Cuba!

11-12-2018 22:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag augustus 2019 voor 10-12 dagen naar Cuba.
We willen naar een adult only all inclusive resort, maar we willen ook wel gaan duiken en zeker ook naar Havana toe.
En afhankelijk wat er allemaal te zien en te doen is, willen we graag nog meer doen.

Wie heeft er tips en aanraders voor resorts en om dingen te doen?
Alle reacties Link kopieren
Voor een all inclusive resort moet je vooral niet naar Cuba gaan. Zonde van je geld, kan je beter naar Turkije gaan.
Alle reacties Link kopieren
We willen alleen echt niet naar Turkije. We gaan liever naar de Carribean.
Het is alweer even geleden dat wij er waren maar wij zaten in Varadero Royalton Hicacos.
Idd een adults only resort.

Wij waren 2 weken en eerst op eigen houtje met een auto rondgereden en geslapen in casa particularas.

Wij zijn alleen in het oosten geweest gezien de korte tijd die we hadden maar Ik had het rondrijden niet willen missen. Varadero zelf vond ik niets aan maar het hotel was super!
Alle reacties Link kopieren
Qball schreef:
11-12-2018 22:23
We willen alleen echt niet naar Turkije. We gaan liever naar de Carribean.
Als je Cuba echt wilt zien en het land wilt leren kennen dan ga je rondreizen en verblijf je in casas particulares. Wil je een zonvakantie in een all inclusive resort dan ga je niet naar Cuba. Tenzij je graag tussen de dronken Canadezen zit en Cuba vooral niet wilt leren kennen. Cuba is niet het land voor dat type vakantie.

Duiken in Cuba kan trouwens goed in de Varkensbaai en bij Maria de la Gorda en bij Cayo Levisa. De mooiste duikspot op Cuba (en een van de mooiste ter wereld) is Jardines de la Reina. Staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Niet goedkoop en minimale duur is een week.
Alle reacties Link kopieren
In Varadero heb je voornamelijk grote all in resorts. Auto huren (of gewoon met een tour mee, allemaal top geregeld) en naar mooie plekjes gaan om te snorkelen. Dagje touren naar Havana, er is zoveel te doen en te zien. Ben er nu meerdere keren geweest zonder plan (altijd als basis een resorts op Varadero) en zo ontzettend veel gezien en gedaan. Dus gewoon iets moois boeken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven