Tips stedentrip Sevilla?

15-04-2019 20:07 16 berichten
Hi,

Ik wil graag samen met een vriend van 20 mei t/m 24 mei 4 nachten naar Sevilla.
Alleen het is best lastig om dit voor een leuke prijs te hebben. Zelf woon ik in de stad Groningen.
Mijn voorkeur:
- Vliegen op normale tijden (eind ochtend, middag of begin avond)
- Vlucht & hotel mag maximaal €650 kosten in totaal.
- Maximaal 2.0 km van het stadscentrum vandaan.
- Liefst klein zwembad (aangezien er geen strand is)
- Zo min mogelijk gebruik hoeven te maken van openbaar vervoer. We huren fietsen.

Misschien dat jullie iets weten of handige tips. Kom er zelf namelijk niet uit.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tja vroeg boeken is vaak het goedkoopst. Fietsen kan maar alles is prima te belopen. Bedoel je 650 voor twee personen of p.p.? En zit je ‘vast’ op deze data? Paar dagen eerder of later scheelt vaak enorm.
Alle reacties Link kopieren
Op booking kan je selecteren met zwembad. Ik had eerst een hotel (zenit) met een zwembadje maar heb nu een appartement genomen. Stuk goedkoper maar geen zwembad. Meestal heb je daar tijdens een stedentrip toch geen tijd voor. En wij gaan daarna toch een paar dagen nog naar het strand.
Wij gaan in juni maar ik heb onze vliegtickets maanden geleden al geboekt dus of je nu nog een goede deal kan krijgen.

Je kan eens kijken bij travelbird ofzo.
Vlaginvaas schreef:
15-04-2019 20:22
Tja vroeg boeken is vaak het goedkoopst. Fietsen kan maar alles is prima te belopen. Bedoel je 650 voor twee personen of p.p.? En zit je ‘vast’ op deze data? Paar dagen eerder of later scheelt vaak enorm.
650 voor 2 personen. Ik zit helaas wel vast op deze data. Aangezien ik die week vakantie heb.
Alle reacties Link kopieren
daangroningen schreef:
15-04-2019 20:41
650 voor 2 personen. Ik zit helaas wel vast op deze data. Aangezien ik die week vakantie heb.
Nou dat gaat niet lukken. Niet en tickets en een hotel met zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een tip: ergens anders heen gaan. Voor die prijs gaat het nooit lukken en ik vond Sevilla erg tegenvallen, veel te toeristisch. Ik vond bijv. Lissabon veel fijner: gastvrije mensen, geen lange wachtrijen voor bezienswaardigheden en ook nog een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste bij d-reizenkost €334 euro, met zwembad maar wel 5km vanaf het Alcázar.
dolfje schreef:
15-04-2019 20:43
Nou dat gaat niet lukken. Niet en tickets en een hotel met zwembad.
Hotel met zwembad is geen pre. Zal alleen mooi extra'tje zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ticket is met Transavia 161 euro pp op de data die je aangeeft. Je vertrekt niet te vroeg van schiphol. Op booking.com kun je dan een hotel zoeken. Moet bijna wel lukken voor je bedrag. Ik vond Sevilla een prachtige stad, zeer de moeite waard en helemaal niet zo druk. Maar wij waren in maart .
Vlaginvaas schreef:
15-04-2019 20:54
Ticket is met Transavia 161 euro pp op de data die je aangeeft. Je vertrekt niet te vroeg van schiphol. Op booking.com kun je dan een hotel zoeken. Moet bijna wel lukken voor je bedrag. Ik vond Sevilla een prachtige stad, zeer de moeite waard en helemaal niet zo druk. Maar wij waren in maart .
Heb je ook een link? ik kan ze zelf namelijk vanaf €101 zien.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het al helemaal hebt uitgezocht en een betaalbare vlucht hebt gevonden, waarom vraag je hier dan advies?

Je zult als je zo laat boekt wel de hoofdprijs betalen voor een hotel en ik checkte net waar ik / wij zaten, maar die zijn allemaal vol.
anoniem_383063 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 07:56
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlucht vanaf Eindhoven trouwens vanaf €54, maar dan vlieg je ‘s avonds heen en ‘s ochtends vroeg terug, beetje zonde van je tijd daar.
Die prijzen lijken me niet echt realistisch. Zeker omdat je zo laat boekt. Sevilla is wel erg leuk trouwens en als je een hotel in het centrum hebt hoef je nergens heen met het OV, het is allemaal op loopafstand. Op booking.com kan je leuke, goedkope deals vinden voor je hotel.

Ik ben er 5 dagen geweest en vond het een leuke stad. Lekker eten, veel te zien en relaxte mensen. Wel toeristisch inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gezocht op de website van Transavia.....je wilde op courante tijden en dan kom je op deze prijs. Ik wil altijd mensen helpen zoeken maar volgens mij heb je het zelf al gedaan. Als je voor 101 kunt vliegen heb je een nette prijs met laat boeken. HOetls genoeg op booking.com Succes verder!
Alle reacties Link kopieren
Transavia vlucht rond de 200 euro, dus zit je al aan 400 voor 2 pax. Dan heb je nog 250 euro voor 4 nachten hotel. Op Airbnb kan je best wat leuke appartementjes vinden voor dat geld, en zelfs voor minder. Dat zou ik eerder kiezen dan een hotel, want dan zit je met dat budget vaak in een troep hotel. Dan liever een basic appartementje.

Als je zoekt voor iets met een wat goedkopere vlucht, kan je ook kijken op Google Flights en vul je in vanuit Amsterdam naar Europe, dan zoekt ie alle europese bestemmingen en kan je kijken of je toevallig ergens een super goedkoop ticket kan scoren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je iedereen nog even bedankt voor alle hulp :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven