Hotel Dominicaanse......

16-09-2007 23:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan volgend jaar naar de Dominicaanse Republiek en willen dan naar Cabarrete,Sosua....



Maar ik zie zoveel mooie hotels wie heeft voor ons de doorslag???



Alles behalve Punta Cana is welkom mss dat we vanuit hier kunnen selecteren......
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van mij zijn net terug van de Dominicaanse Republiek. Zij waren erg te spreken over hun hotel, Sosua Bay Club.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn net een paar weken terug uit Cabarete, hotel Azzurro Club. Het plaatsje zelf stelt niet zoveel voor, hoewel alle restaurantjes aan het strand wel leuk zijn. Het hotel vonden we goed, elke dag uitgebreid buffet, ondaks dat het erg rustig was. Je kunt daar ook een aantal avonden per week a la carte eten. Het strand daar is erg mooi en breed, vooral 's middags erg leuk om naar alle kite-surfers te kijken.

Wij zijn heerlijk tot rust gekomen!

Oh ja, nog een tip: ga NIET op excursie naar Paradise Island! @-(
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reactie's... wij zitten te denken aan Ibrostar costa dorado is hier iemand die daar ervaring mee heeft???..



En Paradise Island tja dat heb ik al vaker gehoord dat je daar niet heen hoeft,verder super denk de Dominicaanse?
Alle reacties Link kopieren
Niemand? :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 10 jaar geleden in Playa Dorada geweest, het was toen niet meer dan een golfbaanhotels en wat toeristen winkeltjes, wij zaten in Hotel Playa Naco, dat was super. 2 jaar geleden naar Cabarte geweest, hotel paraiso del sol, hotel was niet bijzinder maar het plaatsje vond ik wel leuk, niet groot maar wel gezellig. Maar als ik nog eens zou gaan zou ik voor Sosua kiezen. Ik weet niet of je al op vakantiereiswijzer.nl hebt gekeken daar staan beoordelingen van de hitels en de plaatsen. Veel succes met kiezen
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook allemaal bekeken maar dan nog is het moeilijk! :smile:



Ach mss gewoon kiezen en niet te moeilijk doen...
Alle reacties Link kopieren
Betty ik kijk altijd naar de populairste en dan vandaar uit ga ik selecteren op prijs en ligging en beschikbaarheid,zo ben ik ook bij real in playa gekomen...tenminste ik zeg wel ik maar vriend hakte de knoop door:)
Alle reacties Link kopieren
ik ben in Sosua Bay hotel geweest, in Sosua. Keurig schoon hotel, schone grote kamer met meeeega bed, net zwembad. Veel variatie in zowel het buffetrestaurant en de a la carte restaurants. Tophotel!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar zijn we naar Cabarete geweest, leuk plaatsje met lekkere restaurantjes aan het strand (vooral 'Lax' vonden we erg goed!)

Het hotel waar we toen zaten was prima (ben de naam even kwijt), was all inclusive of alleen logies ontbijt. Dat laatste hebben wij gedaan. Gelukkig maar, want genoeg leuke en prima betaalbare tentjes in het plaatsje zelf.



Veel plezier met het uitzoeken!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het niet kon uitstaan dat ik de naam van dat hotel niet meer wist, ben ik in de fotoboeken gedoken ;-)



Het hotel waar wij zaten was Tropical Casa Laguna. Ongetwijfeld niet het meest luxueuze hotel, maar wij vonden het prima te doen.

Bedden waren goed, het ontbijtbuffet was ook heel goed, met veel vers fruit en een kok die dingen voor je klaar maakte waar je bij stond..



Goed zwembad, dat alleen overbevolkt was door alle (roodverbrande) Engelsen. Maar wij gingen gewoon lekker naar het strand, op loopafstand. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk julie reacties en Tag die van jou zal ik eens opzoeken...

alhoewel wij wel van de luxe zijn,maar kijken kan geen kwaad



thx :smile:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven