Italië
Jordanië
Kaap Verdische Eilanden
Libanon
Malediven
Nederland
Oostenrijk
Polen (dagtrip Warsaw)
Portugal
Schotland (Edinburgh)
Spanje
Syrië (dagtrip Damascus)
Tunesië
Turkije
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigde Staten
Wales (Cardiff)

Volgens mij was dat het tot nu toe...
Dit jaar geen nieuwe toevoegingen aan dit lijstje qua landen.
Alle reacties Link kopieren
België
Luxemburg
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Italië
Slovenië
Kroatië
Engeland
Spanje
Griekenland
Cyprus
Israël

Oostenrijk is favoriet maar ik wil heel graag nog een keertje terug naar Israël.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Nl, Belgie, Du, Lux, UK, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Zwitserland, Zweden, Noorwegen, Italie, Ex-Yoegoslavie, Griekenland, Turkije, Malta, Egypte, Marokko, Gambia, Dominicaanse Republiek, Cuba, Dubai, Thailand, Qatar, Indonesië, Sri Lanka, Mexico.
viva-amber wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:01
3.79% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zanahoria schreef:
27-05-2018 08:50
Oprechte vraag TO, wat wil je met dit topic bereiken?
Lijstjes met landen lezen is niet zo boeiend toch? Ik zou vragen naar het lijstje en dan welk land je het tofste vond oid.
Tja, geen idee, ik vroeg het mij gewoon af.

Maar misschien kan je dat er bij zetten, wat je het leukste vond en welke niet.
Ik heb het OP even aangepast.
anoniem_25507 wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:09
3.81% gewijzigd
Altijd leuk viva lijstjes. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Argentinië, Bolivia, Brazilië, Chili, Colombia, Ecuador, Peru, Uruguay, Paraguay, Belize, Canada, Costa Rica, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Verenigde Staten, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zwitserland, Australië, Cambodja, China, Hong Kong, Filippijnen, India, Indonesië, Maleisië, Nieuw Zeeland, Singapore, Taiwan, Thailand, Vietnam

Eén favoriet heb ik niet, wel meerdere landen waar ik nog eens naar terug zou willen.
Hier ook snel klaar (nu nog want gaat volgend jaar veranderen met 2 verre reizen in de planning). Maar tot nu toe:

Nederland, België, Duitsland, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Engeland, Wales, Frankrijk
Alle reacties Link kopieren
Turkije
Griekenland
Frankrijk
Duitsland
Engeland
België
Egypte
Filipijnen
India
Nederlandse Antillen
Amerika
pipo* wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:12
Reden: Land vergeten
4.27% gewijzigd
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Nederland
Duitsland
Polen
België
Luxemburg
Oostenrijk
Italië
Frankrijk
Spanje
Portugal
Griekenland
USA
Verenigde Emiraten
Engeland
Hier ook niet veel:

België
Frankrijk
Spanje
Duitsland,
Luxemburg,
Oostenrijk
USA
Cyprus
Israël
Egypte
Thailand


Ik zou nog wel eens terug willen naar USA omdat ik daar maar een klein gedeelte van gezien heb. Dat geldt ook voor Israël en Egypte.
Alle reacties Link kopieren
Wow sommige geven echt veel gezien, helaas heb ik daar het geld niet allemaal zo voor, maar ik geef wel het liefst mijn geld uit aan vakanties.

Belgie
Duitsland (toch zuur dat europapark nu deels in as ligt, was er vorig jaar geweest)
Luxemburg
Frankrijk
Spanje(salou voor port aventure, tenerife en la palma)
Griekenland (zakynthos en kefalonia)
Zwitserland
Italië
Turkije
Engeland
Bonaire
Amerika(florida, new jersey, new york, pennselvania en mijn hoogtepunt Hawaii)

Wat nog hoog bovenaan staat :
Costa rica
Ijsland
Wildkamperen in Noorwegen
kihei wijzigde dit bericht op 27-05-2018 09:15
7.39% gewijzigd
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
Nederland, Duitsland, België, Engeland, Frankrijk, Spanje, Griekenland, Italië, Tsjechië, Zwitserland (gewoond), Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Macedonië (paar maanden), Marokko, Israël, Jordanië.

Ik ben gek op Griekenland en Italië, daar wil ik sowieso vaker heen. Marokko nooit meer. Hongarije vond ik ook erg leuk. En ik wil nog meer fijne plekken in Nederland en België ontdekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven