Vliegen met Garuda

06-03-2019 19:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! In april vlieg ik naar Indonesië met Garuda. Ik heb een aantal vragen waar jullie wellicht het antwoord op hebben?
Is het koud in het vliegtuig? (In mijn oude herinneringen had ik het vaak koud in vliegtuigen, maar vorig jaar naar Italië was het heel erg warm in het vliegtuig)
Bij zo’n lange vliegreis, hoor je dan continu de motor (?)? (Ervaring van vorig jaar vliegen naar Italië was dat ik mijn geluid van mijn oordopjes heel hard moest zetten om over het geluid van het vliegtuig heen te komen)
Ik zit namelijk te twijfelen om een noise cancelling koptelefoon te kopen voor deze vliegreis.
Alle reacties Link kopieren
Ja
Ja
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja en ja.

Goede reis!
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf nooit met Garuda gevlogen.
Wij gaan in de zomer naar Indonesie en vliegen met Singapore airlines.

Hebben wel vaker lang gevlogen.
Op lange vluchten vind ik het op den duur vaak wat kouder worden. Ik heb dus altijd een vest mee of aan. En ik vraag altijd om een dekentje.

En geluid van de motoren vind ik echt verschillen per vliegtuig.
We hebben laatst een korte vlucht gehad van een paar uren in een basic vliegtuig en dat was echt heel lawaaierig.
Terwijl ik de dreamliner bijvoorbeeld echt een stuk stiller vind.
valisa wijzigde dit bericht op 06-03-2019 20:01
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Temperatuur perceptie verschilt per persoon. Ik vind het zelf nooit koud op een vlucht, maar zorg altijd wel voor kleding in een hoop laagjes (met vest en sjaal die ook als omslagdoek kan dienen).
Ja, de motor hoor je constant, noise cancellation is hemel op aarde. Als het puur voor de vlucht is, dan kom je al een heel eind met het goedkoopste model van Sony voor ca 50 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het voor je dat je constant de motor hoort. Als je die niet meer hoort moet je je zorgen gaan maken :-)
Soms is 't koud, soms is 't warm. Hou een fleecevest bij de hand dus.
En het geluid van vliegtuigen is irritant, dus een goeie noise canceller is z'n geld waard. Je kunt daarmee niet alleen het motorgeluid blocken, maar tevens je inflight entertainment in betere kwaliteit horen.
Sara9876 schreef:
06-03-2019 19:54
Ik hoop het voor je dat je constant de motor hoort. Als je die niet meer hoort moet je je zorgen gaan maken :-)
misschien is het een zweefvliegtuig
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Ik ga voor meerdere laagjes kleding en een noise canceller koptelefoon. En die zal ik dan af en toe afzetten om te checken of de motor van het vliegtuig het nog doet😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven