Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
dinsdag 19 augustus 2014 om 20:08
Anders hier ook wel! Camping hier is beetje karige boel... Int zwembad is het puberaal en daar naast overwegen grijs en ook nog eens Duits... Tja Zeeland he...
Misschien komt er wel wat leuks in de plaats als een van de buren weer naar huis gaan.
Gelukkig vul ik mijn avonden met wijntjes, goede gesprekken en wat sexy chat met een vriendin van me. heerlijk vakantiegevoel.
Misschien komt er wel wat leuks in de plaats als een van de buren weer naar huis gaan.
Gelukkig vul ik mijn avonden met wijntjes, goede gesprekken en wat sexy chat met een vriendin van me. heerlijk vakantiegevoel.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
dinsdag 19 augustus 2014 om 23:52
dinsdag 19 augustus 2014 om 23:52
quote:summernights schreef op 19 augustus 2014 @ 22:41:
Ik denk dat summersvrouw ook graag komt opwarmen. Zij houdt ook wel van wat extra aandacht. En pc was haar vorige keer ook goed bevallen, ik zie mogelijkheden voor een thuisdate bij SWV. :-)Dat kon nog wel eens heel geilzellig worden!!
Ik denk dat summersvrouw ook graag komt opwarmen. Zij houdt ook wel van wat extra aandacht. En pc was haar vorige keer ook goed bevallen, ik zie mogelijkheden voor een thuisdate bij SWV. :-)Dat kon nog wel eens heel geilzellig worden!!
It's never too late start living!
woensdag 20 augustus 2014 om 10:45
woensdag 20 augustus 2014 om 20:48
woensdag 20 augustus 2014 om 21:03
quote:zijenhij schreef op 20 augustus 2014 @ 20:48:
Klussendeman; nou, ik had hier laatst 2 klussers en m'n fantasie sloeg redelijk op hol.... Ze moesten eens weten hahaha!!
tja het is natuurlijk wel standaard fantasie een stoere klusser hahahaha
heel soms gebeurt het wel eens ar is zelden
Klussendeman; nou, ik had hier laatst 2 klussers en m'n fantasie sloeg redelijk op hol.... Ze moesten eens weten hahaha!!
tja het is natuurlijk wel standaard fantasie een stoere klusser hahahaha
heel soms gebeurt het wel eens ar is zelden
hoe ouwer, hoe gekker..............