Knijpen met vagina

15-11-2007 10:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Tijdens de sex span ik m'n spieren in vagina soms aan, om het penetreren voor m'n vriend strakker en lekkerder te maken, maar paar dagen na de sex heb ik dan soort druk op m'n blaas, ook gevoel dat ik moet plassen en dan komen er maar paar druppels, en dan net het gevoel alsof hij na de sex z'n penis uit m'n vagina trekt, soort opgelucht gevoel, kan 't moelijk beschrijven.

Zou het kunnen dat het erg slecht is om tijdens de sex je spieren in je vagina zo aan te spannen, om het strakker te laten voelen voor partner? Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor dat kan helemaal geen kwaad!! Dat zijn gewoon je bekkenbodemspieren volgens mij, en dat zou juist weer heel goed zijn om die te trainen!



Zeker als je dat gevoel op je blaas een paar dagen na de sex hebt, heeft dat volgens mij er niets mee te maken.



Heb je niet een kleine blaasontsteking ofzo? Dat zou naar mijn idee de druk op je blaas meer verklaren... ( altijd ff plassen na de sex, dat kan blaasontsteking voorkomen!) Laat je urine ff checken bij de HA.



Floes
Volgens mij is het niet slecht. Als je goed oefent schijn je zelfs pingpongballen weg te kunnen schieten..



Maar die vraag over je blaas kan je toch beter aan de huisarts stellen als je er last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gewoon een blaasontsteking.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Als verse moeder krijg ik van alle kraamverzorgers, fysiotherapeuten, leraressen van de zwangerschapsgym, etc etc etc te horen dat het heeeeel belangrijk is om je bekkenbodemspieren te trainen. Dit kan helpen na de bevalling om je plas weer op te kunnen houden. (Zo'n bevalling heeft namelijk als uitwerking dat je lichtelijk incontinent kan worden).



Het kan dus helemaal geen kwaad!



Dat je wat pijn hebt, kan inderdaad een blaasontsteking betekenen. Dat gaat NIET VANZELF over. Laat wat urine testen bij je huisarts, en drink intussen heeeel veel (liters) thee en zuur sap (sinaasappelsap of cranberrysap).



Dat kan helpen.



Doeii

Aramilia
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet gewoon een blaasontsteking van de seks? Ik heb periodes gehad dat ik standaard een paar dagen erna een blaasontsteking had. Schijnt met elkaar in verband te kunnen staan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Bedankt voor jullie reacties!

Heb net m'n urine bij de doktersassistente laten testen, en ik heb idd blaasontsteking, heb nu kuurtje met capsules van 5 dagen.

Vraag me alleen af of het door de sex komt dat ik nu blaasontsteking heb, wil niet elke keer tijdens de sex bang zijn dat ik blaasontsteking krijg, dan ben je daar meer in je hoofd mee bezig, dan dat je van de sex geniet..... @-(
Alle reacties Link kopieren
Als je na de sex gelijk gaat plassen is er niets aan de hand!



Blaasontsteking kan idd komen door sex ( maar ook door andere dingen, verminderde weerstand ed), maar als je gelijk plast spoel je de boel weer schoon.



Ik plas altijd, en heb nog maar heel soms blaasontsteking!



beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg gevoelig voor blaasontsteking na de sex. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend en dan drink ik extra veel water zodat ik na de sex wat te plassen heb :-)



Als mijn vriend is klaar gekomen dan blijven we altijd nog even liggen (hij nog in mij) en dan trek ik een aantal keer mijn bekkenbodem spieren samen....hij vind dat een heerlijk gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Dames alsjeblieft geen sinaasappelsap drinken als je blaasontsteking hebt.

Cranberry sap is wel goed, maar sinaasappelsap niet. ben verzorgende IG.



met vriendelijke groet
Alle reacties Link kopieren
Is het niet zo dat je blaasontsteking aan elkaar kan doorgeven door seks? Dus dat je elkaar ermee blijft besmetten?

Ik dacht zoiets wel eens gehoord te hebben, dus dan zou het slim zijn of je vriend ook even laat testen of hij blaasontsteking heeft en dan niet vrijen totdat jullie er allebei weer vanaf zijn.
Alle reacties Link kopieren
Clotho,



Blaasontsteking is een bacteriele infectie, volgens mij is dat niet besmettelijk!



Ik denk dat je het over schimmeltjes hebt, die kun je wel lekker aan elkaar doorgeven, met alle shit van dien!!! Schimmel herken je aan jeuk, VEEL JEUK!! Bij de man hoeft dat niet, kan wel. Bij de man kun je ook stippeltjes zien, rooie volgens mij. Het kan geen kwaad, mits je er niet de staalborstel opzet vanwege de jeuk:-)



( wel ff kuurtje halen bij de HA natuurlijk!!)



Floes
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft hier ook een tijdje last van gehad, ik had geen symptomen, ben zelf ook nog bij de dokter geweest en bij mij was niks te vinden (dacht zelf aan een soa eigenlijk).

In een zeldzame aanvalvan genialiteit ben ik doen condooms gaan kopen, en na een maandje seks met condooms nooit meer last van gehad... gek he
Alle reacties Link kopieren
De bacterie die blaasontsteking veroorzaakt zit altijd rond je anus.

Als je tijdens de seks met de penis van je vriend rond de anus komt en daarna weer richting je urinebuis gaat, is er een kans dat de bacterie op de penis zit en wordt voortgebracht naar je urnibuis, de bacterie klimt omhoog en dan heb je dus een blaasontsteking.

Mannen hebben minder vaak last van een blaasontsteking omdat hun urinebuus veel langer is, en de bacterie de blaas meestal niet haalt.

Het kan ook zijn dat je verkeerd je kont afveegt na het poepen, dus van achteren naar voren...

na de sex naar de wc gaan voorkomt al veel. (geloof dat de bacterie dat weg wordt gespoeld uit je urinebuis. ( weet dat niet zeker.)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een kuur voor blaasontsteking en mn huisarts zei dat ik juist sinaasappelsap moest drinken!

Waarom moet ik dat niet doen vorian?

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vorian, waarom geen sinasappelsap drinken bij blaasontsteking?
Alle reacties Link kopieren
Solane21 schreef op 07 december 2007 @ 20:52:

Vorian, waarom geen sinasappelsap drinken bij blaasontsteking?
Omdat dat hardstikke pijn doet, is nl. acid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven