Wie heeft nog meer ervaing met Total shaving solution

13-06-2007 15:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer me nu al jaren rond de edelen delen. Voorheen gebruikte ik gewoon scheercreme maar nu heb ik iets ondekt http://www.total-shaving-solution.nl/

Het is erg gemakkelijk en een groot voordeel het voelt zeer aangenaam. Kreeg en zowaar een stijve van.



Wie heeft met dit produkt ook ervaring ik ben er zeer tevreden over
Alle reacties Link kopieren
Neej ik ken het niet maar heb wel ff op de site gekeken? Kreeg je echt geen jeuk of bultjes???



Ik heb dit namelijk altijd dus zou mooi wezen als ik daar geen last meer van heb! Erg charmant is het namelijk ook niet:P
Alle reacties Link kopieren


Neej ik ken het niet maar heb wel ff op de site gekeken? Kreeg je echt geen jeuk of bultjes???



Ik heb dit namelijk altijd dus zou mooi wezen als ik daar geen last meer van heb! Erg charmant is het namelijk ook niet:P
Ik scheer me nu bijna wekelijks beneden, en heb geen last van bultjes oid. Wel gebruik ik een nieuw scheermesje.



Gewoon goed nat maken 3 druppels gerbuiken en rustig scheren  gaat het wat stroef weer goed nat maken

suc6
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer me nu al jaren rond de edelen delen. Voorheen gebruikte ik gewoon scheercreme maar nu heb ik iets ondekt http://www.total-shaving-solution.nl/

Het is erg gemakkelijk en een groot voordeel het voelt zeer aangenaam. Kreeg en zowaar een stijve van.



Wie heeft met dit produkt ook ervaring ik ben er zeer tevreden over
Nog geen ervaring: heb zo'n proefpakketje aangevraagd :)
Wat is het verschil met de Williams scheerolie ?
Alle reacties Link kopieren


Ik heb die van williams ook, maar toch een proefpakketje aangevraagd. Je hoort het als ik het verschil weet Moppetoet!!



Kuss kuss Gilly


Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Total Shaving Solution al jaren. Ik ben er zeer tevreden over. Je kan over pukkeltjes/bultjes heenscheren, zonder dat dat tot bloedige taferelen leidt. Ik scheer bijna alles. Schaamstreek, billen, oksels en gezicht. Ik gebruik het overal voor.



Je hebt 3 verschillende soorten, man, women, unisex. De unisex is heeft mijn voorkeur omdat deze wat milder is dan de olie voor de man. Ik scheer ook mijn vrouw ermee, en ook zij is erg tevreden erover.



Veel verschil met de williams olie is er naar mijn idee niet. Het werkt hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het proefmonstertje gebruikt en ben er zeer tevreden over :)
Alle reacties Link kopieren


Moppetoet, ik vind er eigenlijk geen verschil tussen zitten.

Alle reacties Link kopieren
@ gilly...helaas nog steeds glad bedoel je :-) LOL

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven