Hotel Londen

24-02-2019 16:17 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen met de kinderen een lang weekend naar Londen, vliegen op Londen Stansted en van daaruit kun je in een half uur met de Stansted Express naar het centrum. Nu zijn we op zoek naar een betaalbaar hotel, mag best 20-30 minuten reizen zijn naar het centrum, maar dan wel makkelijk met de metro bijvoorbeeld.
Iemand tips? Als ik bij booking.com kijk zie ik alleen maar behoorlijk prijzige hotels (of met slechte recensies)
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de hotels van Premier Inn. Er zijn er veel in Londen, gunstig geprijsd.
Wat vind je betaalbaar?
Alle reacties Link kopieren
En wat vind je “het centrum”? 20 minuten en je bent het centrum niet eens overgestoken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Betaalbaar: 100 euro per nacht per kamer? Centrum bedoel ik de geijkte bezienswaardigheden van waaruit je met de metro verder reist. Dus denk aan Big Ben als startpunt.
https://www.booking.com/hotel/gb/stanle ... tal;ucfs=1&
Alle reacties Link kopieren
We=2 volwassenen met minstens 2 kinderen? Op 20 minuten vanaf Westminster? En geen slechte recensies?

Al eens eerder in Londen geweest, toevallig?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het mocht geen slechte recensies hebben volgens de OP
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Premier Inn Tower Bridge! Je loopt zo naar de Tower Bridge en metrostation is ook dichtbij. Is mij heel goed bevallen.
JollyRider schreef:
24-02-2019 16:56
Het mocht geen slechte recensies hebben volgens de OP
Op Booking valt dat mee. Tripadvisor is slechter.
Als je er alleen slaapt en buiten de deur ontbijt lijkt het me prima. Je hebt een raam en eigen badkamer itt sommige andere hotels in die prijsklasse.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een keer gezeten: https://www.claytoncrownhotel.com/

Prima hotel, netjes, vriendelijk personeel, goede kamers. Ligt in een winkelstraat. Bus voor de deur. Metrostation Kilburn station is een paar minuten lopen. Volgens mij zat je binnen een half uur in het centrum.

https://www.booking.com/hotel/gb/crownm ... #hotelTmpl
Alle reacties Link kopieren
Premier inn heb ik net bekeken: dank voor de tip! Al een paar hotels gezien die goed centraal liggen en betaalbaar zijn!
Natuurlijk mag een hotel slechte recensies hebben, maar een onvoldoende gemiddeld hoeft nu ook weer niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
24-02-2019 16:56
Het mocht geen slechte recensies hebben volgens de OP
Deze kost 526 euro voor 3 nachten; voor premier inn bij de Tower Bidge betaal ik iets meer dan de helft. Ik ga dus verder kijken naar de Premier Inn hotels maar denk dat het 1 van die gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Henry VIII bevalt mij prima. In de buurt van een metro station en een paar minuten lopen van Hyde Park, erg leuk! Genoeg restaurantjes in de directe omgeving.

https://nl.hotels.com/ho163523/?q-check ... SX=0&SYE=1
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in Londen!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
toni48 schreef:
24-02-2019 16:20
Kijk eens bij de hotels van Premier Inn. Er zijn er veel in Londen, gunstig geprijsd.

Heb jij zelf ervaring met Premier inn toevallig? Wij hebben aankomende zomer geboekt bij Premier Inn in Edinburgh en Inverness (beide 2 dagen)
Maar ik ben heel benieuwd hoe ze in het echt zijn/bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vorig jaar in Londen in Premier Inn Holborn geweest. Standaard hotel zonder opsmuk. Kamer was netjes. Met kinderen heel makkelijk. Er worden in een standaardkamer gewoon twee bedden bijgezet. Hierdoor altijd “ familiekamers” beschikbaar voor een lage prijs. Dat zocht ik namelijk, met twee aparte kamers ben je toch duurder uit en wat andere hotels aan familiekamers aanboden trok me niet zo erg aan. Aangezien we de hele dag op stap waren maakte het verlies aan ruimte me niet zoveel uit. Ze liggen in Londen op prima plekken dicht bij ov. Hoe het in Edinburgh zal zijn weet ik niet.
Thanks! Ik vind ze zo goedkoop vergeleken met andere hotels dat ik begon te twijfelen.
In Edinburgh hebben we bewust eentje gekozen aan de rand van de stad (ze hadden ook Premier Inn in hartje centrum) ivm de auto die we bij ons hebben.
Liever vanaf de rand van het centrum met OV de stad in (kunnen we ook rustig een pub in :biggrin: )
Alle reacties Link kopieren
Best Western Plus Seraphine Hammersmith
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 5 jaar geleden ook in Clayton Crown geweest. Best net, vrij klassiek hotel. Niet heel dichtbij het centrum maar prima te doen, bus stopt letterlijk voor de deur die je in een paar minuten naar de metro brengt.

In juni ga ik met mijn zussen in het London Court hotel. Nog nooit geweest, is volgens mij ook heel klein maar de recensies zijn wel goed. Betaalbaar voor Londense begrippen (320 euro voor 2 nachten voor 3 personen), op een paar minuten lopen van metrostation Earl’s Court. We zijn in ieder geval heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
3 nachten met 4 personen ongeveer 350 euro incl ontbijt
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Laatste keer in Londen zat ik in dit hotel: https://www.booking.com/hotel/gb/belved ... #hotelTmpl

Was een heel basic hotel budget hotel incl. typisch Engels ontbijt maar er stonden ook cornflakes enzo. Wel gedateerd maar netjes. Vriendelijk personeel en lekker centraal. Tuin voor de deur, leuke eettentjes en winkeltjes om de hoek. Bushaltes aan het eind van de straat (ook die voor hop on bus) en Paddington station binnen 5 minuten lopen en de halte voor de national express bus vanaf Stansted is ook maar 5 minuten lopen zo ongeveer. Ik vond het een ideale locatie, overal dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
Stansted Express is duur, als je met 4 man voordelig uit wilt zijn kun je beter op Luton vliegen en Easybus vooruit online boeken.
Ik was met de national express bus naar het centrum vanaf stansted en was 19 euro kwijt retour.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
24-02-2019 18:27
Laatste keer in Londen zat ik in dit hotel: https://www.booking.com/hotel/gb/belved ... #hotelTmpl

Was een heel basic hotel budget hotel incl. typisch Engels ontbijt maar er stonden ook cornflakes enzo.
:D Engels ontbijt = met cornflakes enzo
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven