Once more...

22-05-2007 14:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben nieuw op het forum en heb gezien dat hier al uitvoerig over gediscussierd is, maar op het laatst wordt het een beetje ingewikkeld om te volgen.



Om maar met de deur in huis te vallen:



My name is Lotje and I have never had an orgasm...



Ben al 4 jaar héél gelukkig met mn vriendje, en de sex is super maar ik kan geen orgasme krijgen. We hebben echt van alles geprobeerd (bekkenbodemspier oefeningen, de Black en Decker (vieb), standjes etc. enz.) maar nog steeds niks. Zoals ze zeggen: wat je niet hebt gehad, mis je ook niet maar begin toch wel erg nieuwschierig te worden naar de ervaringen waar mijn vriendinnen met rode wangen (oortjes) over vertellen.



Hellup...
Alle reacties Link kopieren
Hey Lotje, lijkt me echt heel vervelend. Wat ik me afvraag is, lukt het je wel als je alleen bent? xx
Alle reacties Link kopieren
Hey Lotje, lijkt me echt heel vervelend. Wat ik me afvraag is, lukt het je wel als je alleen bent? xx
Ehm nee, ook niet. Wederom, van alles geprobeerd: douchekop, vieb, "op-de-handkar"...

En weet je, ik vind het vooral vervelend voor mijn vriendje. Ik mis het niet zo, maar voor hem is het natuurlijk naar (het ligt niet aan jou schatje...). Tijdens de sex ben ik er niet zo mee bezig, maar soms, ja dan vraag ik me wel af hoe het zou zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan idd wel lastig. Ik vind het jammer maar ik kan niks bedenken om je te helpen. Ik heb een vriendin met hetzelfde probleem en die is er mee naar de huisarts gegaan en later naar een sexuoloog. Misschien dat dat een idee is? Succes iig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lotje,



tsja hoewel jouw geval niet (helemaal) aansluit met de andere topics over vrouwen die problemen hebben met het krijgen van een orgasmes, is het misschien toch een goed idee om die eens goed door te lezen. Er staan misschien toch nog tips and tricks in die je nog niet geprobeert hebt.

Succes
Alle reacties Link kopieren
hi lotje :)



bij mij wilde het int begin ook maar niet lukken... op n gegeven moment geef je t op.. en dan ga je weer es opnieuw beginnen. uiteindelijk lukte het mij om 'soort van klaar te komen' met de douchekop toen ik 24 was.

de gevallen waarbij het lichamelijk is zijn maar zo zeldzaam, dat je waarschijnlijk voor jezelf een rem hebt opgebouwd. welke dat is en waar die precies zit is uiteraard onwijs moeilijk te vinden. je kunt altijd overwegen om langs een sexuoloog te gaan? die komt dit soort problemen absoluut vaker tegen dus niks om bang voor te zijn :)



enige tip die ik je kan geven... probeer er los en ontspannen mee om te gaan, en blijf proberen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven