Geld & Recht alle pijlers

Ervaring met klarna?

22-10-2017 18:44 10 berichten
Ik vind het bij zalando altijd heel prettig, dat ik niet gelijk hoef te betalen (en in sommige gevallen helemaal niet, omdat het artikel niet naar wens is en ik het binnen 2 weken terug stuur.)
Nu wil ik dit bij Zara ook doen, maar zij bieden die service alleen aan via Klarna.

Iemand ervaring met Klarna?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Werkt prima hoor.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
ja hier ook ervaring. werkt prima.
ook als je alles weer terugstuurt wordt dat netjes geregistreerd en wordt je niet eeuwig achterna gezeten met een achterhaalde rekening.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom koop je kleding als je het niet kan betalen?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 19:55
0.00% gewijzigd
7102 schreef:
22-10-2017 19:19
Maar waarom koop je kleding als je het niet kan betalen?

Dat hoeft niet per se de reden te zijn? Ik vind het, zeker bij Zalando, prettig omdat ik vaak toch dingen terugstuur. Hoef ik niet onnodig op mijn geld te wachten, hoeven zij niet onnodig extra handelingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Jahoor goede service bij klarna!
Ik had laatst via wish iets besteld. De website liep vast en had dus twee keer betaald. Even contact opgenomen met klarna (via de chat op de website) en binnen twee dagen mijn geld terug.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik het fout begrepen heb. Kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
22-10-2017 19:26
Sorry dat ik het fout begrepen heb. Kan gebeuren.
Ik zou willen dat meer websites dit hebben. Laatst op site van Bever 2 leuke jassen gezien maar wilde wel kijken welke het beste zou staan, wilde ze bestellen maar moest beide direct afrekenen.
Daarna naar de winkel gereden, hebben ze die jassen daar niet. Ook niet de optie dat zij ze in huis halen zodat ik kan kiezen welke ik wilde.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Bedankt voor alle antwoorden - ik heb besteld! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven