Lekkerste standje ever

18-07-2007 18:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week echt de geweldigste sex gehad ever. Het lijkt trouwens wel alsof de sex met het jaar beter wordt! Dat beloofd wat voor de komende jaren, heerlijk.

Sinds ik mijn nieuwe partner heb (nu een jaar), dacht ik dat de sex niet beter kon worden dan de eerste keer met hem, maar iedere keer is weer een ervaring. En afgelopen week was geweldig; maar eigenlijk weet ik zeker dat de volgende keer weer zo geweldig zal zijn.

We zijn onderaan de trap begonnen, ik alleen met mn schoenen met hoge hakken aan. Hij stond achter mij, ik op de 1e trede en we zijn al neukend naar boven gegaan, verder op de overloop van de 1e verdieping. Toen verder de trap op naar zolder zonder te stoppen. Iedere trede hebben we goed uitgeprobeerd. Op zolder nog geneukt op de overloop, om beide met een geweldig hoogtepunt te eindigen op de grond in de achterkamer op zolder.

JEZUS! Wat WAS dat lekker. Ben letterlijk omhoog (bijna de hemel, zo voelde het) in gebeukt...

Dat is dus echt een aanrader. Als jullie nog tipe het voor nog lekkerder standjes of variaties, ik ben een en al oor.

Engel
Alle reacties Link kopieren
ipv gebeukt bedoel ik geneukt, sorry. Maar ach, t voelde wel zo...
Alle reacties Link kopieren
Ken je standje braadpan? Moet je eens proberen! Werkt het best met een kleine vrouw  en een wat grotere man :



Man zet een braadpan op zijn hoofd, vrouw gaat aan de handvatten hangen en slaat haar benen om hem heen. Succes verzekerd!
Alle reacties Link kopieren


Ken je standje braadpan? Moet je eens proberen! Werkt het best met een kleine vrouw  en een wat grotere man :



Man zet een braadpan op zijn hoofd, vrouw gaat aan de handvatten hangen en slaat haar benen om hem heen. Succes verzekerd!
hahaha maf wijf !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Ken je standje braadpan? Moet je eens proberen! Werkt het best met een kleine vrouw  en een wat grotere man :



Man zet een braadpan op zijn hoofd, vrouw gaat aan de handvatten hangen en slaat haar benen om hem heen. Succes verzekerd!
HAHAHAHAHAHAHA



Ik word liever neukend opgetild; een man die dat niet kan, hoef ik niet:D
Arme slappe mannen..
Alle reacties Link kopieren
Standje Rodeo is ook héél opwindend  ... 
Alle reacties Link kopieren
Standje Rodeo is ook héél opwindend  ... 
Dan moet ik mijn haar wel wat langer laten groeien!!:P
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend mag mij niet eens optillen!!





ben bang dat ie een hernia krijgt of rugklachten... (vind ik zielig voor hem)



heb nu niet het idee dat 65 kilo tillen/dragen goed voor hem is.

Als der iets gebeurd zijn we nog verder van huis!!



neej wij doen wel aan ARBO veilige sex;)
Alle reacties Link kopieren




quote: Tenderlover reageerde



Standje Rodeo is ook héél opwindend  ... 

Dan moet ik mijn haar wel wat langer laten groeien!!:P

Yiiii-haaaaaa !!   

Roep maar als je haar lang genoeg is; dan kom ik je temmen  !!  
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde





quote: Tenderlover reageerde



Standje Rodeo is ook héél opwindend  ... 

Dan moet ik mijn haar wel wat langer laten groeien!!:P



Yiiii-haaaaaa !!   

Roep maar als je haar lang genoeg is; dan kom ik je temmen  !!  
Bummer! Ben ik toch net naar de kapper geweest! :P
Alle reacties Link kopieren
Hihi, leuke ervaring joh,jij hebt jezelf "omhoog geneukt";)

Ik ben nu wel erg benieuwd naar standje rodeo, ik dacht dat dat iets met berijden te maken had, maar wat hebben lange haren daar nou weer mee te maken??
Alle reacties Link kopieren
Nou TL, aan jou de eer om standje Rodeo eens uit de doeken te doen!:)
Alle reacties Link kopieren
van achter, aan deharen vast houden en dan roepen dat de buurvrouw/vriendin/secretaresse/ wie dan ook het beter doet!!!

zoiets was t toch TL?
Alle reacties Link kopieren
Of bovenop gaan zitten en zeggen dat je AIDS hebt?
Alle reacties Link kopieren


van achter, aan deharen vast houden en dan roepen dat de buurvrouw/vriendin/secretaresse/ wie dan ook het beter doet!!!

zoiets was t toch TL?

Goed onthouden Mamalief !  En uiteraard:  na het uitspreken van de magische woorden  ("dit deed ik vorige week ook met de buuv maar die kon het tòch lekkerder dan jij")   zo lang mogelijk proberen het standje vol te houden en je niet af laten werpen !
quote: Gezelligheid2 reageerde



Of bovenop gaan zitten en zeggen dat je AIDS hebt? Hahaha!



Lekker én makkelijk: Lepeltje, lepeltje....gewoon puur voor de fun en voor de snel... Vooral 's morgens als je net wakker bent om dat even te doen...en daarna samen weer heerlijk wegdutten....



Voor het échte werk....een totaal ongeschikt standje vind ik...;)
Alle reacties Link kopieren
Of bovenop gaan zitten en zeggen dat je AIDS hebt?
Na de sex je pik of pruim aan je partners gordijnen afvegen voelt ook altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven