Autohuur in Italie

22-07-2018 22:04 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, heeft er nog iemand ervaring met het huren van een auto in Italie? Ik heb het paar keer eerder gedaan, maar het is telkens weer een hele bevalling. Lange rijen en ze zijn ook altijd heel veel tijd kwijt met kopieren van paspoorten, printen van formulieren,, alles opzoeken, stempelen enz.
Iemand tips om dit sneller te laten gaan? Wij dachten zelf misschien kopietjes meenemen?
Ik was laatst in Duitsland voor n huurauto. Binnen vijf minuten was t rond, alles elektronisch. Dus t kan wel.
Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wij huurden een auto bij een minder bekend bedrijf. Daar was de rij veel korter.
Alle reacties Link kopieren
Ga in ieder geval voor een bekende verhuurder, niet per se de goedkoopste. Bedrijven als Europcar en Avis zijn al ver gedigitaliseerd waardoor het allemaal wat soepeler loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik he m’n goede ervaringen met Centauro. Ze komen online ook echt goed uit de bus.
Alle reacties Link kopieren
Ok dank voor de tips. Afgelopen jaren vaak bij Sunnycars geboekt. Dan kwamen we vaak uit bij SicilyByCar. Nu bij Firefly geboekt. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Firefly staat echt slecht bekend. Als je dat Googlet zie je alleen maar slechte reviews.
Alle reacties Link kopieren
Hier goede ervaring met Sunnycars. Wij lopen voor we wegrijden wel altijd een rondje om de auto en maken dan een filmpje
Ik heb net bij FireFly geboekt en ging prima en snel. Ja, ze krijgen slechte reviews, maar de andere ook hoor! En vriend is door Avis juist eens opgelicht, de branche hangt van malafide verdienmodellen aan elkaar.

Ik zorg gewoon altijd dat ik max verzekerd ben en zeer goed schade documenteer, en full to full policy kies. Zo is het altijd goed gegaan. Maar de rijen, dat weet je nooit. Bij FireFly viel het mee, maar hangt vast van het moment af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net te kijken en zie dat ik me vergist heb. Zitten gewoon weer bij SicilybyCar... nou ja, ik moet me er denk ik maar aan over geven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven