montpellier bus vervoer en is echt alles dicht op zondag

06-08-2018 20:39 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

Ik ga in september naar montpellier voor een week.
Maar heb al op verschillende website en forums gezocht.
En merk dat er daar 2 bus maatschappijen zijn. Namelijk tamVoyages binnen montpellier.

En herault transport transport naar buiten de stad bv de stranden of verder naar bv La Grande Motte.

Wie is er al geweest en kan mij helpen met het volgende.
Bij tamvoyage kun je een 7 dagen pas kopen aan -+17€ maar daar mee mag je niet op de andere busmaatschappij.
Maar bij herault kan je een 10 ritten kaart kopen voor -+20 € en mag je op beide.

Ander betaal je per rit 1€60 bij beide busmaatschappijen. Bv naar strand kost je 3€ 20

Wat raden jullie aan van te doen per rit te betalen. Of kun je de stad ook te voet bezoeken.

Vorig jaar naar Marseille geweest en daar een 7 dagen pas gekocht mocht er mee op bus tram overzet boot in de oude have. En ook met 2 veerdiensten die op -+35 min varen van het centrum lagen anders 5 € moeten betalen en zelf gebruikt in de weide regio.
Heeft zijn geld zeker en vast op gebracht toen.

Nu weet ik niet aan te schaffen in montpellier.
Alle reacties Link kopieren
Er rijd5 een bus van het vliegveld naar de stad maar dat is maar 1 keer per uur. In de stad kun je alles lopen, er rijdt ook een leuke tram oa naar het aquarium. Wij hebben losse kaartjes gedaan. Strand ben ik niet geweest. Volgens mij is er op zondag best een en ander open. Mooie stad, veel plezier!!! Ga zeker op zaterdag naar de markt bij het aquaduct erg leuk
Alle reacties Link kopieren
montpellier is een leuke stad. En lopend te doen

Ik ben toen ik er was met de tram (lijn 3)naar het strand gegaan ( palavas les flots)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles lopend gedaan (hotel zat aan de rand van de stad). Een paar dagen heb ik wel de tram genomen maar 1.60 is prima voor de losse kaartjes.

Je zou eventueel ook fietsen kunnen huren.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven