Appartementen complex met 3 slaapkamers mei vak: help!

26-03-2019 22:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een betaalbare reis voor de meivakantie in zuid- Europa waar 3 aparte slaapkamers zijn... en dat maakt het zo lastig om iets betaalbaars te vinden. 3 kinderen met uiteenlopende ritmes op 1 slpk vinden we nog echt geen optie....
iemand de gouden top?
Misschien losse vlucht en dan airbnb?
Malaga is iig al niet te betalen a 650,/ minstens per persoon a 5 personen....
Alle reacties Link kopieren
https://www.booking.com/searchresults.n ... &from_sf=1

Zit vast iets bij
Alle reacties Link kopieren
Appartementje in Malaga, 3 slaapkamers, €554 voor 4 nachten
https://www.booking.com/hotel/es/livema ... tal;ucfs=1&
www.google.nl
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij vakantiediscounter. Vliegen naar Costa dorada bijvoorbeeld, appartement met 2 slaapkamers( gaan jullie maar in de woonkamer) voor €191 pp
Alle reacties Link kopieren
Moet het perse een appartement zijn?

Wij zaten vorig jaar (juni, dus buiten de schoolvakantie) met onze peuter in een heerlijke villa op Kreta. Zie nu ook een paar mooie aanbiedingen. Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/ ... ad=1&uls=1

Alleen zijn de vluchten in die periode nogal prijzig. Misschien de moeite om vanuit België of Duitsland te vliegen als ze daar geen vakantie hebben?

Je kan op skyscanner ook zoeken op vanaf 'Nederland' naar 'Overal', zo zijn wij uiteindelijk op Kreta terecht gekomen. Die vluchten waren in die tijd een stuk betaalbaarder dan veel andere gebieden...
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld bovenstaande villa (met privé zwembad en 4 slaapkamers) van 21 t/m 28 april voor €586.

Dan vluchten vanaf Weeze naar Chania op 22 april heen, op 29 april terug. Retour voor €217 p.p. (uitgaande van 2 volwassenen en 3 betalende kinderen).

Dan villa laten weten dat je een dag later aankomt en voor de laatste nacht een familiekamer in een hotel in de buurt van het vliegveld boeken. Huurauto er bij...
Een appartement in Malaga dat voor een week ruim 3000 euro kost is serieus het enige dat je kunt vinden? Of is die 650 pp ook incl vlucht? Dan nog duur trouwens. Als je uitgaat van 200 pp voor vlucht dan is 450 pp voor de overnachtingen. 2250 voor een weekje is ook belachelijk. Je zoekt niet goed denk ik :P
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
26-03-2019 23:01
Een appartement in Malaga dat voor een week ruim 3000 euro kost is serieus het enige dat je kunt vinden? Of is die 650 pp ook incl vlucht? Dan nog duur trouwens. Als je uitgaat van 200 pp voor vlucht dan is 450 pp voor de overnachtingen. 2250 voor een weekje is ook belachelijk. Je zoekt niet goed denk ik :P
Nou zo belachelijk vind ik dat nou ook weer niet voor 5 personen in een schoolvakantie, is €450 pp.
dolfje schreef:
26-03-2019 23:05
Nou zo belachelijk vind ik dat nou ook weer niet voor 5 personen in een schoolvakantie, is €450 pp.
Voor alleen een accomodatie vind ik 2250 echt wel duur hoor, als je uitgaat van 6/7 nachten.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
26-03-2019 23:17
Voor alleen een accomodatie vind ik 2250 echt wel duur hoor, als je uitgaat van 6/7 nachten.
Oh ja dat wel, ik dacht voor de totale reis.
Met Transavia di 30/4 heen en woe 8/5 terug vanaf A'dam, dan betaal je 810 euro voor vijf tickets.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar een grote stacaravan op een camping in Spanje. Met 3 slaapkamers.
Bijv. Camping Vilanova voor 414,=
https://www.vacansoleil.nl/camping/span ... ?pagenum=1

Of Playa Montroig voor 577,=
https://www.eurocamp.nl/camping/costa-d ... mping.html

Beide campings liggen niet ver van vliegveld Reus.

Boek je een vlucht Amsterdam - Reus voor ca. 200,= p.p. (1100,- totaal). Voor 20-27 april heb ik gekeken. Kan misschien nog wel goedkoper als je even speelt met data.
En dan kun je dus voor ca. € 1.500,= klaar zijn voor vlucht + accomodatie.
Huurauto nog erbij.
Alle reacties Link kopieren
TO, reageer je nog even op de suggesties?

Wanneer wil je precies weg en vanaf welk(e) vliegveld(en) wil je vliegen? Als je meer vertelt, kunnen we beter meezoeken :)
TO is voor de verandering misschien zelf aan het googlen geslagen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Deze is geweldig! Vanaf Eindhoven , r’dam of a’ dam is een optie.
Turkije is geen optie. En va 20/4, 3 kids va 4 en 2 volw



quote=mamaonbekend post_id=29747606 time=1553673236 user_id=173730]
Kijk eens naar een grote stacaravan op een camping in Spanje. Met 3 slaapkamers.
Bijv. Camping Vilanova voor 414,=
https://www.vacansoleil.nl/camping/span ... ?pagenum=1

Of Playa Montroig voor 577,=
https://www.eurocamp.nl/camping/costa-d ... mping.html

Beide campings liggen niet ver van vliegveld Reus.

Boek je een vlucht Amsterdam - Reus voor ca. 200,= p.p. (1100,- totaal). Voor 20-27 april heb ik gekeken. Kan misschien nog wel goedkoper als je even speelt met data.
En dan kun je dus voor ca. € 1.500,= klaar zijn voor vlucht + accomodatie.
Huurauto nog erbij.
[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat vanaf Eindhoven - Reus vertrek op zaterdag 20 april maar € 171,= p.p. is. (en mooie tijden). Gezien op Momondo.nl

Je kunt ook nog uitzoeken hoeveel verder de camping rijden is vanaf vliegveld Barcelona. Misschien is dat vliegveld wel veel voordeliger om op te vliegen, maar moet je na aankomst iets verder rijden. Dat is dan een afweging die je moet maken.

Zit je vast aan vertrekdatum 20/21 april?
Heb je Italië niet geboekt? Daar had je eerder al een topic over geopend???
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel... ik zou alleen liever naar zuid Spanje gaan ivm weer. Italië (Gardameer ) is ook optie maar wil een plan b ivm mogelijk slechter weer....
Bv alicante in zuid oost Spanje..
Waar heb je zelf al gezocht?
Alle reacties Link kopieren
Pech met het weer kun je in Spanje én Italië hebben. Meestal valt het mee. Losse vluchten boeken, zeker als je enigszins kunt schuiven met de data, en zelf een huisje of appartement regelen. Reizen met per-persoonprijzen zijn volgens mij bijna altijd veel duurder.
Wij hebben twee jaar terug in de meivakantie een hartstikke leuk huis gehuurd via Nederlandse mensen, vlak bij Nerja (wat weer in de buurt is van Malaga). Hun site is bbnerja.com. Echt mooie huizen en appartementen voor heel vriendelijke prijzen, zeker in het voorseizoen. Ze zijn zelf ook heel aardig en behulpzaam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nerja is leuke bestemming met warm klimaat
Alle reacties Link kopieren
ja!!! nerja is leuk!!!
vliegen op malaga is daarentegen wel erg duur....
kijk maar op 20/4 tm 5/5 (we zijn enigszins flexibel!)
Alle reacties Link kopieren
Ja het is meivakantie dan en je bent redelijk laat.

Je kan ook vliegen op Sevilla, dat is goedkoper. Rij je vanaf daar naar de kust.
keuteltje schreef:
01-04-2019 15:03
ja!!! nerja is leuk!!!
vliegen op malaga is daarentegen wel erg duur....
kijk maar op 20/4 tm 5/5 (we zijn enigszins flexibel!)
Dat is natuurlijk ook al over drie weken. Zo kort van tevoren, en zeker in de vakantietijd, is vliegen nu eenmaal prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven