N.a.v Hoe oud? Hoe veel...?

03-04-2007 16:49 149 berichten
Ik las het topic over hoe oud je was bij de eerste keer... Nu ben ik wel benieuwd wat een beetje het gemiddelde aantal sexpartners is.

Dus bij deze.... Hoeveel heb jij er gehad?!
Alle reacties Link kopieren
1 all the way

1 wel seksueel bezig, maar niet helemaal...



dus het ligt er maar aan wat je onder seksuele partner bedoelt (het Clinton dilemma ;))
Alle reacties Link kopieren
Ik las het topic over hoe oud je was bij de eerste keer... Nu ben ik wel benieuwd wat een beetje het gemiddelde aantal sexpartners is.

Dus bij deze.... Hoeveel heb jij er gehad?!



Ik heb er 1 gehad en die heb ik nu nog steeds.

Het was met hem ook de eerste keer, dus het gaat goed met ons. Verder is het ook mijn eerste vriendje en het was meteen liefde op het eerste gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het misschien handig om te vragen of ze erbij willen vermelden  hoe oud iemand is , huwelijkse staat, hoelang vrijgezel,........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben 30, heb 8 sexpartners gehad als je alleen neuken meetelt, en anders worden het er 12. Van die 8 was het maar 1 ONS en de rest serieuze relaties.
Alle reacties Link kopieren
@Surrender, leuke topic hoor, maar geef het goede voorbeeld en vertel zelf even wat jouw "gemiddelde" zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik tel niet.......en al had ik ze geteld had ik het niet vermeld :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.


@Surrender, leuke topic hoor, maar geef het goede voorbeeld en vertel zelf even wat jouw "gemiddelde" zijn.



Ohja, zou bijna mezelf vergeten... Ben 22..., 11 sexpartners gehad waarvan 3 serieuzere vriendjes, 3 sexrelaties en die andere 5 waren niet echt one night stands...was voor meerdere keren. Met 1 van die 'meerdere keren'  ben ik nu overigens een beetje aan het daten enzo. Misschien vinden sommige het veel, 11. Zeker als je bedenkt dat ik mn eerste pas op mn 19e had...maar ik ben na laatste serieuze relatie beetje losgeslagen :$ Heb overigens nooit ergens spijt van gehad ofzo. Kep gewoon toegegeven aan verlangens haha, vind het heerlijk zo...
Alle reacties Link kopieren
27 jaar en 40
Alle reacties Link kopieren




quote: Guitarman reageerde



@Surrender, leuke topic hoor, maar geef het goede voorbeeld en vertel zelf even wat jouw "gemiddelde" zijn.





Ohja, zou bijna mezelf vergeten... Ben 22..., 11 sexpartners gehad waarvan 3 serieuzere vriendjes, 3 sexrelaties en die andere 5 waren niet echt one night stands...was voor meerdere keren. Met 1 van die 'meerdere keren'  ben ik nu overigens een beetje aan het daten enzo. Misschien vinden sommige het veel, 11. Zeker als je bedenkt dat ik mn eerste pas op mn 19e had...maar ik ben na laatste serieuze relatie beetje losgeslagen  Heb overigens nooit ergens spijt van gehad ofzo. Kep gewoon toegegeven aan verlangens haha, vind het heerlijk zo...
Nou meid, dat zijn er idd nogal wat.  Ik hoop niet dat men nu over jou heen valt. Enkele maanden geleden was er ook al een topic obv een VIVA artikel waar met name de combinatie "aantal en leeftijd" een rol speelde.



Zelf sluit ik mij mij aan bij BGB en vind het niet interessant om aantallen te noemen. Het waren stuk voor stuk fijne ervaringen, maar wat ik wel wil opbiechten is dat ik de laatste maanden wel enorm veel mooie en nieuwe ervaringen heb opgedaan. Dus op dat vlak ben ik voorlopig nog niet uitgeleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op 2. Alletwee relaties, 1 van 2 jaar en met de 2e ben ik getrouwd en daar ben ik nu 7,5 jaar mee samen. Ben overigens 23.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben 23 en heb 14 mannen en 1 vrouw gehad.

Alle reacties Link kopieren
2 sex partners ben 42 ...24 jaar met mijn eerste en nu 4 maanden met de 2de
Alle reacties Link kopieren
Valt me trouwens wel vaak op bij van die 'man in bed' dingen dat ze echt supervaak superveel partners hebben gehad. Geloof dat er een regel voor bestaat dat je bij mannen het door twee moet delen en bij vrouwen keer twee ofzo...;)

Tja, ikzelf sluit niet uit dat als het ooit uit gaat met mij en mijn vriend dat ik dan ook 'lossla'. Voorlopig moet ik er niet aan denken dat het uit zou gaan en ga ik er van uit dat ik het met 'The One' te doen heb. Maar mócht het ooit uit gaan denk ik niet dat ik ermee ga wachten tot de volgende vaste relatie. Daarvoor vind ik het veel te lekker namelijk...
Alle reacties Link kopieren
32 en 12.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 winters jong.



2 bedpartners. Met de 1e heb ik 7 jaar een relatie mee gehad en is een jaar geleden uitgegaan. Mijn 2e ben ik sinds 5 maandjes mee samen.



Leuk detail: ik heb beide mannen ontmaagd. :D
Alle reacties Link kopieren


Ik ben 25 winters jong.



2 bedpartners. Met de 1e heb ik 7 jaar een relatie mee gehad en is een jaar geleden uitgegaan. Mijn 2e ben ik sinds 5 maandjes mee samen.



Leuk detail: ik heb beide mannen ontmaagd. :D
Een nog leuker detail: zij jou ook!:P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Die eerste dan he. Het is al laat... ik ben echt afwezig).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Die eerste dan he. Het is al laat... ik ben echt afwezig).
idd haha. :D




quote: Surrender reageerde





quote: Guitarman reageerde



@Surrender, leuke topic hoor, maar geef het goede voorbeeld en vertel zelf even wat jouw "gemiddelde" zijn.





Ohja, zou bijna mezelf vergeten... Ben 22..., 11 sexpartners gehad waarvan 3 serieuzere vriendjes, 3 sexrelaties en die andere 5 waren niet echt one night stands...was voor meerdere keren. Met 1 van die 'meerdere keren'  ben ik nu overigens een beetje aan het daten enzo. Misschien vinden sommige het veel, 11. Zeker als je bedenkt dat ik mn eerste pas op mn 19e had...maar ik ben na laatste serieuze relatie beetje losgeslagen  Heb overigens nooit ergens spijt van gehad ofzo. Kep gewoon toegegeven aan verlangens haha, vind het heerlijk zo... Nou meid, dat zijn er idd nogal wat.  Ik hoop niet dat men nu over jou heen valt. Enkele maanden geleden was er ook al een topic obv een VIVA artikel waar met name de combinatie "aantal en leeftijd" een rol speelde.



Zelf sluit ik mij mij aan bij BGB en vind het niet interessant om aantallen te noemen. Het waren stuk voor stuk fijne ervaringen, maar wat ik wel wil opbiechten is dat ik de laatste maanden wel enorm veel mooie en nieuwe ervaringen heb opgedaan. Dus op dat vlak ben ik voorlopig nog niet uitgeleerd.



Wat anderen ervan denken, maakt me niet zo uit haha. Net als jij.. het waren stuk voor stuk fijne ervaringen. En ook ik heb de laatste maanden veel leuke dingen meegemaakt :D  Vond het eerst wel een beetje spannend om toe te geven aan mn verlangens...bang wat anderen ervan zouden vinden enzo. Maar nu interesseert me dat niets meer. Ik ben wie ik ben...en voel me er prettig bij :). Lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 41 en ben de tel ergens halverwege kwijtgeraakt, maar enkele tientallen zijn het er wel geweest. Verder met 4 vrouwen sex gehad. O ja, was 15 bij de eerste keer.

Ach, getallen zeggen me niet zoveel, als het maar lekker is....
Alle reacties Link kopieren
30.. en zit rond de 12 ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ben 23 jaar en aantal 1. Heb al vijf jaar een vaste relatie.
Alle reacties Link kopieren
28 jaar.. rond de 25
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 en heb 4 bedpartners gehad, waarvan 3 relaties. Mijn ervaring so far is dat het beter wordt met de jaren, dus kijk uit naar de toekomst :) *g*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven