aanrader: Foto"s maken tijdens de sex......super.......

26-07-2007 15:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat me nu is overkomen.......



Mijn vrouw en ik hebben regelmatig sex (1-2-x per week) maar niets hoogdravends. Waar het van mij vaker en experimenteler mag, is mijn vrouw behoudend. What's new?.......:)



Tijdens een vrijpartij op vakantie lag de telefoon op het nachtkastje om als klok te dienen. Opeens pakt ze de telefoon (met camera) en vraagt me om foto's te maken als ik in haar zat. We hebben zelfs een filmpje gemaakt. Ik kwam gewoon klaar van het idee alleen al.......... Dit was zo onverwacht en een enorm overweldigend gevoel.......



Naderhand ook weer alles verwijderd, (ik zie oma al kijken als die per ongeluk tussen de vakantiefoto's staan :P) maar ik denk dat we dit vaker gaan doen. Een erg leuke (en lekkere) aanvulling.
Alle reacties Link kopieren
wij maken ook vaak fotos en filmpjes tijdens onze wilde nachten....meestal met dig.camera maar buiten ook vaak met de mobiele telefoon....Helaas is mn vriend vrg week zn toestel kwijt geraakt.....dan is t dus stevig balen....voor ons dan he...niet voor diegene die toestel vind,die heeft waarschijnlijk de dag van zijn of haar leven..hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gebeld? :P
Alle reacties Link kopieren
Ooo dat klinkt inderdaad als een welkome aanvulling. Lijkt mij ook erg spannend om zo eens fotootjes te maken!! Denk alleen dat vriendlief hier niet zo open voor staat. die is ook niet zo van het experimentele, maar ik hou het zeker in gedachten voor tijdens een wilde vrijpartij om dit dan "ineens"  naar voren te brengen :P
Alle reacties Link kopieren
wat ik me afvraag, maar je dan foto's van elkaar terwijl je weet dat je aan het neuken bent en dat daarom geil is. Of zijn het ook expliciete foto's waar je later met zn 2en nog van geniet ofzo.
Wanneer je geil bent is het maken en bekijken van je eigen seksfoto's leuk, wanneer je ermee geconfronteerd wordt tijdens je ontbijt is het toch wat ... minder. ;)



Ik maak ook wel eens heel expliciete foto's waarvan ik denk dat ik die moet houden tot ik stokoud ben maar de paswoorden van de bestanden waarin die foto's staan ben ik inmiddels allemaal vergeten. :D
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk is dat ! foto's en filmpjes maken tijdens het sexen!

Met mobiele telefoon of digitale camera.

Erg geil om ze op dat moment te maken, maar ook zeker om ze later weer terug te kijken (alleen of samen), komt gelijk dat geile gevoel weer naar boven :-)



Idd zeker weten een aanrader

Ik wis de meeste fotootjes trouwens niet. De mooiste/geilste verstuur ik naar mijn mailadres, daar staat het wel aardig veilig geloof ik. Sommige bewaar ik juist expres op mijn laptop of in mijn mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het ook super om foto's tijdens de seks te maken :) ! Op dat moment voegt het gewoon extra spanning toe! Na de seks bekijken we ze even en daarna worden ze gewoon verwijderd. Ik moet er namelijk niet aan denken dat familie, vrienden etc. per ongeluk de foto's te zien krijgen!!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet te hopen dat de gene die de camera vond, de foto's op internet gaat zetten, dan vind je het allemaal wat minder lollig.



Het is en blijft oppassen, bij kwaadwillige exen en in verkeerde handen kunnen er dingen mee gebeuren die je blijven achtervolgen.



Wat ik hier las, gelijk wissen is het meest verstandige.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn onze gezichten niet te zien op de foto dus mocht iemand er kwaad mee willen kan ik altijd blijven ontkennen.Voortaan brand ik ze op cdtje voor onszelf en wis ze dan ook gelijk!En nieuwe mobiel is zonder camera...haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de foto's en filmpjes nog nooit heb terugekeken. Mijn vriend wel maar op het moment is het wel geil maar naderhand heb ik er echt een hekel aan om mezelf te zien.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik hier las, gelijk wissen is het meest verstandige.


Hmm, voor iemand die zich wel openstelt voor enge pilletjes gekookt door criminele tiepjes vind ik je in dit opzicht wel een beetje 'n bangebroekje, doddie.



;)
Alle reacties Link kopieren




quote: doddie reageerde



Wat ik hier las, gelijk wissen is het meest verstandige. Hmm, voor iemand die zich wel openstelt voor enge pilletjes gekookt door criminele tiepjes vind ik je in dit opzicht wel een beetje 'n bangebroekje, doddie.



;)





Ondanks je knipoog vind ik je reactie nergens op slaan. Ook daar waarschuw ik voor de gevolgen. Doe wat je wil maar denk wel na over de gevolgen en stort je niet naief overal in. Ook wat betreft foto's nemen.  Vergis je niet, ik heb van nabij bij een vriendin gemerkt hoe dat kan uitpakken. Foto's die jaren later nog opduiken omdat je verre familie bent van een bekend persoon. Daar belast je ook je evt kinderen mee in de toekomst.



En je weet nooit wie er nog eens beroemd wordt in je omgeving (of misschien zelf) dan zijn die foto's ineens veel waard als tante, buurvrouw of moeder van. En geloof me dan vind je het helemaal niet leuk als je foto's overal opduiken.



Veel staan hierbij niet stil maar het is zeker iets waar je rekening mee moet houden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Doddie,



je hebt helemaal gelijk (zoals vaak hier) maar kon de reactie niet voor me houden gegeven hoe vrij jij met dingen om gaat. En dat bedoel ik alleen maar in positieve zin, echt.



Solly dan voor het misschien misplaatste grapje.
Alle reacties Link kopieren
oke b 68 kwam op mij inderdaad even wat vervelend over. Ben blij dat je het wat nuanceerde.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven