sticker vignet of digitaal vignet?

14-06-2018 09:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de zomer gaan wij op vakantie naar Slovenie, we rijden dan door Oostenrijk en hebben een vignet nodig. Dit kan tegenwoordig ook digitaal. Iemand hier al ervaring mee? Is het onderweg zoveel sneller / makkelijker dan met de sticker die je op je ruit hebt?
Maakt niks qua snelheid. Ik vind digitaal makkelijker want ik heb een hekel aan stickers op mijn ruit.
Alle reacties Link kopieren
Het grote voordeel is vooral dat je naderhand niet zo'n lelijke sticker op je voorruit hebt zitten. Je moet het overigens wel een behoorlijke periode voor je in Oostenrijk aankomt geregeld hebben.
Sticker kun je in NL bij de ANWB kopen en in Duitsland bij tankstations in de buurt van Oostenrijk en dat is allebei probleemloos.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Wat handig zeg. Ik zou ook voor het digitale vignet gaan. Ik heb nu een Franse en een Duitse milieusticker op de ruit, als daar nog wat Zwitserse en Oostenrijkse vignetten bij komen, zie ik niets meer.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
ninanoname schreef:
14-06-2018 09:35
Het grote voordeel is vooral dat je naderhand niet zo'n lelijke sticker op je voorruit hebt zitten. Je moet het overigens wel een behoorlijke periode voor je in Oostenrijk aankomt geregeld hebben.
Sticker kun je in NL bij de ANWB kopen en in Duitsland bij tankstations in de buurt van Oostenrijk en dat is allebei probleemloos.

18 dagen. Valt wel mee toch?
Alle reacties Link kopieren
Wel nostalgisch zo'n vignet op je raam!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat zou het fijn zijn als er gewoon 1 vignet zou zijn voor heel europa!
Als het kan zou ik het ook digitaal doen, scheelt weer een sticker op de voorruit.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-06-2018 10:02
18 dagen. Valt wel mee toch?
Valt ook mee. Maar als je normaal gesproken een week voor je op vakantie gaat je vignet ophaalt bij de anwb, of je koopt het onderweg, dan moet je er wel rekening mee houden. Zo bedoel ik het.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven