Vakantiehuisje Texel juni 2019

30-12-2018 12:56 14 berichten
Hallo lieve Viva dames en heren,


Ik ben op zoek naar een vakantiehuis op texel, in juni. Geen stacaravans of tenten.

Ben op zoek naar een huisje voor minimaal 4 personen, 2 slaapkamers vrijstaand ( als in niet geschakeld en geen park waar de buren op je lip zitten) en omheind tuintje ofzo.

Mag particulier of in een ruim opgezet park.

Ik heb er al een aantal gevonden maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen/sites heel Texel niet meer.

Ik ben me suf aan het klikken op allerlei pagina's.
Dus als er mensen zijn die een fijn huisje of site weten uit ervaring, graag!

Alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Wij zaten in september op kustpark Texel van de Roompot. Huisje Calluna 305. Was een soort twee onder 1 kap en aan de achterkant keek je op het bos uit. Ik vond het hele fijne luxe huisjes met veel privacy (behalve dan van de buren meteen naast je) en nog een grote berging met wasmachine en droger. Is ons veel beter bevallen dan die ouwe meuk van Center parcs.

T lag ook lekker centraal bij meerdere plaatsjes in de buurt.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alleen wij willen dus echt geen buren direct aan/naast ons of geschakeld. Op zijn minst een tuintje met omheining en volgende huisje op paar meter verder, op eigen stukje.


Ik geloof wel meteen dat het veel prettiger is daar, dan bij centerparcs. :-D

Daar heb ik ook alleen maar teleurstellende huisjes/chalets gehad. Daar sowieso nooit meer. ;) Klinkt dat beter inderdaad!
Natuurhuisje.nl misschien een goede optie gezien je eisen?
rosiethelab schreef:
30-12-2018 13:46
Natuurhuisje.nl misschien een goede optie gezien je eisen?
Ga meteen kijken!
Zoiets ?

https://www.micazu.nl/vakantiehuis/nede ... rbes-7742/
Alle reacties Link kopieren
Texel, fijn eiland hoor! Wat vakantiehuisjes betreft heb ik geen tip. Maar deze is een van mijn favorieten: http://mooisteplekjeoptexel.nl
Is wel een “chalet”, maar erg rustig park, vrijstaand, tuintje, loopt zo de natuur in.
Met een lach maak je de dag.
Dank! Ik vind zoiets ook nog wel oke, gaat mij meer om geen directe buren en een normale bank/bed. Beetje schoon en netjes. Iets qua ruimte. Met wat groen er omheen.

Ik heb deze ook opgeslagen. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Landal sluftervallei! Heeft hele mooie nieuwe huisjes ( ook oude, dus kijk goed). Heerlijk in de duinen en vlakbij zee.
Ja, landal vind ik de huisjes prachtig! Park ook best mooi en goede faciliteiten.

Had al gekeken maar bar weinig privacy. Nergens een beetje omheinde tuin zonder inkijk. Niet op de foto's en niet op Google vieuw

Huisjes die nog een beetje betaalbaar zijn ( onder de 1000 euro voor een week buiten het seizoen in die maand) staan mij te dicht op elkaar. Ja, ik ben een zeikerd. Maar heeft met prikkels te maken, moet echt ergens een beetje afgesloten kunnen zitten aan tenminste een kant.


Ik zie wel nog wat andere parken daar, met veel groen om de huisjes. Dus ik ga daar eens kijken. Niet de tip maar ben wel geholpen met wat ik zocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd Lucifer
Alle reacties Link kopieren
Tip: bremakker.nl
Mooie chalets en betaalbaar!
Nog een dank!
Blijft echt veel zoekwerk. En de VVV site werkt echt k. :roll:

Ik heb denk ik wat gevonden.

Maar als je nog wat weet, plak het maar, je weet nooit wie er ook op zoek is naar een leuk huisje.
:redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven