Gewillige stripper

11-12-2007 13:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets raars. Of nou ja, meer iets erg aparts. Namelijk een jongen van een datingsite die in mijn msnlijst staat die geheel vrijwillig uit de kleren gaat en zich aan me showt en klaarkomt. :)



Ondanks dat ik het allemaal maar een beetje vreemd vond, had het ook wel wat geils. Vooral omdat hij een ontzettend lekker lichaam heeft en zijn kop ook erg mooi blijkt te zijn!



Gister sprak ik hem voor de tweede keer, hij lijkt te kicken op het feit dat ik kijk ofzo maar tegelijkertijd voelt ie zich een beetje stom en schaamt ie zich.



Wat is dit voor een fenomeen? Zit daten er uberhaupt nog in of onverstandig? Misschien een potentiele SV-kandidaat?



Ben benieuwd of anderen dit ook weleens meemaken?



:)
Hou er rekening mee dat jij niet de enige dame bent die dit showtje krijgt.

kennelijk kickt ie er op om bekeken te worden.



En ik heb er ook wel eens zoeen op msn gehad ja. Wel geil om naar te kijken, zag er ook niet verkeerd uit, maar nooit mee gedate. ik heb al genoeg SV-tjes.



Als je droog staat kun je wel een keer met hem daten, maar verwacht er maar niet teveel van. als je een type bent dat toch snel meer gat voelen voor een Sv, kun je jezelf beter beschermen. relatiemateriaal zijn dit soort types meestal niet, of iig niet voor de dame aan de andere kant van de cam.
Alle reacties Link kopieren
heeft hij donker haar en een tribal op zijn arm?? Dán zou ik er niet mee gaan daten haha of inderdaad zoals Krengiserweer zegt alleen als je geen relatie zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Hou op schei uit , hele voksstammen die dit doen ........... ik heb er helemaal niets mee om dat te zien .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee geen tribal. Wel donker haar. Hij is midden twintig. Anyway; natuurlijk zullen meer mensen dit doen, maar het is een beetje een rare basis voor contact hè.

Ik vind het wel grappig hoor, maar was zo verbaasd te zien dat ie er echt goed uitziet. :)
Alle reacties Link kopieren
oke ach tja ik zou er niet iets mee willen maar ieder z`n ding. Maar idd als hij zichzelf aan jou laat zien ben je vast niet ( weet ik eigenlijk wel zeker) de enige....Tis maar net of je dat wilt??
Alle reacties Link kopieren
Lynn1 schreef op 11 december 2007 @ 14:06:



Ik vind het wel grappig hoor, maar was zo verbaasd te zien dat ie er echt goed uitziet. :)
Had je het idee dat alleen niet-geweldig-knappe mensen ietwat afwijkende sekswensen hebben ? Ben je meteen uit die droom geholpen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk is dat hopeloos, maar ik spreek ook niet over relaties ofzo. Lijkt me ook erg bizar om met hem af te spreken trouwens. Al wetende hoe iemand klaarkomt voordat je hem ook in real life hebt gezien, haha!
Ik denk dat alleen mooie mensen hier mee wegkomen. de moderne variant van de man in de regenjas..



Lelijke engerds zullen al snel verwijderd worden en aangegeven op de datingsite als viezerds met ongewenst gedrag, waarna ze geblokt worden.



Alleen bij mooie mensen zullen de kijkers blijven hangen en zich mss wel speciaal voelen, omdat die hele mooie persoon toch maar voor hun uit de kleren gaat.
Alle reacties Link kopieren
je kent hem iig al wel een beetje :-P



En tja apparte sexwensen verwacht ik ook eerder bij van die viezige mannetjes...het slaat nergens op!
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet persé dat idee, maar goed, toch verbaasd. Niet verwacht en bevooroordeeld waarschijnlijk :)



En het klopt; als ik hem lelijk had gevonden dan had ik 'm verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Krengiserweer schreef op 11 december 2007 @ 14:15:

Ik denk dat alleen mooie mensen hier mee wegkomen. de moderne variant van de man in de regenjas..



Lelijke engerds zullen al snel verwijderd worden en aangegeven op de datingsite als viezerds met ongewenst gedrag, waarna ze geblokt worden.



Alleen bij mooie mensen zullen de kijkers blijven hangen en zich mss wel speciaal voelen, omdat die hele mooie persoon toch maar voor hun uit de kleren gaat.
Ja dat is ook een hele goede zo gaat het waarschijnlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
maar lynn wil hij wat afspreken dan?? Toch zou ik wel even uitkjiken bij zo iemand. Ik kan het niet goed uitleggen maar ik zou gewoon wel oppassen ( moet altijd natuurlijk)
Dag Lynn,



Hoe zou je reageren als je hem op het station tegenkwam, op het fietspad of in het bos? Dan zou je het toch op een lopen zetten?



Vroeger heette dit een potloodventer!!!

Niet gezond, lijkt mij.....



Daaag, B.L.
Alle reacties Link kopieren
Mwah niet helemaal mee eens Beter Laat. Het is altijd nog mijn keuze om ernaar te kijken. De blockeer- en verwijderknop is snel gevonden namelijk. Maar zoals ik al zei vind ik het wel geil en hij speelt daarop in. Mijn definitie van een potloodventer is eigenlijk nogal anders dan de jouwe.



Als ik hem zou tegenkomen op het station, het fietspad of een bos denk ik eerder dat ik de kans loop mijn nek ietwat te verrekken. :)
Alle reacties Link kopieren
ik kan me dat trouwens wel voorstellen hoor dat je het geil kunt vinden...alleen zou ik het lekker op afstand houden...



Volgens mij zijn er genoeg mensen die dit graag doen en genoeg mensen die dit willen zien ,maar niet zomaar in het bos of op het station.
In deze tijd van het jaar is zo'n bos nogal koud en nat. zit je toch beter achter je eigen pc in warme woonkamer
Alle reacties Link kopieren
Krengiserweer schreef op 11 december 2007 @ 18:35:

In deze tijd van het jaar is zo'n bos nogal koud en nat. zit je toch beter achter je eigen pc in warme woonkamer
X-D Lang leve de winter!
De komende twee jaar wil ik geen "Help, mijn vriend trekt zich af voor de webcam bij andere vrouwen"-topic van jouw hand zien ,hoor.
Alle reacties Link kopieren
Krengiserweer schreef op 11 december 2007 @ 22:08:

De komende twee jaar wil ik geen "Help, mijn vriend trekt zich af voor de webcam bij andere vrouwen"-topic van jouw hand zien ,hoor.
X-D
Alle reacties Link kopieren
Krengiserweer schreef op 11 december 2007 @ 22:08:

De komende twee jaar wil ik geen "Help, mijn vriend trekt zich af voor de webcam bij andere vrouwen"-topic van jouw hand zien ,hoor.
Haha! Beloofd! :angel:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel erg lekker om te zien. En zoals Lynn al zei, je kijkt vrijwillig en kan wegklikken. Dus in het bos of op het station is het stukken minder. Eigenlijk gewoon irritant en zielig.
Alle reacties Link kopieren
Lynn1 schreef op 11 december 2007 @ 14:28:

Mwah niet helemaal mee eens Beter Laat. Het is altijd nog mijn keuze om ernaar te kijken. De blockeer- en verwijderknop is snel gevonden namelijk. Maar zoals ik al zei vind ik het wel geil en hij speelt daarop in. Mijn definitie van een potloodventer is eigenlijk nogal anders dan de jouwe.



Als ik hem zou tegenkomen op het station, het fietspad of een bos denk ik eerder dat ik de kans loop mijn nek ietwat te verrekken. :)
of je trekt hem meteen de struiken in!!! hi,hi,hi!! :rofl: :hello:
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven