Centre du Lac, Pijnacker

02-11-2018 09:37 15 berichten
Zijn hier mensen met ervaring bij sauna Centre du Lac in Pijnacker? Ik heb al tickets maar lees zeer wisselende reviews
Alle reacties Link kopieren
Niet met de sauna, wel met de beautybehandelingen en massages. Wat dat betreft zijn ze super.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar pas geweest en ik vond het vreselijk. Zwembad beneden dreven zwarte dingetjes in het water, aantal sauna's deden het niet.
Echt een beetje smoezelig. En ik kom in veel sauna's!.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
02-11-2018 09:43
Ik ben daar pas geweest en ik vond het vreselijk. Zwembad beneden dreven zwarte dingetjes in het water, aantal sauna's deden het niet.
Echt een beetje smoezelig. En ik kom in veel sauna's!.

Het kan verkeren blijkbaar. Ik vind het er namelijk heerlijk! Rustig, niet massaal, en echt niet minder schoon dan de gemiddelde sauna. Schommelsauna is mijn favoriet.
.
Ook hier wisselend dus ;-) Dat merk ik ook bij andere sauna’s. Wij vinden bijvoorbeeld Haarlem erg leuk, maar er zijn ook bezoekers die dat oude zooi vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een prettige sauna. En prima restaurant er bij.
Saunas van verschillende temperaturen en veel opties. Maar niet zo massaal (zoals elysium dat je niet weet wat je kiezen moet...).
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu toch al kaarten, dus gewoon zelf ervaren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het er ook fijn, kleinschalig, gemoedelijk, in mijn ervaringen (keer of tien) wel schoon. Vitae Wellnessresort Leiden, op de 11e verdieping van een hotel vlak bij het station, ga ik ook graag heen. Veel plezier!
himalaya schreef:
02-11-2018 10:44
Je hebt nu toch al kaarten, dus gewoon zelf ervaren.
Ja we gaan wel. Het is van mijn zuurverdiende Airmiles :proud: Eerder heb ik wel eens kaarten gekregen voor de Zwaluwhoeve maar die heb ik na het lezen van horrorverhalen op Marktplaats verkocht. Was ik binnen een uur vanaf, dus dat zegt ook niet alles.
Castorp schreef:
02-11-2018 10:51
Ik vind het er ook fijn, kleinschalig, gemoedelijk, in mijn ervaringen (keer of tien) wel schoon. Vitae Wellnessresort Leiden, op de 11e verdieping van een hotel vlak bij het station, ga ik ook graag heen. Veel plezier!
Dit is wel bemoedigend!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
02-11-2018 10:26
Ook hier wisselend dus ;-) Dat merk ik ook bij andere sauna’s. Wij vinden bijvoorbeeld Haarlem erg leuk, maar er zijn ook bezoekers die dat oude zooi vinden.
Ik ben er een paar keer geweest en toen vond ik het een fijne sauna. Kleinschalig en knus, maar niet zo kruip-door-sluip-door als Haarlem. Ik ben daar voortijdig weggegaan omdat ik er claustrofobisch werd. Ik vond het ook een beetje viezig. Pijnacker is echt beter en schoner. En het eten was er ook ok en niet duur.
impala wijzigde dit bericht op 06-11-2018 09:29
0.27% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Castorp schreef:
02-11-2018 10:51
Ik vind het er ook fijn, kleinschalig, gemoedelijk, in mijn ervaringen (keer of tien) wel schoon. Vitae Wellnessresort Leiden, op de 11e verdieping van een hotel vlak bij het station, ga ik ook graag heen. Veel plezier!
Ik wil daar een keer heen (Leiden) , maar kan alleen op een zaterdagavond. Weet jij of het dan niet te druk is daar?
.
Nou, we zijn geweest en waren er erg over te spreken. Geen viezetjes gezien in de zwenbaden, en over het geheel was het schoon. Ik had wel een heel vieze salade, maar toen ik dat meldde werd hij van de rekening gehaald. Mijn vriend had zijn salade (andere dan ik) wel op, maar hij eet sowieso alles. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-11-2018 16:34
Nou, we zijn geweest en waren er erg over te spreken. Geen viezetjes gezien in de zwenbaden, en over het geheel was het schoon. Ik had wel een heel vieze salade, maar toen ik dat meldde werd hij van de rekening gehaald. Mijn vriend had zijn salade (andere dan ik) wel op, maar hij eet sowieso alles. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn dat het een goede ervaring was!

Heb je toevallig ook ervaring met Spavarin? Ik overweeg daar een massage te boeken, dat is dan inclusief toegang tot sauna/ zwembad, maar wat me tegen houdt is de verplichte badkleding (die ik simpelweg niet heb)..
.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dit topic heb ik gemist. Twee keer bij Centre du Lac geweest, beide keren prima. Niet heel groot, maar lekker rustig. Prima restaurant inderdaad.
Leiden komen we inderdaad ook graag. Sauna's zijn daar nieuwer, restaurant vind ik daar net iets minder, meer richting eetcafe. Maar ook prima te doen.
Zwaluwhoeve 1 keer geweest, geen groot succes. Vooral veel te druk.
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven